Lokakuiset 2018 <3

Mulla oli etovaa oloa rv 5+1 - 9+5. Oksentelua rv 6+5 - 7+5.

Nyt naama räjähtää näppylöistä. Leuka ja suunympärys täynnä kipeitä näppylöitä jotka syvällä ihon alla eikä semmosta puristettavaa kohtaa ole edes näkyvillä.

Tänään 12+1
Hoo, unohdin nuo näppylät! Mua melkein nauratti kun naamaan putkahti ihan outoihin kohtiin (esim. ohimoon!) juuri tuollaisia syvällä olevia näppyjä, joita ei oo ikinä ennen ollut. Sitten lueskelin taas niitä pyhiä viikko-viikolta -oppaitani joissa tämän viikon kohdalla todetaan että "saatat huomata tarvetta muuttaa kasvojenhoitorutiiniasi, koska ihosi muuttuu". No niin saatoin kyllä huomata! :)

Tuo luo uskoa kyllä jos osapuilleen näillä viikoilla on ihmisillä alkanut pahin helpottaa oksentelun suhteen. Ennemmin sitten vaikka ne näpyt. :)
 
Mulla ei oo se kamala pahoinvointi palannut sen viime lauantain jälkeen. Silti joka päivä pelkään herätessä sen alkavan.:cautious:

Sykkeitä oon nyt kuunnellu päivittäin. Tänään ne on yllättäen kuuluneet hieman ylempää kuin eilen ja toissapäivänä. o_O
Etsin varmaan 20min alueelta josta ne aiemmin on kuulunut, eikä löytynyt. Sitten vahongossa anturi lipsahti ylemmäs kun katsoin mitä kuopus heitti kolinalla sohvan väliin ja kas, syke löytyi. Mulla kyllä oli kohdun kasvukipuja eilen ja aamulla vielä, että onhan siinä tietty voinu olla pieni spurtti.:D

Oon lueskellu koko päivän synnytyskertomuksia.:LOL: Kauhee synnytyskuume päällä. Kaivoin kuopuksenki kertomuksen ja voi varjele oli se kyllä älytön reissu. Itellä ei mitään hätää, mutta mies ja appiukko...onneks appiukkoa ei tarvii tällä kertaa pyytää lähellekkään synnytyksen tullen.:D

Viipulainen & Itu 9+3
 
Kovasti näissä raskausviikkokuvauksissa väittävät että viikko 9 ois pahin pahoinvoinnin osalta, ja niin se kyllä ainakin tähän asti on ollutkin. Melkein pelottaa ajatella jos tämä ei tästä ala helpottaa, koska sitten alkaa olla siinä ja tässä olenko työkuntoinen. Millään en haluaisi vielä tässä vaiheessa töissä kertoa, mutta eipä siinä varmaan kauheasti kellekään epäselvyyksiä jää jos oksennan kesken palaverin roskikseen. :)

Huimaustakin on täällä ollut, lähinnä äkkiseltään noustessa ja saunassa. Ehkä sitten liittyy siihen verenpaineeseen, tai miksi jottei hemoglobiiniin?

Miten meni ultra @Eetuha? Se voi aina alkuun olla vaikea arvioida viikkoja, varsinkin jos ei ole ihan säännölliset kuukautiset. Ja alkupuolella pienikin heitto mittauksessa tekee jo ison eron päivissä.
Lääkäri mittasi ja sai heittoa muutoman päivän joten nt:ssä sitten tiedetään paremmin. Pääasia että vauvalla on kaikki hyvin. Tänään taas särkee reidet ja alaselkä. Mutta taitaa olla kasvukipuja
 
Heips naiset!
Tervetuloa uudet <3 Ja ihanaa lukea tein kaikkien kuulumisia <3 Kiitos myös OYS- ja synnytysvinkeistä, ootte ihania :love:
Mulla ollu siis ihan älyhuono olo! Pari pv menny melkeen kokonaan vaan sängynpohjalla; eilen kävin vähän ulkoilemassa, ku välillä tuntuu helpottavan, mutta ei... Siis vähän sama juttu ku kellä se nyt oli..? Yöllä ramppasjn wc: ssä pissalla ja yökkimässä! En kyl tiiä olinko syöny jotain sopimatonta tai oliko myös osittain jottain vatsataudin yritystä, mut IHAN HIRVEETÄ :(:confused::sick: Tänään parempi olo onneksi, jos jaksais tänään käydä ulkona ja sais syötyä enemmän...
Vatta on edelleen ISO, siis on mulla ylimäärästä, mut anoppini vaan nauro ku näki, et en mä tällästä vattaa syömällä saa (ku olin et liekö turvotusta ja ku oon syöny ja en oo päässy liikkuun jajaja:D) :ROFLMAO: Eli masu ku masu :love: Harmittaa vaan ku ei saa tosiaan piilotettua.
NT-ultra 5.4., jee! Ja 3.4. Äippäpoli -taas vaihteeks 13:30 ja yövuoron jälkeen :sleep: Olostani päätellen pikkusella kaikki hyvin :D MUTTA silti huolettaa (ylläri) :p
Meillä ei oo virpojia käyny, ei yhen yhtäkään :/ Yleensä kyl on pari käyny, mut ei ainakaan viime su käyny ketään :eek: Ja minä ku kerranki varauduin :D

MUTTA voimia ja jaksamisia kaikille, jospa nyt jaksasin käydä useemmin tihrustelemassa täällä, ku olo helepottaa:rolleyes: Sori kun ei tullu kovin henk.koht. vastauksia ja kiitoksia <3

NIIN JA IHANA KUN PORUKKA KÄY TÄÄLLÄ KIRJOTTELEEN, oon kyl ite fb-ryhmis, mut kyl tää palsta vaan tuntuu paremmalle :D

*POKSPOKS*
Ane773 ja Pätkis 11+0
 
Kuulostaa tosi tutulta @Ane773 :( Viime päivät on ollu ihan hirveitä! Paha olo vielä jatkuu mutta ei ole pariin päivään tarvinnu oksentaa. Jonkinlainen erävoitto! Aamulla oli jo tunnin verran ehkä semmonen tosi energinen olo - sitten rupes taas kuvottamaan! Pienet on ilot. :ROFLMAO: Toivon vaan myöskin että tämä oma kärsimys on merkki siitä että pikkukaveri kasvaa ja voimistuu ♥

Melkein vaihtaisin tän jatkuvan pahoinvoinnin noihin teidän näppylöihin @Wiiwiii ja @Montecea! Mut vaan melkein. :cautious: Nekin kuulostaa aika kamalilta! :eek: Tää on vissiin tällasta ojasta allikkoon menoa koko raskaus.

@viipulainen sulla on kyllä ollu vissiin aika hyvä arpaonni jos tohon loppui pahoinvointi! Mä en todellakaan ole vielä edes ajatellut mitään synnyttämistä! :LOL: Jos tässä selvittäis hengissä päivä kerrallaan...

Hyvää pääsiäistä nyt kuitenkin kaikille! Toivottavasti viikonloppu tuo hetken huilitauon ja rentouttavaa yhdessäoloa. Tänään vain puolikas työpäivä ja sitten me lähdetään miehen kanssa kaksistaan vuoristomajalle nauttimaan raikkaasta ilmasta, hiljaisuudesta, hyvästä ruoasta ja takkatulen loimusta :love: ..toivottavasti ilman pahoinvointia!
 
Jihuu! Oksentaa ei ole tarvinnut nyt taas viiteen päivään ✌ yökin kyllä lähes koko päivän, mutta ei tuu ylös saakka. JodpJ tää tästä
Uutena riesana on harkkasupparit jotka ovat nyt alkaneet riesaksi asti. Täytyy vaan koettaa ottaa kotona rennosti. Töissä vissiin täytyy kokeilla ottaa vähän rauhallisemmin myös.
 
@amaia sitä se mahtaa olla, vuoristorataa! Tänä aamuna vaan h7eman kuvottava olo, aamuyöllä heräsin (yhessä vaiheessa heräsin joka aamu aamuyöstä ja valvoin pari h ja sit nukkuun) pitkästä aikaa ja olo kyllä paljon parempi tänään, mutta nyt se et menkkavellonta, jota kans välillä ollu, ni iski :sick: Yökkäyttää vaan selosti, mut tää ellotus on jotain niiin hirveää! Kissatkaan eihelpota, ku molemmat haluaa nyt jostain syystä mahan päälle nukkuun :D MUTTA kuten amaia sano/sanoit niin positiivisesti eteenpäin, pienet on ilot tosiaan :ROFLMAO: Ja jospa tää OLO tosiaan merkki et pienellä kaikki hyvin! 4 yötä ultraan..! :love: Nii ja ihanalle kuulostaa tein pääsiäissuunnitelmat :love:

@Flowerpower85 Ihanaa, hyvä jos ei oo tarvinnu oksilla, piän peukkuja/peukkua jotta sulla alkais jo nyt vaikka se energinen jakso!!!:X3: Harjotussuppareita??? En oo tähänkään asiaan perehtynyt, apua voiko niitä tulla jo näin aikasten??? :eek:

Voi @Eetuha ! :( Jaksamisia sinne, muista pitää huolta neste- ja suolotasapainosta! Vatsatautia on ainaki Oulun seudulla hirveesti liikkeellä :/

Minoon lueskelin monia lähteitä taas ja kaikkea, koska sen Linda kerran pitäis alkaa näkyyn/ilmestyyn? Entä onko mahollista jo nt-ultrassa jollain tavoin arvella sukupuolta? Tiiän et aikasta, mut silti :p Onkokellään tyttö- tai poikafiiliksiä? :D

Rauhallista pääsiäistä kaikille, ottakaahan rennosti, muistakaa lepäillä ja pyytäkää apua! :)

Ane773 ja Pätkis 11+1
 
@amaia siis ihan törkeän hyvä tuuri. Tääkin vois ehkä mahdollisesti tukea mun tyttöfiilistä. Pojista on ollu aivan kamala olo rv11 asti, tytöstä ei ollut kuin lyhyt jakso. Väsymys kyllä jäi, mutta tän kanssa pärjään.:X3: Ja mä oon vähän tämmönen synnytysfani.:D

@Eetuha voi eiii!:( Pikaista paranemista!

@Flowerpower85 jee. Josko sullakin nyt taittuis jo parempaan päin pahoinvointi.(y)
Mutta ota tosiaan kevyemmin töissä, jaksatkin paremmin ja pidempään töissä.:)


Mullahan on lukenu tuolla naikkari synnärinä, kun jotain piti laittaa. No kyllä se siinä pysyy.:D Sain eilen päätettyä tämänkin, mutta todellisuudessa sit kun H-hetki koittaa, voinki muuttaa mieltä tai joudun muualle sulun takia. :LOL:
Mutta tähän kohti rauhottaa mieltä että oon päättäny jotain.:LOL: Ajoissa oltava.:D

Tänään pitäis mennä anopille ja en tiedä mihin saan tän pallon piiloon. Tää todella pompsahti pari päivää sit tämmösekski ja nyt oon ihan pulassa kun en tiiä miten saan piiloon.:ROFLMAO:
[url=https://aijaa.com/YaZs8m][/URL]

Noh, jos joku uskaltaa suoraan kysyä, en ala yrittää valehtelua, koska oon niin huono siinä.:LOL: Mut jos säästytään kysymyksiltä, niin tasan 2vk päästä kerrotaan ultran jälkeen.:)


Ainiin, syke löytyy edelleen navan läheltä enempi kuin alempaa. Erikoista, mutta ehkä se on tää neljäs raskaus että puskee kaiken helpommin pois piilosta.:D

Viipulainen & Itu 9+5
 
@amaia sitä se mahtaa olla, vuoristorataa! Tänä aamuna vaan h7eman kuvottava olo, aamuyöllä heräsin (yhessä vaiheessa heräsin joka aamu aamuyöstä ja valvoin pari h ja sit nukkuun) pitkästä aikaa ja olo kyllä paljon parempi tänään, mutta nyt se et menkkavellonta, jota kans välillä ollu, ni iski :sick: Yökkäyttää vaan selosti, mut tää ellotus on jotain niiin hirveää! Kissatkaan eihelpota, ku molemmat haluaa nyt jostain syystä mahan päälle nukkuun :D MUTTA kuten amaia sano/sanoit niin positiivisesti eteenpäin, pienet on ilot tosiaan :ROFLMAO: Ja jospa tää OLO tosiaan merkki et pienellä kaikki hyvin! 4 yötä ultraan..! :love: Nii ja ihanalle kuulostaa tein pääsiäissuunnitelmat :love:

@Flowerpower85 Ihanaa, hyvä jos ei oo tarvinnu oksilla, piän peukkuja/peukkua jotta sulla alkais jo nyt vaikka se energinen jakso!!!:X3: Harjotussuppareita??? En oo tähänkään asiaan perehtynyt, apua voiko niitä tulla jo näin aikasten??? :eek:

Voi @Eetuha ! :( Jaksamisia sinne, muista pitää huolta neste- ja suolotasapainosta! Vatsatautia on ainaki Oulun seudulla hirveesti liikkeellä :/

Minoon lueskelin monia lähteitä taas ja kaikkea, koska sen Linda kerran pitäis alkaa näkyyn/ilmestyyn? Entä onko mahollista jo nt-ultrassa jollain tavoin arvella sukupuolta? Tiiän et aikasta, mut silti :p Onkokellään tyttö- tai poikafiiliksiä? :D

Rauhallista pääsiäistä kaikille, ottakaahan rennosti, muistakaa lepäillä ja pyytäkää apua! :)

Ane773 ja Pätkis 11+1
Linea negra tulee aika yksilöllisesti. Itellä näkyy nyt vaan haaleana ja tulee vahvemmaksi varmaan taas pikkuhiljaa, mutta esikoisesta se alkoi näkyä vasta joskus puolivälin jälkeen.:)

Ja harjotussupistuksia voi tulla millon vaan ainakin uudelleen synnyttäjillä saattaa alkaa aiemmin mitä edellisessä. Kohtu siis jännittyy. Normaalisti ne ei saa aikaan mitään, mutta joillain saattavat alkaa kypsyttämään paikkoja.
Itsellä kypsyi hieman puolivälin jälkeen, mutta lepo palautti tilanteen.:)
 
  • Tykkää
Reactions: Ane773
Ultrassa käyty :love: Pienellä kaikki hyvin ja oli rakenteellisesti kaikki kunnossa. Oli uskomattoman hieno kokemus nähdä pikkumuru ekaa kertaa :p Pieni poikaepäilyni vahvistui kun kätilö sanoi että noinkohan tuossa on pippeli :love: Toukokuun lopulla rakenneultra ja siellä sit saa varman tiedon.

Laskettu aika siirtyi 9.10 --- 6.10
 
  • Tykkää
Reactions: Eetuha
Siirtelen tietoja kun olen hieman paremmassa kunnossa ... Sopiiko?

Alkaa pikkuhiljaa elämä voittamaan mutta mieheni alkoi oksetamaan ja ripuloimaan aamulla :( toivon että pojat säästyisivät. Keitettyä vwttä ja lihalientä
 
  • Tykkää
Reactions: Wiiwiii
@viipulainen ENSINNÄKI IHANA MASU :love::love::love: Ei mun maha oo noin nätin mallinen! Aivan ihana :love::X3::LOL: Toisekseen kiitti infosta. Luin jostain et voi jo näillä viikoilla alkaa näkyyn mut en oo vielä ainakaan huomannu:D Ahaa, toikin oli uutta tietoo taas myös tosiaan noi harjotussupparit, et voi tulla missä vaiheessa vaan :eek: Olin jotenki aatellu et vasta loppuraskauden lähettyvillä, ei ainakaan ennen puolenvälin raskautta, mut selevä! Enpähän sit heti säikähd hulluna jos niitä alkais näkymään aikasten:)

@Wiiwiii Ihanaa onneksi olkoon :love: Oli varmasti huippua ja hurjaa et vois jo ainaki vähän arvuutella sukupuolta! Minä ku tahtoiin jo tietää mut ei maha vielä ens vkolla näkyä :rolleyes: Ihana ku siirty laskettu aika lähemmäksi! :X3: t.Minä jolla vasta 18.pvä :(:mad::ROFLMAO:

@Eetuha voi ei, toivottavasti poijjaat säästyy, tai sit et menis nopeasti ohi tauti :confused: It sucks, but you can do it! (y)(y)(y)

Ane773 ja Pätkis 11+1 <3
 
@viipulainen ENSINNÄKI IHANA MASU :love::love::love: Ei mun maha oo noin nätin mallinen! Aivan ihana :love::X3::LOL: Toisekseen kiitti infosta. Luin jostain et voi jo näillä viikoilla alkaa näkyyn mut en oo vielä ainakaan huomannu:D Ahaa, toikin oli uutta tietoo taas myös tosiaan noi harjotussupparit, et voi tulla missä vaiheessa vaan :eek: Olin jotenki aatellu et vasta loppuraskauden lähettyvillä, ei ainakaan ennen puolenvälin raskautta, mut selevä! Enpähän sit heti säikähd hulluna jos niitä alkais näkymään aikasten:)

@Wiiwiii Ihanaa onneksi olkoon :love: Oli varmasti huippua ja hurjaa et vois jo ainaki vähän arvuutella sukupuolta! Minä ku tahtoiin jo tietää mut ei maha vielä ens vkolla näkyä :rolleyes: Ihana ku siirty laskettu aika lähemmäksi! :X3: t.Minä jolla vasta 18.pvä :(:mad::ROFLMAO:

@Eetuha voi ei, toivottavasti poijjaat säästyy, tai sit et menis nopeasti ohi tauti :confused: It sucks, but you can do it! (y)(y)(y)

Ane773 ja Pätkis 11+1 <3
Lapset toistaiseksi kunnossa, nyt alkaa vesi pysymään sisällä mutta mies oksentaa
 
  • Tykkää
Reactions: Ane773
@viipulainen ENSINNÄKI IHANA MASU :love::love::love: Ei mun maha oo noin nätin mallinen! Aivan ihana :love::X3::LOL: Toisekseen kiitti infosta. Luin jostain et voi jo näillä viikoilla alkaa näkyyn mut en oo vielä ainakaan huomannu:D Ahaa, toikin oli uutta tietoo taas myös tosiaan noi harjotussupparit, et voi tulla missä vaiheessa vaan :eek: Olin jotenki aatellu et vasta loppuraskauden lähettyvillä, ei ainakaan ennen puolenvälin raskautta, mut selevä! Enpähän sit heti säikähd hulluna jos niitä alkais näkymään aikasten:)

@Wiiwiii Ihanaa onneksi olkoon :love: Oli varmasti huippua ja hurjaa et vois jo ainaki vähän arvuutella sukupuolta! Minä ku tahtoiin jo tietää mut ei maha vielä ens vkolla näkyä :rolleyes: Ihana ku siirty laskettu aika lähemmäksi! :X3: t.Minä jolla vasta 18.pvä :(:mad::ROFLMAO:

@Eetuha voi ei, toivottavasti poijjaat säästyy, tai sit et menis nopeasti ohi tauti :confused: It sucks, but you can do it! (y)(y)(y)

Ane773 ja Pätkis 11+1 <3
Voi kiitos!:love:
Mie oon niin kovin lyhyt että maha on tämmönen alati eteenpäin työntyvä pallo, joka raskaudessa pohtinut, miten on mahdollista uhmata painovoimaa pelkällä tasapainoelimellä.:LOL: Ympärysmitta yltää yleensä n.110-120cm, riippunu millonka on sit lähtö tullut. Mulla ei niissä oo mitään kaavaa ollu. Esikko 41+6, toka 39+2 ja kuopus 40+2. Esikoisesta oli toi 120cm. Ja itse olen 155cm, että ihmiset tosiaan antaa tilaa missä vaan.:ROFLMAO:

Ja noista harkkasupistuksista. Eli vaikka jokainen kokee nekin erilaisina tuntumaltaan, niin aika yleinen ja yhteinen huomio niistä on se, että tuntuu puristusta ja on tukala olo. Kipuhan niihin ei kuulu lainkaan. Painetta voi tuntua ainakin vikalla kolmanneksella, mutta tuokin on yksilöllistä.
Eli jos ei tunnu kipua, niin ihan rauhassa. Mulla auttaa rentoutumisharjoitukset, lisätty nesteiden määrä ja jos niitä tulee rasittavan paljon, alan syödä magnesiumlisää.
Mulla itsellä provosoi myös ihan vaikka myös täysi rakko. Et aika säätöä saa itse välillä käydä läpi. Lähinnä ne on vaan ärsyttäviä, varsinkin vaikkapa alkaen 2vk ennen laskettua kun alkaa olla ite jo ihan valmis synnyttämään ja odottaa oikeita supistuksia ja saakin vaan näitä treenejä osakseen.:LOL::LOL:


Me selvittiin anoppilasta paljastumatta.:D Onneks kuopus veti niin paljon huomiota itseensä miehen perheessä, että olin aika turvassa katseilta.:p
Nyt sit ois 2vk siihen ultraan. Sit pääsee kertomaan.:love:
Ja täällä laskettu vasta 28pv..oon jo asennoitunu marrasvauvaan, mutta tähän asti on menny kyllä nää syntymiset aika samalla kaavalla mitä äidillä, että jos nyt menis kanssa liki samoin, tulis lähtö ehkä 38+4 Ollu siis jokaisessa lapsessa äitiin 3vrk heitto ja äidin neljäs syntyi 38+1 muistaakseni. Kunhan ei kuitenkaan tää tulis 3vrk tuota aiemmin.:ROFLMAO:
Mut enemmän veikkaan et menee vähän yli.:D

Hauskaa leikitellä tälläki ajatuksella.

Ja hei ihanaa..sunnuntaina vihdoin tämäki loppukuinen pääsee pykälän eteenpäin kun Itu vaihtaa tittelin alkiosta sikiöksi.:)
 
Nt-ultra oli tällä viikolla rv 12+6 (12+4 omien laskujen mukaa ) ja vitsit oli kyllä pojan näköinen värkki haaruksissa tääläkin :D:love: Tiedän että ne sukupuolielimet näyttää melko samoilta tiettyyn pisteeseen asti mutta meillä oli kuitenkin ultra noin "myöhään".. :D:D poikaluulo mulla on kyllä ollut alusta asti mut vähän on hämmentänyt fiiliksiä se, et masu näyttää toistaseks vielä ihan eri malliselta mitä esikoisesta (paitsi et esikoisesta ei näkyny näil viikoil viel mitään mut sit kun alko näkyä) ja alkuraskaus oli erilainen :p Mut kyl niin oli poikamaisen oloinen tyyppi tosiaan kuvassa ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Wiiwiii
@viipulainen Haha, ou nou! :D Mut sulla hyötyy olla kyl mahtavat lihakset, varsinki selässä, notta pysyt pystyssä ja jaksat liikkua yms! On se hurjaa mihin meän naisten kropat pystyy! :eek::love::LOL:
Ookei, no ei oo vielä mulla näkyny, ehkäpä niitä tulisi vasta loppua kohen niitä Harjotussuppareita- tosin sitten varmaan ensisynnyttäjänä rahvaan ihan turhaan synnärillä tai soittelen neuvontapuhelimeen...:whistle::ROFLMAO::oops:
JA ONNEA ALKIO-TITTELISTÄ TÄNÄÄN VIIPULAINEN! :love:

@Eetuha oon spämmää mieltä, et eiks ne just näillä viikoilla voiko helpottaa? :) Joillako toki voi pahentua, mut monilla loppuu tai alkaa hiipumaan pois? Ja voihan solla et ton vatsataudin jälkeen ei enää se ellotus oikeen tunnu Itelle tai jos se justiin kans vaikutti? :D MUTTA tiiän tunteen heti arveluttaa onko kaikki hyvin x___x Eiks sullaki kohta ultra? :) Sillon ainaki saa taas varmistuksen, et kaikki hyvin, eikös juu? :3 Muuten taas tää sama vanha virsi; koeta rentoutua ja nauttia, jos ei tartte oikeissa kärsiä(y) (vaikkakin tuntuu et monasti ne oireet just kertoo sikiön voivan hyvin sillon, ku ei vielä tunne liikkeitä yms., mut eihän ne oireetkaan sitä oikeasti kerro! ) Onko Sul mies selvinnyt taudista? Säästykö lapset?

@Elsusa Oi jee :love: Onks sulla siis esikoinen tyttö vai poika? :) Jännää! Ja ihana, et tyyppi vilkas ja elinvoimainen ultrassa :love: Ehkäpä sitä Iteki uskaltaa tiirailemaan sukupuolta, vaik tosin jo rv 12+0 on se nt-ultra... Malttamaton mikä malttamaton :whistle:
Mullakin on muuten ihan poikafiilis ollu alusta asti; tuli vaan yövuoroja vahva fiilis, et pätkis on poika, mutta en sit tiiä oonko nyt niin sit siihen ajatukseen tarrautunu, välillä käyny kyl tyttöki mieles, mutta en sit tiiä. :D Anopin ja äitin mielessä on, et tulee tyttö, mut saas nähä! Lokakuussahan se sit varmasti selviää :D:D:D

En tiiä onko tää/nää raskauteen liittyviä, mutta jo useempana kertana ollu, ku noussu eritoten makuulta (mut myös istualtaan) ylös, ni ihan ku elohiiri ylävartaloa ja/ tai kyljessä :ROFLMAO: Tosi hassu fiilis :eek: Sit se madafakin issias/iskias :cry: Siis eilenki ko hirveen kiireinen iltavuoro ja koko ajan mennä pää kolmantena jalkana (hoitsut; se tunne ko 2 hoitajaa, 15 asiakasta ja kolme tulijaa ni... :D plussana vielä et kaikki kolme tulijaa samalle hoitajille (lue; minulle) ja kaikilla enemmän tai vähemmän järkkäämistä lääkkeiden kanssa yms. Yms. :cool:) , ni HIRVEE jomotus takapuolessa, tai siis ku käveli kotia ja kotona ja se oli uusinta uutta, et ku yritti nousta ni sillonki vihlo takapuolta :confused:

Uh oh, mut nyt töihin aamuvuoron :DIhania nää illasta-aamuun -vuorot... NOT. Lisäks huomen pätkä + 2 yötä joiden välissä (ylläripylläri) äippäpoli :D Mut sit ei ookaan enää kauaa ultraan :love:

Ane773 ja Pätkis 11+3 :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Eetuha
@Ane773 joo selän lihakset on ehkä ainoat jotka pysyy kunnossa oli elämäntilanne mikä tahansa.:D

Ja tosiaan tulin poksumaan ekan kympin!:X3:
Itu on nyt kumkvatin kokoinen, viikon päästä jo klementiinin kokoinen.:eek:
Mies oli ihan hämmentynyt kasvutahdista.
Totesi illalla että "sulla on nyt hirvee meininki meneillään siellä. Annat sit vaikka avokämmentä jos alan nillittää jonninjoutavuuksia raskaasta elämästä, koska en tiedä sellasesta oikeesti mitään."
Olin että ookei.:ROFLMAO::ROFLMAO:

Oltiin eilen kanssa treffeillä miehen kanssa. Käytiin syömässä kun kello oli jo aika paljon kun päästiin lähtemään. Pyörittiin kotiin.
Jännä että saan syötyä ulkona ruokaa jota en todellakaan voisi syödä kotona.:LOL:

Ylihuomenna verikokeisiin..yök.:sick:

Viipulainen & Itu 10+0 POKS:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Pumpelo
Voi video vihaan välillä raskautta :cry: (rakastan tätä oikeasti tosi paljon tai no ainakin lopputulosta ainakin) unohtui syödä tasaisesti ja siitä seurauksena meinasin pyörtyä hissiin ja sen jälkeen yrittää migreeni iskeä..... Söin tulin sängylle lepäilemään.....
 
Kauheaa vauhtia tuntuu menevän aika, vaikka välillä olisin valmis hyppäämään jo pari kuukautta eteenpäin. Tai vaikka suoraan lokakuulle että näkis pikku tyypin. Hassu raskaussovellus kertoo pikku tyypin jo olevan pokerimerkin kokoinen :D

Mulla on nyt muutaman päivän ollut paljon parempi olo kuin viikkoihin, ruoka maistuu kohtuullisesti ja oksentaminen on loppunut. Pienenä muistutuksena on sellainen vellova ällöolo joka etenkin iltaisin on aika voimakasta. On ollut ihana saada oma elämä takaisin ja oon päässyt kauppaan ja kirppareille. Toki muistuttelin kirpparilla itselleni et vielä vauva ei tarvii mitään, joten lopeta vauvanvaatteiden hiplailu :D

Kems ja pikkutyyppi tänään 11+0
 
  • Tykkää
Reactions: Eetuha

Yhteistyössä