Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

Hei Ladyt!

Nutraus on jatkunut tän viikon kohtuullisen hyvin, päivittäin olen syönyt joko yhden näkkärin tai ruisleivän. Vatsa ei toimi, on julmetun kovalla joten siksi tämä herkku päivittäin.
Tein yhden yövuoron viime yönä ja nyt nukuin yhteen saakka joten ei paljon ole ehtiny kaipailee ruokaa.
Ja herättyä lähin tunnin kävelylenkille tuonne ensilumen maisemiin, ihana ilma.
Ja nyt saunaan! Hyvää viikonloppua Ladyt! :wave:
 
Mulla ei oo menny ihan suunnitellusti. Mulla on niin törkee himo suolaseen et pitää varmaan hakee kohta raskaustesti :D Oon ostanut tuoretiskistä leikkelettä ja maalaishyytelöö ja puputtanut niitä iltasin. Eilen piti sit vielä ostaa ruissipsejä joita tuli sit muutama mutusteltua illalla. Sit mulla oli nimpparit eilen niin mummuhan sit osti meidän perheelle muikkutortillat ja pakkohan se oli sit syödä ja oli kyllä kaukana kevyestä! Hyvää oli mut maha ei ollut samaa mieltä. Mun maha meinas tehdä kuolemaa taas niin et piti kaksin kerroin makoilla kun sattu niin paljon. Ei kyl yhtään inhota taas eilisen jälkeen lähtee nieleen sitä letkua reilun viikon päästä jos sais kunnon lääkkeet. Mun sairaanhoitajaisä jo pelotteli et jos syön tota nexiumia pitempään niin se on lähes varma mahasyöpä kymmenen vuoden päästä.. Ottasin siis mieluummin jotain muuta lääkettä. Tai sit kun oikeasti tietäis mitkä ruoat aiheuttaa ja mitkä ei aiheuta kipua niin vois sit elää sen mukaan. Mutta kun saattaa maha tulla kipeeks ihan ihme asioista välillä. Eli toisinaan tuntuu et ihan sama mitä syö. Kaipa mä sit saan jotain opastusta. Kun ei vaan tarttis kokonaan kahvista luopua :( Niin joo ja tuli sit eilen juotua glökiäkin mukillinen ja voi kun se oli hyvää! Ulkona pkkasta 8 astetta, reilusti lunta ja kun eilen mies oli laittanut kynttilöitä palamaan sisälle niin tuli ihan joulunen olo ja mä tykkään joulusta <3
 
Hei rakkaat nutrisiskot!

Mihin olette kadonneet? Laskujeni mukaan täällä vielä hiljattain on käynyt Champion, Liisalicious ja minä.
Oletko Pahatar jättänyt meidät, et voi! Olet pisimpään kanssani jatkanut tätä nutritaivalta, et saa nyt luovuttaa... :'( Tule takaisin :hug:
Ja muutkin Minnarun, Milli-Iina ja muut huhuuu, mitä kuuluu? Vieläkö nutraatte?
Champion, no onpas kumma juttu kun puudute ei tehoa, kiva olla sit kunnon "koko vartalo puudutuksessa" auts!
Itselläni kerran jouduttiin puuduttamaan oikein urakalla kun tuolloin käytössä oli yksi lääkitys jonka kanssa ei saanut käyttää kovin tehokasta puudutetta ja sitä sitten jouduttiin lisäämään useaan otteeseen ja silti tuskaista vihlasua kun porattiin. No tuon puudutksen seurauksena oli toinen puoli päätä ja osa nieluakin puuduksissa. Normisti voi tuon paikkauksen jälkeen mennä töihin mutta hammaslääkäri laittoi loppupäiväksi saikulle koska olin aika surkea näky, huulet lerpotti toisella puolella ja sylki valui solkenaan suu pielestä. Olin todella mielelläni saikulla. Näyti idiootilta. :LOL: HUH!

Mikäs ihme sun vatsassa kiusaa, toivottavasti ei mitään vakavaa :hug:

Onne uudelle tupperimyyjälle! Mistä sinä sait innostuksen siihen?
Olet varmaan maininnutkin minne päin toukokuussa matkustat? Me lähdetään Espanjaan jonnekin päin kesäkuussa-13, vielä en ole varannut matkaa mutta päätös tehty perheen kanssa että tällä kertaa mennään Espanjaan. Ja toive on että olen normipainossa sillon. Pakkohan se olla jos nyt 5kk sain pois melkein 30kg. Luulisi 15kg lähtevän 7 kuukaudessa. Huoh, toivottavasti. *unelmoi*
Nyt nutraus mennyt mukavasti, eilen olin osanutrilla, söin ison annoksen tuoresalaattia johon lisäsin hiukan äyriäisiä. Muuten nutrasin. Ja kävin 10km kävelemässä, ihana ilma oli eilen kävellä, -2 astetta pakkasta.
Tänään en ole saanut itseäni ollenkaan ulos. Kohnasin ja siivosin pojan vaatekaapit lattiasta kattoon heti herättyäni ja kohta lähden iltavuoroon. Tänään täysnutraus jatkuu.
Ilmoitelkaahan itsestänne ja tsemppiä edelleenkin nutraukseen! :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Täällä vielä käyn kurkkimassa vaikka en enää nutraa. Ei vaan onnistu enää. Pitänee pitää vähän huilitaukoa ja kattoa sitten uudella innolla ja motivaatiolla uudemman kerran.

Tsemppiä teille kovin ja tulen kyllä vielä takaisin jahka saan motivaatiosta kiinni.
:wave:

Nähdään ja kuullaan jos olette sitten vielä linjoilla!
 
Moikka taas!

Nutri sujuu hyvin. Ihmettelen mistä taas löysin sen rautaisen itsekurin ja tahdon voiman ja pääsin
taas kunnolla nutrauksessa vauhtiin ja nopeasti takas ketoosiin. Tämmönen ikuine syöppö kun olen.
Lomalla kun tuli syötyä ja juotua taas huolella niin pelkäsin jo että tässä sitä luisutaan entisiin kuvioihin mutta huhhuh selvillä vesillä ja ruodussa ollaan.
Katsotaan nyt muutama kilo, vähintään jouluun saakka täysnutria ja sitten siirryn osanutriin.
Toki tässä välissä pidän pari herkkupäivää, ei pysty 2kk oleen ilman mitään hyvää.
Töissä oli tänään työtoverin läksiäiskaffet ja toki tarjolla oli täytekakkua, karkkia erilailaisia ja suklaakonvehteja eikä tehnyt mieli yhtään *käsi sydämellä* Haaveilin toisten herkutellessa jostain suolasesta ruoasta lähinnä joulukinkkua himoitsin!! :LOL:
Okkei, iltanutrit kitusiin ja pian punkkaa kohde, aamuvuoro odottaa huomenna.
Heippa Pahatar ja käy moikkaamassa meitä joskus :hug: ja tervetuloa takaisin kun saat puhdin tähän rääkkiin.
Tsemppiä alkavalle viikolle. Ja nyt ideariihiä taas kehiin mikä on marraskuun teema nutrisiskoilla? Mulla lyö tyhjää, ei idean ideaa mutta jospa jotain yhdessä keksimme! Kuuluu taas! :wave:
 
Jes hyvä hopeinen kuu kun sujuu :) Mulla maanantaina paino oli 97,4kg ja tänään hain aamusta nutrit postista ja nyt sit eka päivä kunnolla starttas. Mä alotan nyt ensin nutrin 3 päivän startilla ja niitä pakkauksia on kaks ja sit jatkuu allevon tuotteilla kun niistä oli hyvä tarjous ja oon rakastunut siihen allevon peruna-purjokeittoon, nam :p Mies on pois kuvioista tavallaan nyt sunnuntaihin asti niin tää on helppo saada alkuun kun voin kiukutella nälissäni itelleni täällä :D

Hui kun tulee vauvakuume kun nyt ropisee vauvauutisia joka puolelta. Tuo oma alkaa olla jo niin iso :heart: Mut mä en ajatellut lihottaa itteeni enää raskauksilla, tie on enää alaspäin painon kanssa! Nih!
 
Moikka !
Uppouduin tässä täysin Hopeisen Kuun alkamaan viestiketjuun :) Eilen tuli 2 vk täyteen nutraamista, eka kerta mulla.Kaikki muut kuurit olen kai jo jojoillutkin ja kilot ovat tulleet takaisin ja tuoneet kaverinsakin joka kerta :( Saldona siis eilen oli -5 kg eli vaaka näytti 99,5 kg.Viiden viikon kuluttua lähdetään Kanarialle ja kaikki miinuskilot sitä ennen ovat silkkaa plussaa ! Elokuinen Kreetan matka hirmuhelteineen oli kauhea kokemus näillä kiloilla.Lähtöpaino oli 104.5 ja pituus 158 cm eli pudotettavaa riittää.Laihdutusta vaikeuttaa vuosi sitten todettu kilpirauhasen vajaatoiminta, mutta lääkitys alkaa pikkuhiljaa olemaan balanssissa.Lihoin kolmessa vuodessa 30 kg ja niitä kiloja olisi tarkoitus pudotella näin alkuun, tavoitteessa ( sitten joskus) siintää kuutosella alkava lukema.Nyt siis edessä vielä 5 vk täysnutraamista, Kanarian-lomalle ( kesto 12 päivää ) en Nutreja kanna.Tullaan kotiin just ennen joulua ja tammikuun alusta olisi sitten tarkoitus taas palata ruotuun.
 
Kiva saada uutta verta joukkoon eli tervetuloa anne_ mukaan :)

Eilinen sujui moitteettomasti nutraten. Nyt aamulla on hiukan nälkä mut koitan päästä mahdollisimman pitkälle ennen kun juon aamupirtelön. Piti niin kovasti tehdä jotain kivaa tänään kun mies lähtee pois hetkeks aikaa, mut esikoispoika päätti sit ilmeisesti sairastua influenssaan ja on nyt sit kipeenä kotona enkä mä raaski jättää yksin sitä vaikka pärjäiskin. Mummua pitää käydä kuskaamassa tänään mut muuten kotoilua. Oon tehny itelleni elämän helpoks kun mulla on lapsille ruoat valmiina ettei tartte tehdä mitään mistä koitus houkutuksia näiden ekojen nutripäivien ajan :)
 
Toinen onnistunut päivä takana. Eilen särki päätä ja olo oli tosi pumpulinen illalla. Katsotaan miten tää päivä sujuu. Huomenna on tekemistä onneksi paljon niin ei ehdi potee nälkää koko ajan. Tää on tosi vaikeeta kun on jumissa kotona niin jääkaappi huutelee nimee tuolta..
 
Minä täällä taas hei!
Katosin tuonne mualle nettiin ja omiin kiireisiin (seliseli), vaan nutrannut olen koko ajan. Niiltä päiviltä, kun olen osanutrannut, ei ole paino tippunut yhtään. Ja tuosta edellisestä painon ilmoittamisesta ei ole tainnut lähteä kuin puolisen kiloa. Tippuuko teillä paino, jos osanutraatte?

Yritän olla tunnollisempi täällä kävijä, nyt kun tieni tänne taas löysin (tuhlaajapoika tuli kotiin, vai miten se meni:))
 
Heissan kaikille!

Tervetuloa takaisin sanz-- ja tervetuloa mukaan anne_!!
Täältä on väki vähentynyt oleellisesti. On ollut monennlaista ja monen ikäistä ja kokoista nutraajaa.
Osa on käyneet pyrähtämässä hetken aikaa ja osa ollút mukana pitkän tovin, kiitos teille kaikille!
Olette olleet suuri tuki ja apu tällä nutrauksen tiellä. Toivottavasti vielä eksytte takaisin jakamaan onnistumisen iloa ja takapakkien pettymysten tunteita.
Minä jatkan edelleen nutrausta, nyt on tahti ollut hitaampaa laihtumisen osalta kun olen osanutrannut, heti vaikuttaa jos syö leivän tai kaksi päivässä.
Nyt vedän taas täysnutria ensiperjantahin, sillon on työpaikan pippalot ja menenmme ulos syömään. Ja sunnuntaina on isänpäivä ja taas ulos syömään.
Hitto että on pitkä ja kivinen tie. Mutta onhan tässä tullut tietysti tulosta nopeampaa. 30kg tiputus voisi kestää parikin vuotta ruokavaliolla+liikunnalla.
Liikuntana nyt harrastanüt vain pitkiä kävely lenkkejä. Pitäs saada tämä ruho uimahalliin mutta olen melko surkea uija. pää pystyssä uin joten niska väsyy ja kipetyy, en osaa uida oikealla lailla. *huoh*
Vuorotyö rokottaa monta liikuntalajia kuten vesijumppaa jota rakastan, pääsee harvoin osallistumaan.
Olisi kiva jos olisi joku personal trainer joka opettaisi liikuntalajeja joilla kiinteytyisi, kunto kohenisi ja olisi oikean lainen tekniikka. Mutta mahtaa olla kallista.
Taas vaihteeksi viikonloppu töitä kohta iltavuoroon.
Tällasia mietteitä tällä kertaa. :)
Hyvää sunnuntai päivää ja puhtia alkavalle viikolle, koetetaan pysyä pysyä ruodussa! =)
 
Paino aamulla 97kg tasan :) Eli keskiviikosta tippunut 1,4kg mikä ihan kiva! Nutrien kuuden päivän paketit loppuu tänään ja pitäs siirtyä kokonaan jauheisiin. Saas nähdä miten kestää kun nyt kuiteskin saanut syödäkin vähän tässä dieetin ohella.

Tänään oli se gastroskopia ja ei se ollut yhtään kamalaa. Kolme koepalaa otettiin ja kaamein vaihe oli pohjukaissuolen koepalan otto. Ei se sattunut se otto, mut satti kun se kameraletku oli siellä ja ainakin tiedostan mistä mun kivut tulee ja ne tulee sieltä pohjukaissuolesta! Jonkun sortin vilja-allergia mulla on todettu, mut katsotaan nyt löytyykö vielä keliakia koepalasta.
 
MOI !

Katosin omaan surkeuteeni :( niinhän siinä kävi nutraus loppu loma alkoi tuloksena + 3 kg hunningolla meni 17 päivää ja eilen taas tein tiliä itseni kanssa ja nyt taas mennään tiukemmin... on tää taistelua. Ruokailun hallinta ongelma liikuntaa on tosi hyvon ja monipuolisesti mut ahmiminen ja makean himo on ihan mahdoton ja tunne syöjänä syön pahaanoloon ja pahaolo tulee syömisestä oravanpyörä :/ no onneks sain nyt pyörän seisautettua ja lähdetään uudestaan eteen päin. Paljon tsemppiä kamppailijoilla ja menestyneillä nauttikaa ja ottakaa irti kaikki pudotuksesta.

Mie uskon et ihan nesteitä lähtee 2-3 kg jo muutamassa päivässä joten se varmaan auttaa tsemppaamaan. Normi ruoalla mennään ja jossain vaiheessa ennen joulua otan tiukan nutraus viikon tai ehkä se on paras jättää joulun jälkeen ettei se joulumässäily pääse masentamaan ja aiheuta ahmimiskierrettä joten voisi olla fiksua nutrata joulun ja uudenvuoden väli. Tein muuten eilen lupauksen että suklaata tmv. herkkuja en syö ennen joulua. Herkkukierre on saatava poikki ! Ärsyttää kun romahdan ja haluan sulkea kaiken muun ulos ja rypeä itsesäälissä vaikka asia pitäisi kohdata silmästä silmään ja katkoa lipsuminen heti alkuunsa.

Näillä uuteen yritykseen kevyempään elämään :)
 
Moikka!

Olen ollut iltavuoroissa alkuviikon ja nyt alkoi 4päivän vapaa!! :D
Töiden vuoksi en ole ehtinyt siis päivittää tilannetta.
Hienoa Champion! Sillälailla! Upea tulos. =)
Tervetuloa takaisin Minnarun! Nyt vain katse tulevaisuuteen ja unohdat takapakin.
Minun nutraus sujuu melko hyvin täysnutraten ja osanutraten. Riippuu päivästä.
Puntarilla en ole käynyt pitkään aikaan kun taas odotan sitä isompaa tulosta ja kilon ja kahden tulokset eivät enää ilahduta omalla kohdalla paljon joten nyt taas panttaan tietoa päivän painosta.
Nyt laihtuminen on hitaampaa mutta koko ajan jotain tapahtuu. Siis kaventumista.
Nyt on menkat päällä ja turvotusta mukavasti alavatsan seudulla.
Mun vaatteiden koko on ollut nyt pidempään tossa 44 ja parit housut jopa 46. Mutta housut alkaa olemaan löysiä ja kävin tänää vaatekaupoilla ja yllätykseni oli melko suuri kun yritin sovittaa vatteita koossa 44, hameita ja puseroita ja yhtä mekkoa niin kaikki olikin yllättäen suuria :O
Sitten koetin kokoa 42 ja hameet ja mekko olivatkin sopivat tässä koossa. Samoin paidat oli siirtynyt kokoon 42. Ja XL koko oli kaikissa vaatteissa auttamatta tulleet suuriksi ja L:kin oli turhan laaja mutta menetteli. M oli pieni.
Tylsää luettavaa varmasti mutta pyrin kuvaamaan sitä että pienenen koko ajan hitaasti mutta varmasti, kun kiloista en toistaiseksi tiedä enkä halua tietää.
Mahtavaa mennä kauppaan ja huomata että kaikki mahtuu tai on isoja! :D
Ohi on se aika kun ostin mikä mahtuu ja nyt ostan sitä minkä haluan.

Kasvot kapenee kovaa vauhtia en ole enää valtava pulleroposki.
Kaiken kaikkiaan tässäkin koossa on jo mahtavaa elää. Ei tartte puuskuttaa eikä liikkuminen ole hankalaa eikä joka aamu tarvi miettiä mikähän mahtuu päälle vaatteista. :(
Ei ole ähkyä, ei kamalaa itseinhon oloa mässäilyn jälkeen, ei närästä, en ole pahalla tuulella koko ajan, ei masenna, ei vituta.
Kaikki mitä nutraamisen aloituksen jälkeen on tullut on positiivista ja ihanaa. Avioliitto voi paremmin, seksielämä on hyvää, elämä on hyvää!
Voi kun kaikki muutkin jotka kamppailee ylipainon kanssa löytäisivät sen oman tapansa laihduttaa ja pääsisivät nauttimaan elämästään kaventuneena.
Ei silti kaikki ylipainoiset koe olevansa surkeita ja onnettomia moni elää hyvää ja onnellista elämää.
Tämmösiä pohdintoja taas tänään. Toivottavasti en toista kovin paljon itseäni näissä höpinöissäni! :confused:
Huomenna mennään työporukan kanssa syömään ja hippaamaan joten voi olla että tuleva viionloppu ei mene nutratessa :kieh:

Nonnii, mukavaa viionloppua rakkaat nutrisikot jotka olette jäljellä.................... :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa Hopeinen Kuu, että elämä on alkanut hymyilemään!:)

Täällä on nutrattu vain vähän siihen suuntaan, eli osittain. Muutenkin vähän masentaa katsoa peilikuvaa ja vaa'an lukemia, kun ei muutu vaikka mitä tekis. Kaloreita syön kuitenkin päivässä max. jotain 1000 luokkaa, mutta paino pysyy silti samana, tai nousee ihan vähän.. En ymmärrä, enkä jaksa edes yrittää ymmärtää. Nyt on vähän fiilis tältä nutraukselta pois. Mut onneks sen tietää, että vaikka nyt tuntuu tältä, huomenna voi olla jo parempi päivä.:)

Nyt närästää ja vituttaa ja on muutenkin tyhmä olo.. Pakko kai sitä on mennä nukkumaan.
 
Moi taas!!

Kiva kun sanz kävit moikkaamassa, piristää jo se tieto etten yksin ole täällä että joku käy lukemassa ja jakamassa tätä urakkaa.
Toivottavasti tänään on sinullaki ollut parempi päivä sanz :kiss:
Miunulla ei nutraus mennyt putkeen tänäviikonloppuna :stick: mutta sen tiesinkin jo etukäteen. Perjantaina ulkona syömässä ja hiukan ilottelua alkon kanssa ja tänään oltiin ravintolassa isänpäivälounaalla. Ja muut herkut ja puputukset mukaan niin kiitettävästi olen syönyt ja juonut!! :D Mutta en ole tälläkertaa depiksessä, tällä kertaa vaan nautin.
Huomenna töihin ja nutraus jatkuu *voih* kun tulis jo se päivä kun ei tartte enää jatkaa nutrausta.
Mutta mutta tytöt ja kanssakulkijat onnea uuteen viikkoon ja tulkaa jutskaamaan mitä kuuluu!! :hug: :wave:
 
Pakko kirjoittaa nyt, huomenna voi olla jo liian myöhäistä..

Mulla oli tämän päivän tosi hyvä fiilis! En nutrannut ollenkaan (tai aamulla söin patukan, mutta siihen se jäi). Söin kakkua kakun perään pitkin päivää.. Huomenna toivottavasti jaksaa taas jatkaa nutrausta kun nyt nollasi oikein urakalla.:) Tosin vähän pelottaa, mitä se vaaka aamulla sanoo. Kakkua tuli mätettyä tosiaan ihan liikaa.. Ehkä mulla ei oo huomenna niin hyvä päivä, mutta tänään oli ja sitä multa ei ota pois kukaan!^^
 
Täällä sujuu kivasti. Paino tippunut viikossa -0,8kg eli paino aamulla 96,2kg :) Ihan joka päivä en ole täysin nutrannut mut kalorit on jääneet tosi alas silti. Kaverikin tiputtelee painoo tässä mun seurana niin tää on ihan kivaa ja olo on tosi virkee!

Sanz oon ite huomannut et joskus kun syö yhden päivän kunnolla niin ainakin mulla katoo pahimmat himot pitkäks aikaa sen jälkeen syömistä kohtaan :)
 
Hevosen selässä taas. On menny tosi kivasti vaa`alla aamupaino hettää 96.7-100.9 kg välillä....uskokaa tai älkää nesteet heittää aika herkästi :/ menkatin alkoi sunnuntaina :/ ensimmäistä kertaa 1 1/2 vuoteen.

Joka aamu aloitan 4-viljanpuurolla+marjoja/hedelmää mitä milloinkin kaapista löytyy. 4 ruoan rytmi toimii miulla parhaiten ehdottomasti 5- rytmi on haasteellinen toteuttaa ja ei tunnu omalta. Nyt on menny reilu viikko herkkuilu lakossa eikä tee tiukkaa taidan jatkaa tätä heti vuoden alusta uudelleen. Muutama ahmimiskohtaus tullut väsymyksen ja täyttämään hetkiä joissa en oikein tiiä mitä tekis tai mitä ajattelis. Joka päivä opin itsestäni uutta. Vaikka tulokset ei puntarilla näy mutta kehossa ja omassa olossa tuntuu vatsanalue on selvästi kiinteytynyt.

Uskon että kunhan menkat on ohi vaa´alla voitaisiin nähdä 95 pikku hiljaa voi kun pääsisi sinne 8? alkavaan tämän vuoden aikana koetan sinne päästä. Isoja muutoksia olen tehnyt mutta aika hitaasti vaa´alla näkyvät mietityttää missä vaiheessa tulee turhautuminen kuinka kauan jaksan uskoa että kyllä se jossain vaiheessa alkaa näkyä ?

Tsemiä kaikille :)
 
Hello kaikki!

Hiljasta on. Itsekkin kävin vain yövuorossa vilkaseen kuulumisia.
Täällä on vaihtelevaa ollut tämä viikko nutrauksen osalta. Osanutrausta. Ja eilen repesin syömään suolapähkinöitä+muita snacks hömppää. Ja vielä illalla yhdentoista jälkeen. Voihan kökkö kun taas ei löydy itsekuria millään....
Mutta tänään taas tsempataan ja jatketaan nutrausta.
Poika kipeänä joten tää päivä menee kotona maleksien mutta onpa aikaa siivota rauhassa.
Tsemppiä tytöt! :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Hopeinen Kuu, ystäväiseni, ollut ikävä sinua :heart: ja moi taas kaikki muutkin!

Olen puoliksi takaisin, en ihan nutraa mutta sinnepäin. Mahottomasti on tapahtunut ja elämä heittänyt kuperkeikkaa. Syömiset viimeisimpänä mielessä. Olen taas työelämässä takaisin vaikka piti kesään asti kotiäitiyttä nauttia alkuperäisen strategian mukaan.

Mulla tulee harvakseltaan käytyä netissä nyt viikolla, töitä pukkaa sen verran mutta olen hengessä mukana. Nutripussit oottavat kaapissa ja välillä niitä nappailenkin.

Painosta on paha mennä sanomaan, viimeksi oli 86 mutta stressin takia toivottavasti oisi nykyjään vähemmän. Saas nähdä millon vaakaan uskaltautuisin.

Käyn teitä moikkaamassa aina välillä, olette mielessä useasti!

Pitäkää päämäärä mielessä ja tukka putkella kohti tavotteita!

Nähdää ja kuullaan kanssamatkaajat :wave:
 
Oi hei pahatar :hug: long time no see!
Tuu takasin!
Täällä osanutria mennään. Nyt yövuorossa huhkin ja prkle! sorruin ja söin yhden pullan. Eikä etes ihmeellinen käntty ja pakko oli vetää. Voihan kökkö!
Muuten tää loppuviikko nutrin suhteen mennyt ihan mukavasti.
Uusin innoin uuteen viikkoon. Paitti että pikkujoulu syömingit on maanantaina työtoverin luona mutta olisi hiukan muuta menoa sille illalle joten se etu olisi ettei tulisi herkuteltua... pitää kattoo.
Lykkyä&tsemiä uuteen viikkoon Nutrisiskot!! :kiss:
 
Hei!

Oletteko luovuttaneet kaikki vai päässeet tavoitteeseenne kun hiljaista on?
Edelleen nutraan, osa nutrausta lähinnä. Päivittäin syön sen 1-2leipäpalasta jotta vatsa toimii. Hitaasti niin hitaasti nyt tapahtuu muutosta ja laihtumista. Kai se tasantuminen pitikin tulla jossain vaiheessa kun ensin putosi rytinällä paino, en tiedä kun ei ole aiempaa kokemusta.
Ei tässä ihmeitä nyt tapahdu muutenkaan nutrauksen osalta, tylsää hidasta taapertamista etiäpäin. Lenkkeilen edelleen.
Okkei, nyt kohti vapaata viikonloppua, Hauskaa weekendiä Ladyt! :wave:
 
Hei kamut!

Missä luuraatte? =(
Täällä yksinäni taas jupisen. Mun viikonloppu meni plörinäksi, tuli syötyä kaikkee turhaa ja perjantaina join miltei pullollisen punkkua. Hyvää oli mutta nyt morkkis MIKSI!!!
Tänään ollaan taas nutrattu kiltisti mutta kyllä tuntuu todella vaikeelta päästä kunnon vauhtiin.
Kokeilin tänään aamupalaksi easy dietin puuroa-omena kaneli ( työtoveri kehui kyseistä tuotetta ), tuoksu oli lupaava mutta 2 lusikallista pystyin maistamaan kun meinas laatta lentää, biojätteeseen lensi, onneksi osti vaan 3pussia yhteensä joten rahan menetys ei niin harmita. Mutta yhtä shittiä maultaan oli mutta kuten kaikessa maku asia toinen tykkää toinen ei.
Ja päivälliseksi testasin nutrilettin crunch bar patukkaa, yllätyin että oli niinkin hyvää, aion ostaa toistekkin. Täytyy hakea taas vauhtia nutraamiseen uusilla ateriakorvikkeilla kun nykyiset alkaa tökkimään. 7kk nutarusta takana jos nyt oikein lasken...
Vauhti on hidastunut oikein kunnolla, ei mene paino enää vauhdilla alas.
No ostin uusia pirtelöitä ja otan taas spurtin pelkkiä pirtelöitä ja keittoja. Huomen se ei vielä ala osanutraan, keskiviikkona vapaapäivä ja se taitaa olla hyvä aloituspäivä täysnutrille-soppalinjalle.
Hei tulkaas tytöt mukaan! Ei ole myöhäistä jatkaa eikä aloittaa nutrausta.

Tuli onneksi kuitenkin perjantaina ja sunnuntaina käytyä kävelylenkillä etten kokonaan heittänyt "lekkerinpeliksi".
Vaatekoko ei nyt ole pienentynyt ja vaa'allakaan en ole käynyt että en tiedä tapahtuuko jotain edistystä. Ei tunnu yhtään siltä. Ai juu kasvot kapenee ja tuntuu että alkaa naama "roikkumaan" :X ei tunnu eikä näytä hyvältä. :/
Mutta auttakaas tytöt tsemppaamaan mua ton soppakuurin kanssa, jouluun saakka?
Mukavaa viikkoa kaikille ja tsemiä! =)
 
Minä täällä pitkästä aikaa hei!

Tarkoitus on joka päivä ollut tulla käymään täällä, mutta kun tuntuu etten kehtaa: paino ei putoa sitten millään! Se on näköjään ihan sama mitä teen, vai teenkö mitään. Sama 78 piste jotain joka ikinen päivä pilkkaa mua vaa'an ruudulla..
Nyt kuitenkin aion tsempata, että voin jouluna mässäillä ihan luvan kanssa. Painon on vaan yksinkertaisesti pudottava, ei tekosyitä.
Voi vitsi, mulla on joka aamu syötävänä tollanen crunch bar:) Ja se onkin alkanut maistumaan ihan hirmu hyvälle! Hyvän makuinenhan se mun mielestä oli alkujaankin, mut nyt kun siihen on päässyt kunnolla sisälle, se maistuu ihan taivaalliselta kahvin kanssa :D Aamupala onkin mun jokapäiväinen herkkuhetki.:)

Koitan saada itseni käymään täällä vähän useammin, ettei sun, Hopeinen Kuu, tarvitse yksin täällä jutella.:)
 

Yhteistyössä