Onnea Ihaalle :flower:
Itse oon vieläki ihan super onnellinen ku en oo raskaana Enkä kyl aio enää koskaan ollakaan, tää iltatähti jäi nyt viimeks :heart:
Seksistä joku kyseli... Me alotettii seksi joskus 5 viikkoa synnytyksestä. Ihan normaaliksi seksielämä on nyt palautunu, Vilja menee illal suht aikasin nukkuu ni jää sit aikaa silleki puuhalle E-pilleritki alotin jo kun en kerran imetä.
Päivärytmi meillä
9.30 herätään ja 120 ml maitoo
n.11.30 140ml maitoo josta mennään sit päikkäreille
15-16 herätään päikyiltä ja 140 ml maitoo
n.18.00 120 ml maitoo ja pikkuset tirsat
20.30 150ml maitoo ja nukkumaan
06.00 120ml maitoo ja jatketaan unia taas sinne puol kymppiin
Leluista kans toi lelukaari matto on ykkönen. Siinä Vilja tykkää olla ja koittaa jo ottaa joistakin leluista kiinni. Kyljelleen kääntyy ja siinä ähistelee ja punkee, mut vielä ei päästä masulle asti
Liina ja Vilja 3kk + pari päivää
Itse oon vieläki ihan super onnellinen ku en oo raskaana Enkä kyl aio enää koskaan ollakaan, tää iltatähti jäi nyt viimeks :heart:
Seksistä joku kyseli... Me alotettii seksi joskus 5 viikkoa synnytyksestä. Ihan normaaliksi seksielämä on nyt palautunu, Vilja menee illal suht aikasin nukkuu ni jää sit aikaa silleki puuhalle E-pilleritki alotin jo kun en kerran imetä.
Päivärytmi meillä
9.30 herätään ja 120 ml maitoo
n.11.30 140ml maitoo josta mennään sit päikkäreille
15-16 herätään päikyiltä ja 140 ml maitoo
n.18.00 120 ml maitoo ja pikkuset tirsat
20.30 150ml maitoo ja nukkumaan
06.00 120ml maitoo ja jatketaan unia taas sinne puol kymppiin
Leluista kans toi lelukaari matto on ykkönen. Siinä Vilja tykkää olla ja koittaa jo ottaa joistakin leluista kiinni. Kyljelleen kääntyy ja siinä ähistelee ja punkee, mut vielä ei päästä masulle asti
Liina ja Vilja 3kk + pari päivää