En ikinä voisi pitää miehestä joka haaskaa aikansa päivät pitkät juorupalstoille tuntemattomien ihmisten vuoksi.

vierailija
mitä järkeä on toistaa muiden viestejä ilman kommentteja
harrastat aika paljon näitä rimanalituksia
Viestissäni oli väärä omistusmuoto. Jos en korjaa virheitäni, joukko palstan herhiläisiä hyökkää pistimillään kimppuuni kuten sinäkin teit.
Palstan ensimmäisellä sivulla on 25 viestiä, joista suurin osa on relaatioita tai täyttä
roskaa. Jos elämänilosi on tämän palstan ensimmäisen sivun varassa, olen pahoillani. On tietenkin valtava pettymys, kun et saa vahvistusta persuaatteellesi ja negatiiviselle elämänasenteellesi. Jätän liittämättä viestiini tunnelmaan sopivia emoijikuvakkeita. Saat ihan itse valita mielessäsi mitä ne esittävät.

vierailija
Mikä nyt sitten kenenkäkin mielestä on ajan haaskaamista. Onko tiktokin selailu tai jalkapallon katselu ajan haaskaamista? Entä jalkapallon pelaaminen tai metsäpolulla kävely? Entä ristisanojen tai relaatioiden tekeminen? Ihmisillä on hyvä olla harrastuksia.

vierailija
Viestissäni oli väärä omistusmuoto. Jos en korjaa virheitäni, joukko palstan herhiläisiä hyökkää pistimillään kimppuuni kuten sinäkin teit.
Palstan ensimmäisellä sivulla on 25 viestiä, joista suurin osa on relaatioita tai täyttä
roskaa. Jos elämänilosi on tämän palstan ensimmäisen sivun varassa, olen pahoillani. On tietenkin valtava pettymys, kun et saa vahvistusta persuaatteellesi ja negatiiviselle elämänasenteellesi. Jätän liittämättä viestiini tunnelmaan sopivia emoijikuvakkeita. Saat ihan itse valita mielessäsi mitä ne esittävät.
Nyt et ajattele riittävän pitkälle. Viesti näyttää vahingossa lähetetyltä eikä kukaan vaivaudu ja ala vertailemaan ja etsimään onkos siinä joku ero edelliseen
Mikset enää merkkaa korjatuksi niinku ennen?

vierailija
lainaus edeltä (viivat haavimisen välttämiseksi)

”kirj_ oitu_ ksistani hal_ uaa pää_ stä l0p_ ull1sesti er_ oon 99,9 % pa_ lstan luk_ ijoista si_ nä muk_ kan luk_ ien.”

niin totta niin totta

Niin, kyllähän hapankorppua nälkäänsä syö, mutta siitä huolimatta kauniisti tarjottu prinsessatorttu maistuu silloin tällöin herkulliselta.

Thaimaalainen Lisa esittää pyynnön, johon saattaisi suostua.
Jösses mikä maqupala 😍🥰😘

Tosi viehättävä ja ikinuori Mette Mannonen 52 v ilahdutti tänään mieskatsojia melkein samanlaisella minihamosella Seiskan uutisten säätiedotuksessa 😍👍

Ihan unohdin minkähänlaista säätä hän mahtoi ennustaa 🤭

• Haha
Reactions: Johnny Appleseed
Sä olet niin ristiriitainen. Ensiksi länkytät palstan naisille, että pitäisi nauttia seksistä ja elämästä, sitten perään sanot, että ei teitä hapankorppuja kukaan halua, kun miehet tahtoo tsainapimun. Mitä tässä nyt sitten pitäsi tehdä? Nauttia seksistä sellaisena kun on vai vaipua epätoivoon, että en ole enää 18-vuotias?
Päinvastoin, minähän sanoin että kyllä noita hapankorppujakin syö. Ne eivät vain ole yhtä herkullisia kuin prinsessatorttu. Tuo videopätkän Lisakin täyttää parin viikon päästä 28 eli on siis 10 vuotta sitä 18-kesäistä vanhempi.

Viimeksi muokattu:
vierailija
Jösses mikä maqupala

Tosi viehättävä ja ikinuori Mette Mannonen 52 v ilahdutti tänään mieskatsojia melkein samanlaisella minihamosella Seiskan uutisten säätiedotuksessa

Ihan unohdin minkähänlaista säätä hän mahtoi ennustaa
Tuo makupala esitti saman kappaleen Victoria’s Secret muotinäytöksessä. On paremman näköinen kuin suurin osa ammattimalleista.

vierailija
Kun selaa tätä ja Vauva av:ta, huomaa ettei ketjuihin osallistu kuin ikävät ja ilkeät kirjoittajat. Asiallista ja luotettavaa tietoa on mediassa riittävästi muilla sivuilla.
Tänään Yle aamu uutisoi ADHD:stä. 11 % prosenttia alaikäisistä lapsista kuuluu ADHD-luokitukseen. Syytä en tiedä. Ehkä asia selviää Ylen nettisivulta.
Aspartaami/atsovärit/hormonit

Yhteistyössä