Mä itseasiassa varasin jo 5+6 sen ultran mut voi olla et siirrän sitä vähän myöhemmäksi.
@eessi jos jossain vaihees haluut käydä ylimääräises ultras ni se on sellanen ku klinikkasi siel Kotkassa mis mä kävin aiemmassa raskaudessa, tai saatathan tietää jo sen paikan kävin siel kahdesti ja ne molemmat kätilöt oli tosi mukavia, tekevät töitä myös koksissa.
Aiotteko muut kertoa milloin lähipiirille tai töihin yms? Mä ajattelin tässä raskaudessa kertoa mun sukulaisille vasta ekan virallisen ultran jälkeen. Esikoisen synttärit on huhtikuussa loppupuolella niin olis hauska jotenki ujuttaa se sinne tyyliin "isoveli x2" ja kattoo kuka tajuu mut saa nähä miten käy, maltanko sinne asti. Muutamille ystäville oon kertonut et saan sit mennä itkemään heille jos tässä käy huonosti.
Töihin kerron joskus kesällä, mä just kävin tähän vanhempainvapaan jatkoksi hakemassa kesäkuun kesälomaa ja sit hain syyskuun loppuun kotihoidontukea ja ilmoitin töihin et oon hoitovapaalla, toivon tosiaan et tää raskaus menee loppuun asti niin ei tarvii olla sillä 250e kotihoidontuella kun oikeestaan elokuu. Kun kesäkuussa tulee loma-ajan palkka ja heinäkuussa lomaraha. Ei tää yhteiskunta kyllä kannusta lasten tekoon ainakaan taloudellisesti