S
soikku81
Vieras
Siis tuo hemoglobiini oli laskenut 112:sta eikä 122teen kuten vahingossa tohon kirjotin...
Mulla oli neuvolassa käynti tiistaina ja sain kuulla vauvelin sykkeen taas pitkästä aikaa. Miehelle kerta oli ensimmäinen ja se oli ihan onnessaan ku sai kuulla jumputuksen. Syke oli 155 ja kovasti vauva kuulemma liikkui.
Itellä oli hemoglobiini laskenut kuukaudessa 127:stä 122:sta,mutta en saanut vielä rautatabletteja vaan pitäisi yrittää ruokavaliolla saada arvoja nostetuksi... Olen ottanut noita raskausvitamiineja vain yhden päivässä,kun niistä tulee niin huono olo. Ilmeisesti pakko kärsiä ja alettava ottamaan kaks.
Painoki oli noussut kuukauden aikana reilut 600g/viikko eli aika paljon. Neuvolan täti meinas et mun paino on varmaan aluksi laskenut ja nyt palautuu sit nopeesti takaisin. Tiiä sitten.
Katsoin tuossa jokin aika sitten dokumenttia liian suurista vauvoista ja parina yönä oon sit nähny painajaista et synnytin tosi ison vauvan. Eikä tuo painon nousu ainakaan helpottanut mun mietteitä.
Muuten kaikki hyvin ja masu kasvaa
Noista neuvolakerroista niin täällä menee silleen et alkuraskaudesta käydään nevolassa kerran kuussa,sitten joka toinen viikko ja lopuksi kerran viikossa. Sit välissä on se niskaturvotus ja rakenneultra.
HYVÄÄ VAPPUA MEILLE KAIKILLE = )
soikku 14+5
Viimeksi muokattu: