?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:onko egypti oikeasti sellainen paikka mistä varmiten saa ripulin kun näin olen kuullut ja sitä aina vältellyt matkakohteena![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:onko egypti oikeasti sellainen paikka mistä varmiten saa ripulin kun näin olen kuullut ja sitä aina vältellyt matkakohteena![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Me lähdetään lokakuussa Egyptiin ja oon kullut muilta lapsiperheiltä et on sopiva kohde.
Lento ainakin on lyhyt ja uima-altaita sekä rantaa piisaa.
Nyt on tarve tosiaan rantalomalle jossa lapsetkin viihtyy B)
Alkuperäinen kirjoittaja mikä on budjetti:suosittelen Mauritiusta mutta on toki vähän tyyriimpi kohde
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos lämmintä haluaa varmasti, niin ei silloin Kanarialle. Siellä saattaa olla hyvinkin kylmää ja sateista. Dubaihin on sama lentoaika 6h ja siellä on varmasti lämmintä. Suosittelen. Mahtavat rannat ja paljon tekemistä lapsille. Ja huiput shoppailumahdollisuudet, jos se kiinnostaa.
No ei Dubaissakaan marraskuussa välttämättä enää mitenkään varmasti lämmintä ole.