Loistava kirpparilöytö!

---
Musta taas on rajoittunutta että kaikkien kuppien pitää olla samaa sarjaa kahvipöydässä. Ja tasetitkin matsaa, ja mehukannu, serveteista puhumattakaan :D Kirpparityyli on rentoa ja hauskaa, mulla ainakin on sulassa sovussa Kokoa, Satumetsää, Teemaa, ja jotain kivakuvioista muuta kippoa ja kuppia.
 
"vieras"
totta ei se koko sarja niin tàrkeà olekaan, mutta en tykkàisi kyllà juoda kahvia erilaisesta kupista kuin muut. riittàà siis ettà lòydàt ainakinparin sille,onnea etsintààn :)
minun mielestäni taas voi hyvinkin viehättävästi kattaa pöydän erilaisin kahvikupein. Eli kaikki on suht samaa muotokieltä mutta erivärisiä, eri kuvioin. Noita vanhoja arabian kuppeja esim.
 
Tosi söpö :)

Mulla on sellanen mummulta saatu posliiniastiasto, ikää sillä on vähän yli 50 vuotta.. Alunperin se oli muistaakseni 8 hengelle ja pari aluslautasta puuttui. Mutta kirppiksiltä oon sitä löytäny niin kivasti tässä vuosien varrella että tällä hetkellä sitä on mulla 12 hengelle :)

Että kyllä sitä vaan kannattaa kattella :)
 
[QUOTE="vieras";23123733]minun mielestäni taas voi hyvinkin viehättävästi kattaa pöydän erilaisin kahvikupein. Eli kaikki on suht samaa muotokieltä mutta erivärisiä, eri kuvioin. Noita vanhoja arabian kuppeja esim.[/QUOTE]

Minä ajattelen ihan samoin. Vältän liiallista täydellisyyttä ja kliinisyyttä.
 
Tosi söpö :)

Mulla on sellanen mummulta saatu posliiniastiasto, ikää sillä on vähän yli 50 vuotta.. Alunperin se oli muistaakseni 8 hengelle ja pari aluslautasta puuttui. Mutta kirppiksiltä oon sitä löytäny niin kivasti tässä vuosien varrella että tällä hetkellä sitä on mulla 12 hengelle :)

Että kyllä sitä vaan kannattaa kattella :)
Oi, kiva juttu, että täydennystä on löytynyt. Varmasti kaunis astiasto :).
 
totta ei se koko sarja niin tàrkeà olekaan, mutta en tykkàisi kyllà juoda kahvia erilaisesta kupista kuin muut. riittàà siis ettà lòydàt ainakinparin sille,onnea etsintààn :)
Minusta olisi ihan hauska, että olisi erilaiset kupit koko seurueelle kahvipöydässä. Muistelen, että äidillä olisi pari kuppia tuota Riepun löytämää, mutta keltaisena. Nätit kuin mikä!
 
cv
Ihana kuppi! Vielä muutama vuosi sitten ostelin samantapaisia puhalluskuvioituja Arabian kuppeja 2-5 eurolla pari kirppareilta ja annoin parille kaverille, jotka keräävät niitä. Yhtäkkiä niitä oli jokaisessa sisustusjutussa, ja nykyään voi olla onnellinen, jos 15 eurolla löytää ehjän kupin tasseineen.
 

Yhteistyössä