Lokakuiset 2023

Tuntuu, että ei edes olis raskaana, kun ei oo oireita. No okei väsyttää ja pissalla saa juosta, mutta ei mitään muuta. Melko oireettomia on aiemmatkin raskaudet olleet, välillä on pahoinvointia, mutta sekin nyt on vähän hiipumassa (onneksi).
 
Väsyttää täälläkin, ei juuri muuta. Paitsi noita unia! Aivan joka yö oikeastaan, tosi epätavallista. Nyt mennyt monta yötä hyvin (kopkop) mutta oli joku vaihe et herätti öisin ja joutui valvomaan ja väsystä huolimatta yöt kaiken kaikkiaan levottomia.
 
@jenicha meillä ei varsinaisesti oo varhaisultraa, mutta ensimmäinen lääkärikäynti on rv 8-10 ja siinä ultraavat samalla. Itsellä on 8+6 käynti. Tää on kyllä huippu, niin ei tarvii jännittää sinne np-ultraan asti. 😊
Onpa kiva 😍 mullakin tuli eka neuvola aika 8+5 mutta sielä ei ultrata eikä kuunnella ees sydän ääniä... 😐
Varasin sit parin viikon päähän yksityiselle varhaisultraan sillo pitäis olla 6+6, oon niin malttamaton kun haluan tietää onko sielä kaikki ok. ❣🥺
Tänään 4+5
 
  • Tykkää
Reactions: vauvakuume7
Hei, vähän varauksella ja suurella epävarmuudella täällä mennään. Kirjoittelin tuolla haaveiluketjussa mun tilanteesta. Plussan sain vasta viime sunnuntaina. Sitä ennen pari negaa testiä ja oli jo toista viikkoa veristä vuotoa ja luulinkin menkoiksi. Tällä viikolla soitin neuvolaan ja kävin jo ultrassa keskiviikkona ja verikokeissa eilen. Ultrassa ei vielä näkynyt mitään. Hcg tuloksesta lääkäri soitti tänään ja se oli jotain 330 vain. Vastais rv 4+4 ja menkoista laskettuna olis jo kuudennen viikon lopulla ja oviksenkin luultavasti sain tikutettua. Eli jotain häikkää täs on, mutta ei voi tietää ennen kuin näkyy mitään. Nyt seurataan hcg:tä ja uusi ultra parin viikon päästä. Pelkään, että on kohdunulkoinen enkä jaksaisi vain odottaa.
 
  • Tykkää
Reactions: vauvakuume7
Moi, täällä kans yksi just plussannut😊 Mulla ei ehtinyt alkaa kuukautiset ehkäisyn lopettamisen jälkeen niin en tiedä tarkkaan millä viikolla mennään, mutta arvelisin että noin 4+. Mieli on vielä aika hämmennyksissä ja jotenkin on sellainen olo että kaikki ei voi mennä hyvin, kestää hetki asettautua ajatukseen😬 Pahoinvointi alkaa kyllä jo muistutella itsestään jos ei syö tarpeeksi usein ja muutenkin monia pieniä oireita on.
 
Onpa kiva mullakin tuli eka neuvola aika 8+5 mutta sielä ei ultrata eikä kuunnella ees sydän ääniä...
Varasin sit parin viikon päähän yksityiselle varhaisultraan sillo pitäis olla 6+6, oon niin malttamaton kun haluan tietää onko sielä kaikki ok.
Tänään 4+5
Täällä eka neuvola vasta 9+1, eikä siinä tietääkseni ultrata. Mä kanssa varasin ajan varhaisultraan viikolle 7+5. En kyl mitenkään kestä odottaa sinne ekaan viralliseen ultraan epätietoisuudessa. Myös viime raskaudessa kävin varhaisultrassa.
 
  • Tykkää
Reactions: jenicha
Täällä plussattu kuluneella viikolla, aika hurjaa.

Mies ei uskonut ollenkaan, kun kerroin et on vaan sellainen olo. Toki oireita ei ole juurikaan, paitsi tuo vessassa ravaaminen ja ärtyneisyys, mikä jo kyllä vähän itseä ahdistaa kun tuntuu että kiihtyy syyttä nollasta sataan sekunnissa, toki se menee yhtä nopeaan ohi.

Itselle tää on kolmas, miehelle eka.

Ensi viikolla täytyisi soitella neuvolaan, täällä ei käsittääkseni ole varhaisultraa, mutta täytyisi Pirkanmaan alueelta kartoitella mahdollisesti paikkoja jossa käydä.
 
vierailija
Hei kaikille!
Täällä yks kolmannesta lapsesta haaveileva.
Plussasin viime viikolla ja nyt olisi rv 4+3 menossa.
Viimeisen vuoden aikana ollut tuulimuna päättyi 9+0 ja keskenmeno 12+1. Tämän jälkeen yritystä melkein puoli vuotta ilman tärppiä ja nyt näyttää siltä että onnistui.
Menkkapäivänä tuli pienen pieni ruskea tuhru ja olin varma että menkat alkaa mutta edelleen testi näyttää plussaa ja oireet vahvistuu. Jomottelua on ollut välillä joten pelkään kovasti että kesken menee mutta pidän toivoa yllä. Pysyn vielä vierailijana. Onnea kaikille plussanneille❤
 
Moikka!

Oon ihan uusi täällä
Täältäkö sitä vertaistukea saa? Ensimmäinen lapsi tuloillaan nytten, elämäntilanne hieman huono omasta mielestä mutta näillä mennään.



Laskettu aika on 15.10. /TAYS Täällä tais olla muitakin samalta suunnalta? Kiva jos voi jossain jutella kun oon aivan hämilläni vaikka ikää jo vähän yli 30. En vain jotenkin ollut ajatellut aiemmin että tulisin koskaan äidiksi.
 

Yhteistyössä