Loiri on umpipaska!

• Viestiketjun aloittaja poop
  • Ensimmäinen viesti
Kiitos vesku :DDD
Korniuden huippu kun V-M Loiri laulaa nauravan kulkurin tyylillä Jenni Vartiaisen tarkoitushakuisen lesbobiisin :DDDDDDDDDDD

Ihan hyvä että joku ns. raiskaa tuollaisen viisun, jonka ainoa tarkoitus oli herättä huomiota, vihjailuja ja arvailuja. Kiitos Vesku :))))))

"Milli"
Mä en kestä katsoa enkä kuunnella. On ihan hirveä. Ollut aina. Turhapuros oli ihan ok mut ei muuta. Makua asia tottakai. Mut en tykkää. En. En. En tykkää äänestä lainkaan. Ei mikään biisi. Ei mikään veto. Ei.

• Tykkää
Reactions: prototyyppi
"noo"
Sairas mies, joskuscammoin pystyi vielä tulkitsemaan mutta nyt on terveys vienyt kyvyn käyttää ääntä. Luulen että laihdutuleikkaus 70 kg:n laihtuminen on niin kova juttu pallealle jika tärkeässä osassa äänen muodostusta että sen takia ei enää kulje. Ehkö ne rekrytoineet tuottajat ei viime vuonna valintoja tehdessään tienneet että tilanne on näin huono. Ei voi oikein korkealaatuiseksi musiikiksi väittäää, toivottavasti saavat levylle miksattua versiot parempaan kuosiin.

laulakaa itte vanhana
Ja te nuoret paskat vaan haukutte vanhaa miestä.
Tottakai säälinkin Loiria, onhan hän sairas mies :(
Mutta hän tulkitsee kappaleita omalla tavallaan ja tekee niistä tarkoituksella sellaisia, ettekö tajunneet?

Ei kaikesta tarvitsekaan tykätä, en minäkään tykkää teistä haukkujista!

Sisisisko
Jotenkin pisti korvaan, kun joku sanoo, että "nauravan kulkurin" tyylillä. Se nyt on yhtä Loirin aikakautta, mitä ainakaan minä en osaa ottaa kovin vakavasti. Tai siis en pitänyt siitä aikakaudesta. Muuten olen kyllä aina ihaillut Loirin laulua. Varsinkin jazzahtavat biisit, hienoa.

Tämän päiväisestä vain elämää -versiosta en pitänyt. Päivänsäde ja menninkäinen kuulosti tosi hyvältä.

Mutta en sääli häntä, arvostan. Kyllä hän osaa tulkita. Joskin en minä kaikista hänen versioistaan perusta.

Yhteistyössä