Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

Eikö ketään? :| Nyt täysnutrausta takana 1vk ja 1pv. En ole kokenut nälän tunnetta ollenkaan ja en todellakaan keventänyt ennen aloitusta, mässäilin edellisen päivän tolkuttomasti |O
Tuntuu että sujahdin ketoosiin vai mikä se sana olikaan niin huomaamatta. Pari kertaa ollut mielitekoja mutta ei ylipääsemätöntä. Otin kupin teetä ja himo meni ohi.
Toivottavasti jatkokin olisi yhtä iisipiisiä. Mutta tuskinpa.
Edelleen kaipaan kokemuksianne nutrauksesta =)
 
Heippa ! Täällä yksi joka alkaa taas tänään nutraamaan. Nutrasin tammikuussa muutaman viikon ja sain 6 kiloa pois mutta sitten tyhmänä lopetin ja nyt olisi tarkoitus jaksaa pidempään :) pitäisi pudottaa 30kg ja nutraus on hyvä keino aloittaa se, jos muutamia kiloja saisi ennen kesää jo pois :)
 
Takana 2vk 1pv täysnutrausta. Jee! :p
Ei ole ollut nälän tunnetta edelleenkään. Eikä mielitekojakaan.
Leivoin sämpylöitä pari päivää sitten, paistuva sämpylä oli kyllä huumaava tuoksu mutta ei mitään himoa iskeny.
Kevyt hyvä olo. Pari kertaa hieman vatsaa väännelly mutta en tiä johtuuko nutrauksesta kun laktoosivaivaa on aina ollu niin en osaa erottaa kumpaa on.
Vaa'alla en ole käynyt ja en aio käydä vielä vähään aikaan. En jaksa tuijotella parin kilon putoamisia. Haluan nähdä kunnon tuloksen kerralla.
mutta niin uskomattomaltako se kuulostaakin että näin nopeasti olisi tullut tulosta mutta niin vain on. :D
Ei näkyvää mutta tuntuvaa. Mullon parit farkut olleet melko kireät vyötäröltä ja lantiolta, sillai kiinni menee mutta puristaa :(
No nyt nämä kahdet farkut pesin ja laitoin päälle niiiiiiin uuulallaa housut roikkuu ja vetäsin ne jalasta ilman että avasin nappia saati vetskaria :O
En ollut uskoa! Mutta totta se vain on.
Enkä ole liikunallisesti kovin vielä suoriutunut tässä nutrauksen aikana: kerran zumbasin 1t 10min ja käsipainoja olen nostellut parikertaa. Fyysinen työ minulla on mutta ei se minua ole ennenkään saanut laihtumaan. Anyway pääasia että tämä toimii.
En tiiä lukeeko kukaan tätä mutta kirjoitanpa tänne vaikka niin kuin päiväkirjaan. =)
 
Heippa ! Täällä yksi joka alkaa taas tänään nutraamaan. Nutrasin tammikuussa muutaman viikon ja sain 6 kiloa pois mutta sitten tyhmänä lopetin ja nyt olisi tarkoitus jaksaa pidempään :) pitäisi pudottaa 30kg ja nutraus on hyvä keino aloittaa se, jos muutamia kiloja saisi ennen kesää jo pois :)
Ok hienosti olet saanut tulosta aikaan. Zemppiä jatkoon! =)
 
Jaahas. 3vk täysnutrausta takana. Olo on todella hyvä. Olen energisempi, arkiaskareetkin tuntuu mukavalta ja tekemisen "maku" on loistava. Innostun kaikesta helposti ja töissä jaksaminen on ollut ihan eriluokkaa. Olen innostunut kuntopyöräilystä ja zumbasta oikeen kympillä. Harrastelen noita pitkin viikkoa 4-5 krt. Käsipainoilla teen treenin joka toinen päivä. Tosiaan housut lököttävät ja paidoissa ja takeissakin on hieman väljempi olo. Puntarilla en ole vieläkään käynyt, enkä vielä vähään aikaan käykkään.
Uskon että paino tippuu pikku hiljaa, pakkohan se on näillä pöperöillä jos kerta Painonvartioiden aika kovalla ruoan mätöllä laihtuu kans, itse senkin kokeillut. Pudotin sillon 15kg.
Ja tämä on jotenkin niin uskomatonta kun ei ole nälkä ja en ole sortunut herkutteluun ja ei ole ollut kertaakaan ylipääsemätöntä himoa mihinkään syötävään.
Painonvartioissa oli aina nälkä ja himoja oli koko ajan ja sorruinkin useasti.
Että näin mennään kohti neljättä viikkoa. :wave:
 
No niin tässä sitten kävi, piti käydä ostamassa parit uudet housut yhtä kokoa pienemmät!! :D
Edelliset lökötti ja rokkui sen verran paljon että oli epämukavat pitää.
3vk 3pv nyt takana. Vielä jos yksi koko housuissa tipahtaisi alaspäin 4 viikossa niin on jo tosi mahtava lähteä kesäkuun alussa Kreikan matkalle. :wave:
 
Se olisi niin kuin 4vk täysnutrausta takana =) Kilot karisee mukavaan tahtiin. Työvaatteet ovat tulleet hiukan isommiksi, kohta täytyy saada uusia vaatteita töihinkin.
Olo on erinomainen. Jos ei peräti loistava :D
3 viikkoa Kreikan matkaan ja kyllä on ihanaa lähteä kevyemmällä keholla ja mielellä.
Kaipailen muitakin nutraajia :flower: yhdessä olisi mukavaa jakaa mielipiteitä ja psyykata kun tulee vaikea hetki eteen.
Eikö ketään nutraajaa kuulolla? :confused:
 
Oi, tänään oli tiukka paikka kun mies teki äiteinpäivän kunniaksi lohimedaljonkeja ja muuta hyvää ja kalaruoat ovat mun heikkous |O mutta siinä minä lipittelin nutripussikeittoa kun toiset nauttivat ihanasta ruoasta. Paistettu kala pannulla on liiiiian hyvän tuoksusta ja näköistä...
Mutta selvisin voittajana :wave:
 
Täällä sinnitellään edelleen, 4vk5pv menossa. Tänään oli vielä pahempi päivä kuin sunnuntaina. Aamulla pirtelö huiviin klo 6 ja seuraavan kerran pääsin syömään klo 12.40. Ja voin kertoa että oli sairas nälkä, outo tunne kun ei ole nälkä ollut kohta 5:teen viikkoon. Söin pussikeiton. Ja nälkä edelleen kamala.
Ja töissä oli hirvee härdelli että päivän 10 000 askelta tuli täyteen heilahtamalla ( kuten kerroin aiemmin fyysinen työ ) ja siinä pelkästään askeleet siihen päälle muu fyys. työ kuten nostot, siirrot ym. Mutta en ollenkaan väsynyt, energiaa riitti.
Kun pääsin kotio tossa varttia vaille neljä uus pussikeitto tulemaan ja lisäksi hiukan parsaa, kukkakaali ja purjoa sekä runsaasti vettä niin nälkä vasta talttui.
Ei pitäs päästä pitkiksi noi ruokailuvälit muta mun työssä ei tunneta ruokatuntia se pidetään työn lomassa ja sellasta työn lomaa ei tullut sopivaan kohtaan.
Juu ei tartte tänään polkea kuntopyörää saati muutakaan aktiviteettia, menen saunaan.
Mutta edelleen tsemppi päällä ja sortunut en ole vaikka se tänään oli todella lähellä. :stick: :wave:
 
Täällä edelleen nutarus päällä! :p Tulkaa nyt joku sentis mukaan nutraamaan.
Nyt uutena olen nutraukseen ottanut Nutrilettin suklaapatukat.
Töissä on ollut tämän viikon kova pyöritys ja ruokatauot nyt tuppaa venymään liian pitkäksi. Joten ilman ruokataukoa pystyy haukkaamaan suklaata, rintataskuun patukka ja siitä haukkaan pikkuhiljaa ettei pääse hillitön nälkä päälle. :kieh:
1 patukka päivässä.
Hyvin menee! Ja tasaseen paino menee alaspäin. Rintaliivi ostoksille menen huomenna rintsikat - kaikki- ovat liian isoja. =) Näin lähdetään kohti kuudetta viikkoa. :wave:
 
Heippa Taas! - jos tätä nyt kukaan käy yhtä kertaa enemmän edes lukemassa-
Hyvin sujuu nutraus. Olen muutamia päiviä sitten ottanut nutraukseen mukaan kasvikset. Se on yhtenä ateriana. Yleensä lautasellinen kukka- ja parsakaalia ja hiukan herkkusieniä. Ja kyllä maistuvat sairaan hyvälle kun ei ole suuhunsa ruokaa saanut moneen viikkoon. :p
Ja nyt löysin nutrileet patukan caramel toffee joka on oikeesti sairaan hyvää! Se on kuin milky way suklaa patukan maku. Suosittelen.
On kyllä ihanaa kun alakaa mahtuu pienenpiä vaate kokoja päälle. Tilasin postimyynnistä nyt mekkoja ja kaikki menee päälle kuin olisi tehty minulle. Yhden mekon joudun palauttamaan kun on liian iso, samoin yhdet caprit. :xmas:
Mutta tahto laihtua on kova ja halu pysyä terveenä.
Liikuntaa harrastan koko ajan säännölliseti tai no epäsäännöllinen vuorotyö tekee siitä ajoittain epäsäännöllistä, liikun ihmeellisiin aikoihin. :snotty:
Äsken kävin purtsilla 3km kävelemässä ja tunnin pihalla hommia.
Viikon päästä perjantaina Kreeta kutsuu. :wave:
 
Hei taas!
Yritys jatkuu edelleen. Tulosta syntyy mutta niin tuskallisen hitaasti vaihteeksi. Kuinka joillakin on tässä ajassa voinut syntyä niin valtavia tuloksia vaikka itsellänikin hyvin mennyt mutta ei yllä niihin huimiin lukuihin mitä jotku ovat onnistuneet tiputtamaan.
6vk tunnollista nutrausta takana. Liikuntaa tulee harrastettua säännöllisesti; kuntopyöräily, kävely sekä punttitreeniä.
Viikon päästä sinne Kreetalle. Olen jo päättänyt että pidän tauon loman ajan, pakkohan sitä on välimeren herkkuja maistettava. =)
Eikun kohti 7:mättä viikkoa :D
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Ite ostin tänään tuon Nutrilettin All-In-One 3:n päivän aloituspakkauksen, kun Minimanissa näkyi olevan hintaan 21€, tosin 3pvää ei vielä riitä mihinkään, eli miten te olette tehneet, oletteko ostanut noita paketteja vai ns. irtotuotteita? Aion kyllä jatkaa pitempäänkin kuin vain sen 3 päivää.
Oletteko jossain vaiheessa sitten millä "oikeilla" ruokatuotteilla korvannut noita nutriletteja, tai miten muuten syötte? Korvaatteko vain jonkun päivän ruuan nutriletilla vai kaikki? Itse kun käyn body pumpissa ja vedän aika maksimipainoilla, niin protskuja pitäis kyllä saada...uskallanko esim. tuon tehostartin jälkeen tehdä niin, että syön proteiinia ja korvaan esim. välipalat tai jotkut muut päivän ruoista noilla nutri-tuotteilla? Olis kiva kun sais läsää pois niin tulis lihakset paremmin näkyviin :LOL:
 
Ite ostin tänään tuon Nutrilettin All-In-One 3:n päivän aloituspakkauksen, kun Minimanissa näkyi olevan hintaan 21€, tosin 3pvää ei vielä riitä mihinkään, eli miten te olette tehneet, oletteko ostanut noita paketteja vai ns. irtotuotteita? Aion kyllä jatkaa pitempäänkin kuin vain sen 3 päivää.
Oletteko jossain vaiheessa sitten millä "oikeilla" ruokatuotteilla korvannut noita nutriletteja, tai miten muuten syötte? Korvaatteko vain jonkun päivän ruuan nutriletilla vai kaikki? Itse kun käyn body pumpissa ja vedän aika maksimipainoilla, niin protskuja pitäis kyllä saada...uskallanko esim. tuon tehostartin jälkeen tehdä niin, että syön proteiinia ja korvaan esim. välipalat tai jotkut muut päivän ruoista noilla nutri-tuotteilla? Olis kiva kun sais läsää pois niin tulis lihakset paremmin näkyviin :LOL:
Siinä 3 päivän paketissa ei ollut mun makuun muita kuin suklaa ja mansikkapirtelö ja patukat jos nyt oikein muistan että siinä oli patukoita... Pastaruoat ja liemet oli todella pahaa mun suussa, oksennus nousi suuhun kun yritti syödä.
Ostan erikseen kaikki. Tykkään Nutrilettin ja easydietin pirtelöistä, patukoista ja Allevon peruna-purjo keitosta.
Lisänä syön parsaa, kukkakaalia, herkkusieniä ja sipulia. Eli täysnutrausta olen "harrastanut" kohta 7vk.
Tohon protskujuttuun ja korvaaviin en osaa sanoa miten sun olisi järkevää tehdä mutta monethan osanutraa, korvaa osan päivän ruoista nutreilla ja osan syö normi ruokaa.
Onnea nutraukseen! :wave:
 
miss_piggy
Ite alotin tänään aamun sillä mansikkapirtelöllä, ja oli kyllä tosi hyvän makusta. Tuosta kasvisliemestä en välittäny kovin paljoa, nyt just koitan puputtaa menemään tota karamelli/toffee-patukkaa, on vaan tosi imelän makuinen, joutuu vettä ottaa kyytipojaks. Löysin kirppikseltä parilla eurolla käyttämättömiä nutrilett-paketteja, toisessa oli tomaattikeittoa 5pussia ja toisessa 12 pussia jälkkäreitä, pakko oli ostaa. Ajattelin myös tehdä niin, että keräsin kaikista noista nutraus-tuotteista mitä on tossa all in one-pakkauksessa ne kalori-määrät ylös, ja kun menen kauppaan, katson että löytyykö jotain korvaavia juttuja , esim. että paljonko ois normaalissa jossain pussikeitossa kaloreita, tai normi protsku-pastassa / 100g, kun nuo nutrilett-tuotteet kummiski tulee pidemmän päälle kalliiks.
 
Hopea kuu: voisitko kertoa kuinka paljon olet tiputtanut painoa?

En olemelkein vuoteen käynyt kaksplussan sivuilla ja nyt olen taas aloittanut käydä.

Olet todella sissi kun olet pystynyt juomaan vaan nutrilettiä. Minä olen yrittänyt mutta tyssää siihen makuun.
Mutta jos minäkin tulis mukaan..... Aloitan elokuussa työt ja haluan takasin samoihin mittoihinkuin ennen... Ettei kaikki makkarat roiku farkkujen päällä.

Onnea sinulle ja hyvää matkaa olet ansainnut loistaa sun kreikan matkalla!
 
miss_piggy
Tänään aamupaino 70,2kg. Kolmas nutrauspäivä menossa, eli noin 2kg ois lähtenyt pois parissa päivässä nesteitä. Tällä jatketaan jos oikeasti toimii. Nälän yllättäessä olen syönyt kasviksia, ei edes tee tällä hetkellä mitään herkkuja mieli. Aamulla ja eilen illalla kävin lenkillä, tänään olis pumppi-päivä illalla, vois sitä ennen pari kananmunaa heittää huiviin ettei ihan mee lörinäks koko pumppi.
 
Hei!

Täällä olisi uusi nutraaja joukkoon jos keskustelu vaan jatkuu? Aloitin nutrauksen maanantaina 3 päivän aloituspaketilla. Nälkä on ollut, mutta pysynyt kohtuudessa. Jonkin verran olen syönyt porkkanaa ja tomaattia sekä yhtenä iltana pienen palan piirakkaa ja jätskiä kun oli vieraita enkä halunnut selitellä.

Nyt ostan kaupasta erikseen patukoita, 15 annoksen pirtelöpaketteja ja keittoja. Syön 5 annosta päivässä. 3 päivän paketin tomaattipasta sai oksennuksen kurkkuun, mutta muut sai alas. Pirtelöt olivat jopa hyviä. Tänään ekaa kertaa kaupasta ostettua erikseen olevaa kanakeittoa. Oli pahaa, mut sai helpommin alas kuin tomaattipastan vaikka oksetti keittokin.

Tarkoituksena olisi tiputtaa ainakin 20 kg, täysnutrata 2-3 vkoa ja sen jälkeen jatkaa osanutrauksella, niin että 3 ekaa ruokaa nutreja ja 2 viimeistä tavallista kotiruokaa _pieninä_ annoksina.

Mun ongelmana on että olen valtava herkkusuu ja voisin elää pelkillä herkuilla, herkun laadulla ei ole väliä; pitsaa, kermaista pastaa, pihviä, suklaata, leivoksia, karkkia. Nautin syömisestä ja hyvästä ruuasta ja täyden olon tunteesta. Ja tämä onkin suurin haasteeni nutrauksessa. Onneksi makeat pirtelöt vievät vähän makean himoa. Nytkin tekisi vaan mieli syödä hirveästi jotain. Huoh.

En tiedä onko paino laskenut vielä sillä vaakaa en omista, mutta ei tunnu siltä että olisi yhtään lähtenyt:(
 
Keskustelu jatkuu ainakin mun osalta! =) Kivaa kun on ihmisiä tullut mukaan ettei tartte yksin höpistä omiaan! :D
Tulin Kreikasta toissa yönä, lento myöhässä ja koton neljän jälkeen ja ollut niin sippi ettei vielä ole jaksanut/ehtinyt palstalle. Ja nytkin piipahdan moikkaamassa jotta mukana ollaan ja huomenna jatkuu/alkaa täysnutraus.
Lomalla syöty normisti, ei ahmittu tms mutta normisti olen syönyt Kreetalaisia ruokia. Mutta onneksi sain itsestäni sielläkin irti, kävin koko viikon ajan: punttisalilla, kuntopyöräilin, kävelin ja PALJON ja vielä monena päivänä vesijumppaa.
Ihana loma ja ja ihanat ilmat, 28-31 koko viikon. Olipa karseeta palata Suomeen yöllä kun oli 4 astetta lämmintä ja muutaman tunnin unien jälkeen herää vesisateeseen hhhrrrr :stick:
Huomenna tulen paremmin lukemaan kuulumisenne ja muutemkin. :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Mä sorruin. Ja pahasti:( Meni pitsaa ja karkkia. Tänään oli paha päivä ja tolla sitten lohduttauduin. Mutta huomenna jatkuu. Toivottavasti ei menny viime viikko ihan hukkaan.

Painoasia jäi vaivaamaan ja pari päivää sitten lähti kaupasta mukaan vaaka. Alhaimmillaan paino ollut 84.5. Pituutta multa löytyy 167. Kuukaus pari sitten paino ollut 87-88.

Hopeisen kuun matka kuulostaa mukavalta! Pari vuotta sitten oon ollut Ateenassa ja Santorinilla. Santorinilla oli mukavampaa. Ensi kuussa suuntaan kaverin kanssa Pariisiin ja vähän pelottaa. Ensinnäkään kuumuus ei ole mun hyvä ystäväni. Tosin näillä ilmoilla on toivoa etten sinne kuole:) Ja toisekseen kun selkä on huonossa kunnossa eikä kestä ihan tolkuttomasti kävelyä niin pelkään että kaveri pettyy kun en jaksakkaan. Oon häntä kyllä yrittänyt varoittaa. Kaverilla kun ei oo mitään rajoittavia tekijöitä.

Tavallaan oon pettynyt itseeni tän päivän romahduksesta, vähän masentaa, mutta toisaalta oli niin ihanaa syödä:(
 
En ole käynyt 3vk:eek:on puntarilla. Silloin -10kg. Käyn harvoin puntarilla koska haluan nähdä kerralla kunnon tuloksia esim 4-5kg. Mulla menee hermot sellaseen joka päivä tai kerran viikossa ramppaamiseen puntarilla. Murehdin jos paino ei ole tippunut kuin 200g tai tullut sen 200g lisää.
Tiedän että paino menee alas ku nutraan uskollisesti ja vaatteitsta sen vaan huomaa että koko ajan tapahtuu, nekin housut mitä kävin ostelemassa viimeksi, lukee tuolla ylhäällä niin alkavat olemaan isot.
Ja sitten kun taas menen puntrille niin voi sitä tunnetta kun on esim 5kg vähemmän kuin että -200g...
Mutta jokainen laihduttaa omalla tavallaan ja seuraa laihtumistaan omaan tahtiin ja iloitsen toki muiden 200g saavutuksista :kiss:
Itselläni ei vaan kestä kattoo puntaria kun paino on vieläkin niin korkea kun laihtuu vaan sen 200g. Jos ymmärrät mitä tarkoitan, kirjoitan välillä aika sekavasti.

No nutraus on edelleen päällä, jatkoin maanantaina uskollisesti. Menemme tiistaina risteilylle ja aion siellä herkutellakkin ja taas jatkuu nutraus kun kotiudumme.
Mulla on edelleen kova into ja puhti päällä tämän nutrauksen kanssa ja motivaatio ja halu laihtua on pysynyt.
Eihän se aina ole helppoa mutta kovalla tahdolla niistäkin vaikeista hetkistäkin olen selvinnyt retkahtamatta.
Ja kun annan itselleni luvan herkkuihin esim tuolla laivalla niin en aio ottaa ressiä että se olisi repsahdus vaan joskus täytyy itseään hemmotellakkin.
Ja kun risteily on ohi nutraus jatkuu ja onneksi sitten ei ole luvassa heti mitään pippaloita jotta "tarvisi" herkutella. Ja työt alkaa jo heinäkuun alussa ja arki palaa, niin ainakin mulle on helpompaa nutrata.
Lomalla on liikaa aikaa miettiä mitä herkkuja maailmassa on...:snotty:
 
Viimeksi muokattu:
Mä sorruin. Ja pahasti:( Meni pitsaa ja karkkia. Tänään oli paha päivä ja tolla sitten lohduttauduin. Mutta huomenna jatkuu. Toivottavasti ei menny viime viikko ihan hukkaan.

Painoasia jäi vaivaamaan ja pari päivää sitten lähti kaupasta mukaan vaaka. Alhaimmillaan paino ollut 84.5. Pituutta multa löytyy 167. Kuukaus pari sitten paino ollut 87-88.

Hopeisen kuun matka kuulostaa mukavalta! Pari vuotta sitten oon ollut Ateenassa ja Santorinilla. Santorinilla oli mukavampaa. Ensi kuussa suuntaan kaverin kanssa Pariisiin ja vähän pelottaa. Ensinnäkään kuumuus ei ole mun hyvä ystäväni. Tosin näillä ilmoilla on toivoa etten sinne kuole:) Ja toisekseen kun selkä on huonossa kunnossa eikä kestä ihan tolkuttomasti kävelyä niin pelkään että kaveri pettyy kun en jaksakkaan. Oon häntä kyllä yrittänyt varoittaa. Kaverilla kun ei oo mitään rajoittavia tekijöitä.

Tavallaan oon pettynyt itseeni tän päivän romahduksesta, vähän masentaa, mutta toisaalta oli niin ihanaa syödä:(
Ei se maailma kaadu repsahdukseen, ei peli ole vielä menetetty. :hug:
Nyt vaan intoa nutraukseen jostain ja ajatus pois ruoasta.
Minä teen näin kun tuntuu että pakko syödä: lähden lenkille, tai poljen kuntopyörällä tai siivoan tai soitan jollekkin jotta ajatus syömisestä menee pois tai jos mikään tekeminen ei vie ajatusta pois niin juon jotain light limpparia ison lasillisen ja se yleensä lopulta auttaa.
En juo light juomia muuten kuin juuri tuollon kun on PAKKO saada jotain.
Tietenkin jos niitä juo muutenkin nutratessa niin se ei paljon lohduta se lasillinen limpparia.
Yhden kerran tein näin kun syömisen himo iski, lähdin vaatekauppaan ja sovittelin niitä tulevia tavoite koon vaatteita ja eihän ne tietenkään mahtuneet mutta se psyykkas kummasti :LOL:
Eipä tähän ole ihme konsteja olla sortumatta mutta noilla minä psyykkaan itseäni.
Oletko jatkanut nutrausta? Onnea nutraukseen!
 
Moi,
otatteko mukaan uutukaisen kirjoittelijan? Olen nyt viikon verran nutrannut ja sitä ennen noroviruksen kanssa tuttavuutta tehnyt viikon verran. Paino nyt siinä ysikympin tietämillä eli tässä 170 cm varressa on liikaa jokapuolella. Ajattelin tuonne elokuun alkuun sinnitellä keitoilla ja pirtelöillä...mites muilla menee?
 

Yhteistyössä