Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

Hei kaikki!
Tapahtuu kamalaa. Juhannusaattoyönä kaaduin vessan lattalle. Halvaanuin.Aivoinfarkiti. Tyksissä.
Puhe hävis,,on jo tullu hyvin takkasin mutta vielä sössötän. Kirjotamine hanjkla. Kynällä en voi kirjioittaa, oikea käsi ei toimi, ei eikä aivot tajua kirjoittamista.
Täyssokki,itken lähhes koko ajan. Kuolema kulki rinnakllani.
OIen tunnin kirjottanu tätä textiä. Korjannu tekstejä mutten enempää virheitä havaitte.
Minä ei tule palstalle ennen kuin ollen tervee. Tai jos lähhen ikiunee. Sain 2 massiiviisista aivoifarktia. Joten vaihtoehto on minimissä.
Kaikkille hyvää toivon :hug:
Kiitos. :heart:
Hopeinen kuu kuittaa
 
Voi kamalaa Hopeinen Kuu!

Toivottavasti paranet nopeaan ja saat kaikki palautettua takaisin normaaliksi. Oikein paljon voimia tulevaan koitokseen! Halaus!

Ja me odotetaan sua täällä, kun taas haluat tulla tänne meidän kanssamme!
 
Ei riitä sanat ja myötätuntohalit nyt kun kävin lukemassa mitä Hopeiselle Kuulle on sattunut...en käy täällä kovin usein enää mutta kyllä tuo pysäytti. Kaikkea hyvää ja paljon parempaa toivon sinulle Hopis jos käyt tämän lukemassa. Taistele!


Olet paljon mielessä, kaikkea hyvää sinulle :hug:
 
Voi hopeinen kuu!! Ihan kamalaa!! :hug:

Mä oon seurannut oman mummun viimekesäisestä aivoverenvuodosta toipumista ja kun sä pystyt nyt jo kirjottaan ja, niin uskon et sulla on kuitenkin hyvät mahdollisuudet toipua. Mun mummulta halvaantui vasen puoli ja vuoto oli todella massiivinen. Toivoa ei juuri silloin annettu, mutta vuosi sen jälkeen mummu asuu yksin, pää toimii ja mummu on lähes entisellään. Halvaantumisen myötä vasen puoli toimii huonommin, mutta mummu pärjää kepin kanssa. Kyllä toipuminen vaikutti aluksi epätoivoiselta ja luultiin, ettei puhettakaanenää tlusi, mutta niin vaan mummu puhuu nykysin normaalisti. Älä luovu toivosta ja ajattele niin, et jos et olis tiputtanut painoo, niin luutavasti et olis selvinnyt siitä. Sukurasitehan tuo aivov erenvuoto on, joten itsellä iski kyllä halu pistää oma kroppa kuntoon, ettei mulle kävis ainakaan kovin nuorena samalla tavalla kun mumulle.

Toivon sulle kaikkea hyvää ja toivon, et kävisit päivittään kuulumisia meille :heart: :hug:
 
Kaikkea hyvää sinulle, parane pian, itsekin nutraa nyt Joulun jälkeenTE="Hopeinen Kuu, post: 28668171, member: 12372"]Hei kaikki!
Tapahtuu kamalaa. Juhannusaattoyönä kaaduin vessan lattalle. Halvaanuin.Aivoinfarkiti. Tyksissä.
Puhe hävis,,on jo tullu hyvin takkasin mutta vielä sössötän. Kirjotamine hanjkla. Kynällä en voi kirjioittaa, oikea käsi ei toimi, ei eikä aivot tajua kirjoittamista.
Täyssokki,itken lähhes koko ajan. Kuolema kulki rinnakllani.
OIen tunnin kirjottanu tätä textiä. Korjannu tekstejä mutten enempää virheitä havaitte.
Minä ei tule palstalle ennen kuin ollen tervee. Tai jos lähhen ikiunee. Sain 2 massiiviisista aivoifarktia. Joten vaihtoehto on minimissä.
Kaikkille hyvää toivon :hug:
Kiitos. :heart:
Hopeinen kuu kuittaa[/QUOTE]
Kaik
 
Hei kaikki!
Tapahtuu kamalaa. Juhannusaattoyönä kaaduin vessan lattalle. Halvaanuin.Aivoinfarkiti. Tyksissä.
Puhe hävis,,on jo tullu hyvin takkasin mutta vielä sössötän. Kirjotamine hanjkla. Kynällä en voi kirjioittaa, oikea käsi ei toimi, ei eikä aivot tajua kirjoittamista.
Täyssokki,itken lähhes koko ajan. Kuolema kulki rinnakllani.
OIen tunnin kirjottanu tätä textiä. Korjannu tekstejä mutten enempää virheitä havaitte.
Minä ei tule palstalle ennen kuin ollen tervee. Tai jos lähhen ikiunee. Sain 2 massiiviisista aivoifarktia. Joten vaihtoehto on minimissä.
Kaikkille hyvää toivon :hug:
Kiitos. :heart:
Hopeinen kuu kuittaa

Voi hopeinen kuu missä olet
Luin koko ketjun, Ihailen sinnikkyyttäsi
Aloitan huomenna oman matkani kevyemmän elämän polulla. Jos et olisi jakanut kokemuksiasi ja ajatuksiasi, tuskin olisin itse tajunnut ettei vaakaa tarvitse joka päivä katsoa... Toivottavasti palaat kertomaan kuulumisia ☀
 
vierailija
Taisi Hopeinen Kuu menehtyä, kun ei enää tullut takaisin kertomaan kuulumisiaan.

Luin koko ketjun, enkä voi ymmärtää että ihmiset syöneet vain 500 kcal päivässä, jopa vuoden ajan Ihmekään jos iskee aivoinfarkti....
 
vierailija
Olipas kauhea loppu tälle ketjulla. Toivottavasti kaikki kääntyi kuitenkin parhain päin...
Eipä siltä vaikuta, että olisi ollut onnellinen loppu. Tömä on hyvä esimerkki siitä, ettei mitään laihduttamista kannata vetää överiksi. Kroppa ei kestä loputtomiin jörjetöntä kalorivajetta ja tärkeiden ravintoaineiden puutetta. Todennäköisesti Hopeinen Kuu on ollut haudassa jo monta vuotta.
 
vierailija
No ei Hopeinen kuu kuollut, koska jos profiilia klikkaa niin näkee että hän on ollut aktiivinen viimeksi 2020. Mutta ei varmasti enää samallalailla laihdutus elämässä ykkösenä. Olipas shokki kun tämän ketjun muutamassa päivässä luin. Olisi kyllä ollut kiva vielä kuulla miten hänellä nykyään menee.
 

Yhteistyössä