@Eetuha toki teet niinku itte parhaaksi näet. Salkkunahan kyllä saa eikä raskaus saa olla esteenä työn jatkumiselle, mutta hyviä pointteja tuli kyllä tostaa, et miten voi sit pissiä omaan nilkkaan
MUTTA jos irtisanoutuminen tuntuu susta itsstä parhaalle, ni anna mennä! Eipähän rassaa ja varsinki jos työtilanne ei huoleta ja on tollanen yrittäjämahollisuus
Hirveästi helpotusta yritän täältä sinne lähetellä, ihan on ok sanua et persiistä tämä olo!
Ja hyvä ku mullaki tätä kirjotushärö ongelmaa! Ennakoiva tekstinsyöttö on välillä hanurista
@viipulainen JOO en oo kyl ku vaan TryGuys --tyyppen videoita (ihan huippuja!!!) Ja ne testas just raskausmahoja, synnytyssimulaatiota ja oli niillä sellaset robottivauvatki
Ei hele ku nauroin!!! Kyl mä uskon myös et osa tosta sen "vähättelystä" on myös vitsiä, mut mua ei naurata (liekö hormonit vai se ajatus jos toinen h-hetken tullen laukasis jottain "nasevaa" ) ja pään
Miehet on kyl niin jästipäitä välillä! Mut parastahan tässä toki on, et tyyppi menee ihan vetämäksi, jos näkee verta
Verikkkeetki on aina viittä vailla, ettei pyörry
Noh, katsotaan naurattaako sitten lokakuussa
Labraonnea sinne
Mulla tahtoni ny olla et oli määrää tai laskuria, ni mulla venyy aina
Labrassa meni viimeksi "vain" pari h
@Montecea ihana jos voit paremmin! Toivottavasti jatkuuki parempaan suuntaan
Meilläki eka, ni ei oo mitään
Mutta äitiltä saan mun ja siskon vanhoja mekkoja (joita muuten on ihan hulluna
) Ja isän puolelta pienen kiikkutuolin jossa liikkuu suvun muksuja n. 70 -luvulta lähtien
mm. Iskä liikkuu myös aikoinaan
Tais muuten ollako eka keinun "omistaja"
Muuten varmaan hommaillaan itte paljon, mut anoppi on jo tehny "unipesän" ja kovasti sillä puikot jo heiluu, son niin ihana
Mie en ees tiiä mitä kaikkee tarvitaan; hoitopöytää ei varmaan hommata, mut turvakaukalo ja pinnis. Niin ja vaunut... Pittäis varmaan kattoo jotku mitkä kestää pitkään ja jotain... Sisaruksiaki kyllä meinattiin, että...
Autoo meil ei oo, mut sukulaisiin ku lähetään ni monasti kuiten autolla mennään D: Ja apua, saa valistaa tietämätöntä; paljonko myö ees tarvitaan vaatteita tms ja mitä kokoja? Äh, no kerkeepä nuo...
@AnMaaria huhhei, kyllä täälläki käyneet housut tukaliksi! Mul on pahat mammasukkikset ja sit muutamat lökärit; saa suositella hyviä mammahousuja ja -paitoja!
Ei mtn hajua (tästäkään)mistä hommata ja äh
Toihan se just on ku naisvaltaset alat eritoten tuntuu niin tuomitsevilta
Sehän se just on et ei pitäis tuomita ku ei tiiä!
Jään alalla hyvä ku pitäis olla tuoksuton ympäristö, ni helpottaa, mutta VALITETTAVASTI useampi työkaveri käyttää hajusteita ja tuoksuvia hiuslakkoja yms
En tiiä miten astmaatikot ja hajusteyliherkät pärjää! Nyt Iteki haistaa toivosi herkästi varsinki pukukopeilla ni huhhuh! Tekis mieli sanua, mutta justiin tämä et paljastuuko ite (tosin monelle jo jääny kiinni koska maha ja yökkäilyt muutenki
) sitten ja ei haluais nipottaa -vaikka kui aiheesta on
Ja huippua, et mahollista työskennellä kotoa käsin, voispa Iteki
@samour_ ! Tän keskustelun ekalla sivulla on nimimerkki kelle laittaa feisbanimi, ni hän lisää sut sitten salaiseen ryhmään
Eikä ole ihme, jos jääny kaivelemaan tuo eka kokemus :/ Neuvolasta varmaan osaavat hyvin ohjata jonneki, missä voi puhua ja käydä läpi pelkoja ja täälläki tuntuu ihmisillä olevan hyviä kikka kolmosia pahoinvointiin
Toivon sullaki et paha olo hellittää pian ja pääsisit nauttimaan raskaudesta! Hihi, pääset päivää ennen np-ultraan ko mie
Muaki jostain syystä jännittää himona, vaikka ja kahdsti
Nähny, et siellä on joku ja reippaasti liikkuu ja sydänki lyö, mut silti eniten huolettaa... Noh, KAIKKI
MÄ NIIN TYKKÄÄN TOSTA "oma napailu" -termistä, et nyt käytän mieli sitä
ELI:
( . ) Omaa napaa: Alotin tän viestin kirjoitamisen kotona, mut nyt vasta ku sain töissä rauhallisen hetken ni kirjotan loppuun! En meinannu saaha nukuttua ennen yövuoroo, mikä uutta. Yleensä nukun keveästi sen 4-7h, mut nyt nukkuin 2
On kyl pirteä olo, et mikäs siinä
Eri asia varmaan sit klo 2 aikoihin
Lisäksi painaa se, et huomenna 12;20 äippäpoli, en kestä jos menee taas se 3-4 h, ku on vielä toinen yövuoro perään...
Miten meni näin niinku omasta mielestä tää ressun vähentäminen ja lisänukkuminen..?
Ja monet sannoo sit vaan et "nuorena sitä jaksaa..!" NOKU EI VÄLTTÄMÄTTÄ JAKSA
Rauhaisaa yötä kaikille ja sori ku höpöttelen ja nyt eritoten voimia kaikille pahoinvoiville!
Ane773 ja Pätkis 11+ 4