lohi pilalla???

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "lilli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"lilli"

Vieras
Apua!!
Otin illalla kokonaisen lohen illalla pakastimesta sulammaan. Tarkoitus oli laittaa jääkaappiin mutta jäi pöydälle. Onkohan nyt syömäkelvoton?? hiukan viileältä pinta vielä aamulla tuntui.
 

Similar threads

V
Viestiä
8
Luettu
772
V
V
Viestiä
8
Luettu
264
A
K
Viestiä
7
Luettu
1K
V
M
Viestiä
3
Luettu
1K
Aihe vapaa
lasipää hereillä
L
P
Viestiä
1
Luettu
463
V

Yhteistyössä