vierailija
Joo whatsapp vois olla, mulla ei oo facebookia ollenkaan. Pitää varmaan sitä varten kirjautua tänne vanhoilla tunnareilla, hävettää vaan se nimi siinä. 
-Iik

-Iik
Jooo whatsapp olis oikein hyvä! Tää tosiaan pikkasen hankala kun ei tuu ilmoituksia tai välillä tulee ja välillä eiMuuten, haluaisitteko siirtyä jossain vaiheessa (varhaisultran jälkeen esim.) Facebookiin tai Whatsappiin ? Mä siirtyisi itse mieluusti suoraan Whatsappiin, koska helpompi kirjoitella ja jakaa kuvia musta siellä.
Tää vois olla kiva! Mulle käy kumpi vaan väyläMuuten, haluaisitteko siirtyä jossain vaiheessa (varhaisultran jälkeen esim.) Facebookiin tai Whatsappiin ? Mä siirtyisi itse mieluusti suoraan Whatsappiin, koska helpompi kirjoitella ja jakaa kuvia musta siellä.
Sekin on kyllä totta, että esim. iso wa-ryhmä ränkyttää sitten kyllä ihan huolella..Oi, itse kirjoittelisin mieluummin täällä, toivottavasti edes joku muukin jää tänne! Olen vain tyytyväinen, ettei tule koko ajan ilmoituksia, niitä kun tulee niin monesta kanavasta muutenkin
Mulla oli tosiaan esikoisesta ihanan äitiryhmä, joka siirtyi whatsappiin. Siellä jaettiin paljon iloja ja suruja. Välillä keskustelu oli aktiivista, välillä hiljaisempaa. Jokaisen ryhmän notifikaatiothan voi laittaa mutelle niin, että ne jotka ei halua ilmoituksia ei niitä saa ja ne jotka haluavat nähdä uudet viestit saavat ilmoituksen. En hirveästi usko mihinkään sääntöihin keskusteluissaSekin on kyllä totta, että esim. iso wa-ryhmä ränkyttää sitten kyllä ihan huolella.. Oon muutenkin huono somettaja. Pitäisi sopia hyvät pelisäännöt, et tyyliin kirjoitellaan vaan kun on oikeasti asiaa ja kaikki muu tsemppi ja surkuttelu tapahtuu viesteihin reagoiden
Kaikella todennäköisyydellä kaikki on hyvinTänään on taas ollu vähän vaisut fiilikset, lieventyny oireet melko paljon ja nyt sitä miettii että meneekö kesken vaikka tämmöstähän se oli esikoisenkin kohdalla.
Tervetuloa uudet ja onnea plussasta!
-Iik
Mulla ihan samat fiilikset! Jotenkin ollut vähemmän oireita tänään, joten kauhistuttaa menikö kesken heti. Juuri ehdin kertoa töissä ja siellä tehtiin työvuorojärjestelyjä sen takia.Tänään on taas ollu vähän vaisut fiilikset, lieventyny oireet melko paljon ja nyt sitä miettii että meneekö kesken vaikka tämmöstähän se oli esikoisenkin kohdalla.
Tervetuloa uudet ja onnea plussasta!
-Iik
Kyllä tämä taitaa olla tosi yleistä, että heittelee päivästä toiseen. Itse ajattelen, että kroppa totuttelee hormonitasoihin ja siksi välillä on tasaisempaa, ennen kuin taas nousee reippaammin. Ja itsellä vaikuttaa myös aika paljon päivän muu ohjelma ja esim. se, missä olen, oireiden esiintymiseen.Mulla ihan samat fiilikset! Jotenkin ollut vähemmän oireita tänään, joten kauhistuttaa menikö kesken heti. Juuri ehdin kertoa töissä ja siellä tehtiin työvuorojärjestelyjä sen takia.
Tsemppiä kovasti!!!! Ainakaan sun ei tarvitse arvuutella, jatkuuko raskaus. Itsellä on ollut tässä pari helpompaa päivää, mielelläni voisin taas vähän huonommin...Oli pakko kertoo töissä esimiehelle. Niin huono olo! Enempi tai vähempi kuvotusta pitkin päivää. Eilinen ilta oli tosi huono kun jouduin pitää väkisellä ruuat sisällä, etten oksenna päivittäistä lääkitystä ulos. Esikoisen kanssa en jaksanut tehdä oikeen mitään . Tämähän tulee tästä pahenemaan vielä kun nyt vasta 6+5. Onpa kiva sitten jos töistä joutuu pidemmälle saikulle ni selitellä työkavereille kun miettivät mikä on…
-Tikkunekku
Voiko sitä oireista päätelläTsemppiä kovasti!!!! Ainakaan sun ei tarvitse arvuutella, jatkuuko raskaus. Itsellä on ollut tässä pari helpompaa päivää, mielelläni voisin taas vähän huonommin...
Mä söin esikoisen raskauden alussa hampurilaisen puoleenväliin ennen kuin tajusin, että pihvi on puoliraaka ja ei totisesti suositeltavaa syömistäHelpottavaa kuulla "haamuviikoista". Oireista tai oireettomuudesta ei voi oikeen päätellä mitään, pitää vaan jaksaa odotella ultraan niin pääsee näkee tilanteen. Huomaan kyllä että en ihan kauheesti uskalla vielä iloita tai hypettää. Kai se on itse suojelua.
Mulla ollut tosi vähäoireista alusta asti kyllä ja unohdan olevani raskaana. Yks päivä tässä söin erehdyksissäni kylmäsavustettua lohtakin ihan innoissani ja muistin vasta syömisen jälkeen että täähän ei nyt ollenkaan ollu suositeltua no onneksi ei tullu listeriaa kuitenkaan. Mut jos ois enemmän "raskaana oleva olo" niin muistaisi ehkä paremmin vältellä kiellettyjä ruokia. En tiiä..
Whatsappi tai FB kuulostaa musta hyvältä!
Keltalilja
Täällä nyt oletettavasti 4+6 ja viikkodigi mitä oon hillonnut näyttä 3+🫣 kierukan poistosta laskettuna oltais 5+6 mutta tein ekan haaleasta haaleimman haamun 9.2.
Noh jokatapauksessa nopeammin on noussut HCG Esikoisesta sain 3+ 5+4
No mut nyt en enää testaa! Jään tässä pohtimaan mennäänkö varhaisultraan vai odotetaanko sinne NT:hen.
Väsymys on koooovasti läsnä, ihan ajottaisia pieniä etomisia välillä, tissit inan kipeämmät. Jännää kyllä
Ollaan muutamille ystäville kerrottu ja huomaa kyllä eron ekasta kertomisessa kuin tokasta. Ja reaktiot on paljon laimeammat onko muut huomannut tällästä jos ootte jo kertonut jollekkin?
Eikös punajuurta saa syödä kunhan ei ole raakaaOmpa ihanaa lukea näitä muiden kokemuksia.
Mä en unoha koskaan hetkeksikään tätä raskautta kun on tosiaan saanu alkunsa lapsettomuushoidoissa ja vielä niin että jouduin käymään ”naapurikaupungissa” (eli eri maakunnassa) niitä saamassa. Eli muuten on menny syömiset hyvin, kerran ennen plussaa mutta siirron jälkeen söin vahingossa punajuurta. Mies on jostain syystä alkanu lakuja ostaa mutta onneks oon sen muistanu ettei niitäkään saa syyä.
Mun oireet on siis se että tissit on kipeet ja sit jos esim hiihtää tai lenkkeilee niin jonkun viiden kilsan kohdalla rupee sattumaan kovastikin jalkojen niveliin. Jano ja nälkä on tietty lisääntyny ja hetken maistu sipuli pahalle mut ei enää.
-Iik