L
"lilli"
Vieras
Apua!!
Otin illalla kokonaisen lohen illalla pakastimesta sulammaan. Tarkoitus oli laittaa jääkaappiin mutta jäi pöydälle. Onkohan nyt syömäkelvoton?? hiukan viileältä pinta vielä aamulla tuntui.
Otin illalla kokonaisen lohen illalla pakastimesta sulammaan. Tarkoitus oli laittaa jääkaappiin mutta jäi pöydälle. Onkohan nyt syömäkelvoton?? hiukan viileältä pinta vielä aamulla tuntui.