Lokakuiset 2025 🍁

Ihania ultrauutisia❤

Tsemppiä pahoinvoinnista kamppaileville 😬 Ehdottomasti tikkunekku sairaslomaa pyytämään.. täällä etovaa oloa ympäri vuorokauden pahin aamupäivällä. Pitäis syödä koko aja et pysyy joku roti mut sit harva ruoka maistuu. Aika vähän myös tulee syötyä lämmintä ruokaa

Flunssaan ei valitettavasti ole vinkkejä.. itsellä myös päällä toista viikkoa ja tuntuu että menee pahemmaksi vaan. Limakalvot turpooo ja lima jää tuonne kurkkuun jumiin..

vierailija
Mä tiedän, että ois hyvä syy olla pois mutta kynnys on niin iso kun on kotona istumatyössä 😞. Huomenna pitäisi olla helpompi päivä töissä ja katson sitten ensi viikolla. Toisaalta typerää aatella näin kun iso työnantaja eikä pikkufirma missä mun työt kaatuis yhden niskaan ja kuinka monta kertaa sitä oikeesti on raskaana, en minä aikakaan enää tämän jälkeen jos tämä tästä onnistuu 😂. Steristä jo sovittu miehen kanssa. Varmaan tuo sikiökin voi ”tosi hyvin” kun syön mitä sattuu, hirvee stressileveli olon takia ja menee sit vielä tota migreenin estolääkettä (joka toki sallittu raskaana mutta parempihan se ois että ei menisi lääkettä) 🥺.

-Tikkunekku

Kävin tänään oman mielenrauhan vuoksi uudessa vu:ssa (9+1) ja siellä kaikki oli oikein hyvin 🥰 Tirppa jammaili ihan urakalla ja sydän sykki hurjasti, istukka on täydellisesti kohdun takaosassa ja nt-mitta hyvä. Kätilö vakuutteli ettei pitäis olla huolta viralliseen nt-ultraan, toivotaan niin 🙏🏻 Tuo kätilö oli muuten maailman ihanin tyyppi, iso suositus Klinikkasi Katjalle!

Ja hei, kenellä on sukupuoli selvitetty jo NT-ultrassa? Kätilö vakuutteli, että jo silloin saadaan erittäin luotettavia tuloksia! Tää oli mulle täysin uutta tietoa.

Omat oireet on olleet kokoajan isossa mittapuussa lieviä, ja nyt erityisesti olo tuntuu hyvinkin normaalilta. Ruoka maittaa aika normisti eikä koko ajan hengästytä niin paljoa. Väsymys on helpottanut ihan megapaljon, mutta yöt on tosi hankalia ja katkonaisia. Kun oma vointi on näin hyvä, tuntuu tosi kurjalta lukea miten huonovointinen joku muu voi olla 😢 Oon todella pahoillani teidän puolesta, toivottavasti olot helpottaisi mahdollisimman pian ja pääsisitte nauttimaan raskaudesta tai edes normaalista olosta 🫶🏼

vierailija
Pelonsekaisia tunteita täällä. Eilen ollut voimakkaampaa verenvuotoa ja kramppeja, kuin kuukautisten aikaan 😔 vahva pelko, että kesken meni. Yritän saada ajan ultraan loppuviikolle, niin saisi selvyyden miten on käynyt. Nyt menossa viikko 6+2

-Haneli
Tänään ultrassa tyhjä kohtu💔
Hyvää odotusta kaikille, toivottavasti saatte pienokaiset syliin saakka lokakuussa❤

-Haneli

vierailija
Pahoittelut Hanelille 🙁

Oon siinä käsityksessä että Nasolinia voi käyttää tarvittaessa pienissä määrissä. Itse olin vastikään flunssassa ja parina iltana käytin, koska muuten ei saanut nukuttua. Kipulääkkeen osalta pärjäsi hyvin parasetamolilla.

-Vuokko84

vierailija
Tänää oli kuulkaa aika paha 😅. Oksensin kotivaatteissa klo 16.26 ja 15min aikaa hakee lapsi päiväkodista!!! Ei luoja… Ei muuta ku pönttöön kaikki mikä tuli, purkka suuhun ja äkkiä menoksi 🥲. Sairasta. Ens viikkoo en enää sinnittele jos jatkuu vaan jään jokuseks päiväks pois!

Oliko muilla sektiotaustaa? Onko ollut jo kipuja? Olin sängyllä lepäilemässä ja aivastin/yskin ja yhtäkkiä alkoi repivä kipu vasemmalla alavatsalla. Hetken jo mietin repesikö jotain. Se hellitti sitten äkkiä, mutta alavatsa jäi araksi ja välillä just pikkasen pistää siihen. Jotain tämmöstä mut lievempänä on ollut aiemminkin, mut nyt oon ollut varpaillani koko illan tän kans ettei pahene… Ei siis mikään kova kipu mut selvästi jotain meneillään. Onko ne jotain kiinnikkeitä mitkä venyy ja onko se jotenkin vaarallista? Pitääks mun nyt soittaa neuvolaan ens viikolla?

-Tikkunekku

Yhteistyössä