LOKAKUISTEN TAPAAMINEN VK 16

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaaka81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vaaka81

Jäsen
05.08.2005
123
0
16
Tähän siis suunnitelmia ja ideoita lokakuisten (2005) vauvojen ja mammojen mahdollisesta tapaamisesta!
Muu keskustelu käytäköön vauvat-osiossa!

Jos pidetään tämä eka viesti ilmoitustauluna, mitä ollaan jo sovittu.Yritän päivittää parhaani mukaan. Muistuttakaa minua mahollisista puutteista/virheistä. Uusitaan ja selkiytetään sitten joskus tämä viestiketju, jos rupiaa menemään liian pitkäksi tai sekavaksi.
----------------------------------
Alustavasti on siis päätetty:
Tapaaminen siis 6.7.2006 torstaina

Hotellista: Tähän mennessä on ehdolla Milton keskustassa, kahden hengen huone pe-su 76?/vrk ja se sis.aamiainen ja ilta saunan.

sebuni otti selvää:
Tuo hinta 76e on siis voimassa viikonloppuisin ja arkena 2hh hinta oli 90-100e. Ja eiköhön se sitten ollut koko huoneen hinta, ettei sentäs per nuppi... Jos aina menis pari mamia samaan niin huone olis noin 50e..ei paha

Huoneissa on suihku, WC, puhelin, hiustenkuivain, TV/radio ja huoneet ovat savuttomia ja niissä on parkettilattiat. Hankittu uudet hyvät sängyt ja huoneita löytyy yhden, kahden ja kolmen hengen poppoolle.
-------------------------------------
Vaaka selvitti: HOTELLI PENSION KAMPUS 9.1-31.12 V.loppu 66? ja ark. 72? kaksi henk.

Hinnat sisältävät aamiaisen ( kahvi, tee, kaakao, maito, mehu, muroja, jukurttia, leipää, juusto, leikkeleet, tomaattia, kurkkua, suolakurkkua, hedelmäkoktail, hillo )

Huoneissa on suihku, WC, kaapeli TV, puhelin, jääkaappi, mikro, kahvinkeitin, vedenkeitin, keittotaso, astiasto, keittiövälineet, silitysrauta+lauta, hiustenkuivain

Mksuvälineinä käypi käteinen, pankikortti, visa, visa electron, maestro, eurocard ja mastercard

Palvelukielinä toimii suomi, englanti, ruotsi ja saksa
-----------------------------------------
Lähdössä näillä näkymin:

Tätiääni & Pekka (Imatra)
ninetsu & Noora (Taivalkoski)
katja1 & Juliaana (Lahti)
tigger & Erkki (Lahti)
Jimi-05 & Jimi (Joutseno)
vaaka81 & Niko ( Jyväskylä )
nintzu ja Erin (Jyväskylä)
Miia-73 & Simo (Iisalmi)
Inhorealisti & Ben (Raisio)
HAUSKA-HEPPU & Taavi (Imatra)
maijuliini84 & Julia (Lapua)
taaperon äippä & Jere (Janakkala)
sebuni & Jonathan (Turu)
Tyttötuollainen & Lotta (Raahe)
katjuskavm80 & Ida (Kirkkonummi)

Mitenkäs meidän asiat ovat edenneet? Onko kukaan vielä varaillut huoneita tahi kysellyt saako niitä? Minä kun en todellakaan tiedä millainen tunku siinä hotellissa on kun ei ole koskaan tullut tuota hotsku elämää vietettyä!

Mitäs jos sättäiltäs taas joku ilta? Mun pitää teesiä toimiiko tää kone.

sättäillään vain..
en ainakaan ole huonetta vielä edes ajatellut kun varmaan tarvitsisi miettiä sitä huone jakoa...
niin ja kunhan tuon kerjuu kirjeenkin saisin tehtyä. eipä se ainakaan täällä sättäilemällä tule valmiiksi :laugh: :laugh:

Mä en sitten siihen sättäilyyn voi osallistua koska en pääse tällä koneella sinne suomi24. Mut on estetty, että en tiedä kirjoitinko viimeksi jotain rumaa ja joku sätin valvoja on lukinnut mut ulos, että näin kivasti täällä!

sättäillään vaan!! taasen
en kyllä oo taapikselle saanu aikaseks sitä kirjettäkään kun ei oo inspis iskeny et tulis hyvä kirje kirjailtua.. :/ jotenkin ollu alakuloisuutta täällä suunnalla havaittavissa.. ja tuo sätti sotkee.. koukussa sinne ;)

niin, sättäilläänkö ny sunnuntaina sitte ja taas ysin jälkeen? Ja vaaka kokeile vaa uudelleen et pääsetkö sinne.. Pitäs sun kaiken jären mukaan päästä tai kirjaudu sitte sinne niin pääset ainakii.

Taapis, ihan kiva jos se kirje kelpais, mut ehkä sitä pitäis vähän oikolukea. Ja sitten mun mielestä se loppu(vaikein)osa, jossa sitä rahaa piti kerjätä oli vähän töks. Mut mietitään ja sättäillään! Niin koska?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.04.2006 klo 09:27 HAUSKA-HEPPU kirjoitti:
Tätikkä nosti väärän pinon eilen, en nussuttele kuitekaa pilkkuja :laugh:

Soriii... Enhän mie tiennyt missä pohjamudissa se pinovanhus oli, kun sen tuolta haun kautta omista viesteistä poimin. Aittelin vetää vaan pinnalle hyvää hyvyyttäni.

Se on muuten BigBand-viikolla se tapaaminen. Eli se aika vuuvesta kun Imatrasta tulee suurkaupunki ja festarialue. Mut ei se mitn. Yritetään, yritetään saapua paikalle.

Mitään hotellihommaa en ole vielä katellutkaan enkä saanut mitään kirjeaihiotakaan aikaiseksi. Hyi hyi paha laiska täti! Kun on täs ollu kaikkee... Tänne palstalle sitä tulee runoiltua aika spontaanisti, mut tollanen virallisemman kirjeen laatiminen ei putkahakkaa noin vaan.

Eli sättimäänkö taasko sunnuntainako ysiltäkö? Koitetaan muistaa. Tuleekohan Saunamakkara taas messiin...

Pitää mennä, lapset tekee hophorneja itekseen. Meen jauhesammuttimen kanssa viereen vahtimaan.

Minä koitin rekisteröitynä ja ilman sekä eri nimimerkeillä mutta en pääse sinne sättiin. Näin lukeepi kun yritän, "Yhteys estettiin otettaessa yhteyttä chatserver.suomi24.fi:8080:n." Siellähän myös lukee, että ei saa markkinoida tuotteita tai palveluita niin voisiko olla, että mut on diskattu pois kun "markkinoin" sitä hotellia?

Saas nähä kui ehin sättäilemään kun on toi ukko kotona ja sillä tuppaa olee joka hiton tunti niitä "tärkeitä" pokeriturnauksia netissä!!! :kieh: Koitetaan kuitekii... Ja ens vkollahan selviäis sit sekii meenkö töihin heti äippisloman jälkeen! Työpvä ensimmäinen ois sit 7.7. Nii just BB-viikolla kiva palata muistelemaan työasioita, kiirettä piisaa! Sättäilemisiin (maybe)!

Tällaista sätissä tänään:

Taaperon äippä: muut lähettää sulle spostinsa, niin laitatko sen mun kerjuukirjeen kaikille. Parannellaan sitä yhdessä ja yritetään saada se valmiikis ja toimitukseen pikapikaa.

Vaaka ja Ninzu: voisitteko te selvittää missä me mahdollisesti voitais sitten kokoontua? mitä tiloja löytyis jyväskylästä? tietty tähän auttais tietää, saadaanko sponssia, katso kohta 1., mut se selvinnee pikapuolin, toivottavasti.

Kaikki: nyt pitäis varmistaa tulemisensa. Täti laittaa kaikille yytä, niin ilmoittakaa sitten pääsettekö tulemaan. Tietysti voi tulla jotain esteitä, mut kuitenkin.

Minä soitan sinne hotelliin huomenna ja kysyn, että kuinka aikaisin pitäis varata huoneita.

tällaista, nyt ei ajatus luista, voin laittaa paremmin huomenna.

Minä ja nintzu ollaan tavattu ja tavataan tässä uudelleen kunhan toi poika tervehtyy niin voimme keskustella asiasta ja ilmoittelemme sitten. Kiva juttu, mutta miten olisi se jippii paikkana kun sinne mut hyväksyttiin?

Yhteistyössä