Loiri on umpipaska!

• Viestiketjun aloittaja poop
  • Ensimmäinen viesti
poop
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;30335967:
En ole samaa mieltä. Olemme eroavat.
Entäpä jos joku muu laulaisi yhtä epävireisesti, pitäisitkö tästä? Tuntuu ettei kukaan kehtaa sanoa ääneen ettei Loiri ainakaan enää käytännössä kykene laulamaan.

poop
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30335980:
Kuuntele tästä Loirin osuus, kylmät väreet saa aikaseks :heart:
Oho, ihan karvan yli oktaavi meni. No, vire oli lähes kunnossa, mutta muuten tämäkin oli musikaalisesti kohtuullisen keskinkertainen. Loiri ratsastaa Cashin vanavedessä.

"vieraana"
Siis tuossa oli se kohta, missä se lauloi päivänsädettä ja menninkäistä ja siinä se oli ok. Joten mulle tuli sellanen hullu fiilis, että eikö se oikein ota tuota hommaa "tosissaan" ja raiskaa muiden biisit vaan ajatuksella, että kunhan nyt vaan vedn jotenkuten... Ikäänkuin se ei arvostaisi noiden muiden biisejä. vaikka suusanallisesti puhuu aivan toista. Tai en mä tiedä, siis kovasti sellanen ristiriitainen fiilis tuli tämän päivän jaksosta just tuosta em. kohatuksesta johtuen. Itsekin olin siitä aluksa sitä mieltä, että ei enää osaa laulaa yhtään ja raakkuu sen takia, kun on ryypännyt äänensä tai jotain...

mhyh
ihan samaa mieltä! ihanaa että on muitakin, tuntuu että sekoon kun kaikki hehkuttaa sitä. Se on ihan keisari ilman vaatteita, kamalaa paskaa. Vanha mies, tuntuu et jengi vähän säälii tms.

hmm jaa
Itselleni Loiri on sellainen "Napakymppi tai viisi metriä ohi taulusta" laulajana. Jotkut tulkinnat ja laulut todella loistavia, mutta sitten taas joukossa on myös niitä, joiden kohdalla mennään pöheikön puolelle ja kunnolla.

vierass
Päivänsäde ja menninkäinen kuulosti hyvältä mutta muut esitykset on kyllä aika kamalia. Tekee sitä holtitonta "nauravaa kulkuria" vähän joka paikkaan eikä pysy nuotissa. En tykkää en.
On hänellä matala hieno ääni mutta nuottikorvaan koskee.

No se nyt on suomalainen laulaja. Ei voi kauheasti vaatia, kun suomalaisilla nyt vaan on ikävä kyllä aika kehnot musikaaliset lahjat. :snotty:

Yhteistyössä