Mulla samaa munasarja -vihlontaa lähinnä vasemmalla puolen. Eilen paniikissa googlettelin että onko normaalia tai viittaako johonkin kuten kohdunulkopuoliseen tmv. Mutta ilmeisesti, viittaa lähinnä keltarauhasen toimintaan(?) Eli aika normi juttu. En vaan muista että ekan kohdalla ois tämmöstä ollutEn vielä saanut varattua neuvola-aikaa, olikin mennyt jo kolmelta kiinni, no varaan sitten maanantaina ajan. Eilen kävin hakemassa apteekista omegapillereitä, pari apteekin omaa raskaustestiä ja tuon aamuisen digin. Ja apteekin täti antoi vielä sellaisen ”Vauvan odotus”-kirjan, voi että kuinka se sai hyvälle tuulelle ja hymyilemään, eilen luin miehelle ääneen sitä.
Tänään laskurin mukaan 4+4
Mille teidän mahat tuntuu? Miulla on ihan päivittäin menkkamaisia alamahajomoja ja munasarjoja(enimmäkseen oikeaa) vihloo välillä.. Ja jotenkin jännittää että mitä jos tapahtuukin jotain, kohdunulkoinen tms.. tai jotakin, etten tulekaan äidiksi.
Etominen on tullut kuvaan, luulen etten kuvittele. Ja eilen töissä huomasin, että melkeinpä 2h välein on vähän syötävä jotakin, koska sitten alkaa heikottaa. Tissit on edelleen miusta aikalailla normaalit, eikä mahatuntemusten ja etominen lisäksi ole oikeastaan muuta, no ehkä väsymystä.
Kyllä tämä itsensä diagnisointi on päässyt ihan uusiin svääreihin raskauden myötä
Mulla ei pahoinvointia onneksi vielä ole ollut, ekan kohdallakin oli hyvin lievää ja lyhyen aikaa muistaakseni noin vko 8-11. Piti silloinkin vaan muistaa syödä säännöllisesti.