loka-marraskuussa etelään lastenkanssa viikoksi mutta MINNE??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ei mihinkään hirveen kalliiseen ja sellaiseen paikkaan mihin on monentunnin lento. ensimmäinen etelänmatka lastenkanssa kyseessä niin ihan joku max 6h lento saa olla ja budjetti joku 2500e matkat.

Me lähdetään lokakuussa Egyptiin ja oon kullut muilta lapsiperheiltä et on sopiva kohde.
Lento ainakin on lyhyt ja uima-altaita sekä rantaa piisaa.
Nyt on tarve tosiaan rantalomalle jossa lapsetkin viihtyy B)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
onko egypti oikeasti sellainen paikka mistä varmiten saa ripulin kun näin olen kuullut ja sitä aina vältellyt matkakohteena:)

Mä oon saanut ainoan turistiripulin/ruokamyrkytyksen niinkin eksoottisesta paikasta kuin Tallinnasta.
Kaksi kertaa vieläpä.

Pohjois-Afrikassa ja Turkissa en oo saanut vatsavaivoja. Tärkeintä on, että katsoo mitä syö, ja huolehtii käsihygieniastaan. Ja syö maitohappobakteereja ettei vieras bakteerikanta aiheuttaisi vatsavaivoja.

Egyptiläiset saa varmaan ripulin tullessaan Suomeen :D, koska meillä on niin erilainen bakteerikanta kuin siellä.

mä lähtisin kanarialle - esim. Lanzarotelle, poerto de la carmeniin.Lämmin ilma, ystävälliset ihmiset, toimivat hotellit ja hyvät ruokapaikat lapsiperheitä ajatellen. Egyptiin en lähtisi lasten kanssa ja Kyproksella oli tuohon aikaan jo tosi kylmä tuuli.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
onko egypti oikeasti sellainen paikka mistä varmiten saa ripulin kun näin olen kuullut ja sitä aina vältellyt matkakohteena:)

Mulla on olllu ripuli tasan tarkkaan vain ja ainostaan Suomessa :D
Oon matkustellut melko paljon enkä oo aina ollut ees kovin varovainen esim. ruuan suhteen.

olin siellä marraskuussa 2007. agia napassa ihanat rannat eikä yhtään bilepaikka talvella vaan rauhallinen. finnmatkat tekee sinne matkoja ympäri vuoden. egypti oli tuttavaperheelle iso pettymys. hotelleissa oli uima-altaita joo, mutta vesi niissä JÄÄKYLMÄÄ! ja kaupungilla kun käveli niin siellä täällä näki lapsityövoimaa, totisia pikkutyttöjä näpräämässä pikku kätösillään turisteille myytävää. jos on herkkä niin koko loman ajan saattaa itkeä itsensä uneen. karua..

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Me lähdetään lokakuussa Egyptiin ja oon kullut muilta lapsiperheiltä et on sopiva kohde.
Lento ainakin on lyhyt ja uima-altaita sekä rantaa piisaa.
Nyt on tarve tosiaan rantalomalle jossa lapsetkin viihtyy B)

jklhluyi9yogk

Jos lämmintä haluaa varmasti, niin ei silloin Kanarialle. Siellä saattaa olla hyvinkin kylmää ja sateista. Dubaihin on sama lentoaika 6h ja siellä on varmasti lämmintä. Suosittelen. Mahtavat rannat ja paljon tekemistä lapsille. Ja huiput shoppailumahdollisuudet, jos se kiinnostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos lämmintä haluaa varmasti, niin ei silloin Kanarialle. Siellä saattaa olla hyvinkin kylmää ja sateista. Dubaihin on sama lentoaika 6h ja siellä on varmasti lämmintä. Suosittelen. Mahtavat rannat ja paljon tekemistä lapsille. Ja huiput shoppailumahdollisuudet, jos se kiinnostaa.

No ei Dubaissakaan marraskuussa välttämättä enää mitenkään varmasti lämmintä ole.

Yhteistyössä