moi vaan Virpi (ja muutkin), hitaita hämäläisiä ollaan..
Meidän perheeseen kuuluu minä+masu, 2kisua Otto ja Mörri sekä ihana rakastava avomies.Me asustellaan omassa pienen pienessä rivitalon pätkässä pikkuruisessa kaupungissa, jossa naapurit tietävät paremmin asiasi kuin sinä itse.(Niin kuin tuntui tietävän raskaudestanikin!)
Tämä on tosiaankin ensimmäinen lapsi meille jos kisuja ei lasketa.(Lapsia nekin kyllä mulle ovat..)Laskettuaika on vielä hieman epäselvä mutta se onpi 23.10-6.11 joten siellä samoihin aikoihin ponnistellaan, ellei sitten minua leikellä jo rv37. Olen nimittäin diabetikko ja 2/3 diabetikoista leikataan viikolla 37, kuulemma.
Mitäköhän muuta voisin kertoa?
No ainakin sen että kukakohan on mennyt lausumaan sen lauseen että ``raskaus oli elämäni ihaninta aikaa``?!?!?!, olen vahvasti eri mieltä.
Vaikka tosiaankin rv on nyt 16-18 niin silti olen ehtinyt jo potea lähes kaikki mahdolliset mitä kukaan ikinä on maininnut oireiksi.. (närästys,jalkojen turvotus, pahoinvointi, migreeni, rinnat ovat kasvaneet jo 5kuppikokoa, finnit kasvoilla,muuten iho hilseilee..)
jos joku voi kaikkien noiden jälkeen vielä toistaa tuon kuuluisan lauseen niin nostan hattua!
tsemppiä, kirjoitellaan taas lisää kun keretään!
-miraanniina-