loka-marrasmammoja2004?

Moikka
Olen kans ekaa vauvaa odottava ja laskettuaika on 4.11.04
Mistäpäin olet?
Miten on odotus sujunut ja oletkos jo ostellut vauvatarvikkeita?
Mulla on menny hyvin enkä ole ostanut vielä mitään.
Minkä ikäinen muuten olet ja millainen muuten on perheesi?
Itse olen 29v avioliitossa ykskissa Milla tosi ihana niin kuin mieskin.
Mutta meilaile vastaan kun kerkiin työn lomassa.
Terkuin Virpi
 
miraanniina
moi vaan Virpi (ja muutkin), hitaita hämäläisiä ollaan..
Meidän perheeseen kuuluu minä+masu, 2kisua Otto ja Mörri sekä ihana rakastava avomies.Me asustellaan omassa pienen pienessä rivitalon pätkässä pikkuruisessa kaupungissa, jossa naapurit tietävät paremmin asiasi kuin sinä itse.(Niin kuin tuntui tietävän raskaudestanikin!)
Tämä on tosiaankin ensimmäinen lapsi meille jos kisuja ei lasketa.(Lapsia nekin kyllä mulle ovat..)Laskettuaika on vielä hieman epäselvä mutta se onpi 23.10-6.11 joten siellä samoihin aikoihin ponnistellaan, ellei sitten minua leikellä jo rv37. Olen nimittäin diabetikko ja 2/3 diabetikoista leikataan viikolla 37, kuulemma.

Mitäköhän muuta voisin kertoa?

No ainakin sen että kukakohan on mennyt lausumaan sen lauseen että ``raskaus oli elämäni ihaninta aikaa``?!?!?!, olen vahvasti eri mieltä.
Vaikka tosiaankin rv on nyt 16-18 niin silti olen ehtinyt jo potea lähes kaikki mahdolliset mitä kukaan ikinä on maininnut oireiksi.. (närästys,jalkojen turvotus, pahoinvointi, migreeni, rinnat ovat kasvaneet jo 5kuppikokoa, finnit kasvoilla,muuten iho hilseilee..)

jos joku voi kaikkien noiden jälkeen vielä toistaa tuon kuuluisan lauseen niin nostan hattua!

tsemppiä, kirjoitellaan taas lisää kun keretään!

-miraanniina-

 
mari-sisko
Heips! Meille tuloillaan jo kolmas lapsi, laskettu aika 12.10.
Kovasti on jo masu kasvanut, "vieraatkin" jo huomaavat!
Isot siskot 5- ja 7-vuotiaat, odottavat myös innolla!
 
Olen kanssa ensimmäistä odottava ja laskettu aika on 31.10.
Asun mieheni kanssa täällä Pirkanmaalla pienessä kunnassa.
Odotusaika on tähän mennessä mennyt ihan hyvin ja
raskausviikkoja on nyt 17 + .
Minulle voi kirjoitella osoitteeseen; lamja@suomi24.fi
Ajatustenvaihto on aina hyödyllinen juttu.
 
mira-anniina
kiva että täällä on näinkin paljon meitä joilla on samoihin aikoihin tuo laskettu aika..on hauska seurata kuinka eritahtiin masut kasvaa! Itselläni on jo melkoisen suuri masu.Odottelen tässä innolla että missä vaiheessa se mieletön energia määrä tulee mistä kaikki aina puhuvat.itseeni väsyttää vain vieläkin kokoajan..
 
täällä olisi myös yksi tuleva äityli 24v. jolle tulossa marraskuussa 4. vauveli
ennestään pojat 6v. 3v. ja 4kk. nyt meneillään rv 12+3... listäkääpä meselistoihinne osoite.. minski_90@hotmail.com
siellä voipi jatkaa juttua!
 
no hei!
Mulla on kolmannen tyttären laskettu aika 4.10, mutta on mulla marrasvauvakin vuosimallia -02. Nyt jo iso (olevinaan) tyttö, vanhin on kuusi vuotias,huhtivauva. Täytyy todeta, että kevätvauvan hoito on helpompaa kuin syysvauvan. Saa ilmojen lämmetessä alkaa vähentämään vaatteita, eikä lisäämään kuten syksyllä.

Vaikka laskettu aika on syksyllä, ja vauva on jo kolmas, odotan silti syksyä hieman pelonsekaisin tuntein... Esikoisella alkaa eskari, jonne minun on vauvoine kaikkine hänet joka aamu toimittaa... Ja hakea iltapäivällä taas. No en ajattele sitä sen enempää, menee yöunet muuten...

Olisi kiva meilailla jonkun toisen odottavan kanssa, minun osoite on J_HEINONEN@HOTMAIL.COM
 
sanna -77
Heips, täällä esikoistaan odotteleva äiti myöskin LA 11.11.2004. Odotellaan pienokaista avomiehen ja bernipojun kanssa. Meilailkaahan kuulumisia kasperson@suomi24.fi. =)
 

Yhteistyössä