Liikuitko ja jos niin minkälaista liikuntaa? Miten lomat, sorruitko? Lähdössä kesäkuun alussa Kreikkaan ja haluaisin täysnutrata edelleen sillon tai etes osanutrata. Onko toivoton yritys reissussa?
Ok hienosti olet saanut tulosta aikaan. Zemppiä jatkoon! =)Heippa ! Täällä yksi joka alkaa taas tänään nutraamaan. Nutrasin tammikuussa muutaman viikon ja sain 6 kiloa pois mutta sitten tyhmänä lopetin ja nyt olisi tarkoitus jaksaa pidempään pitäisi pudottaa 30kg ja nutraus on hyvä keino aloittaa se, jos muutamia kiloja saisi ennen kesää jo pois
Siinä 3 päivän paketissa ei ollut mun makuun muita kuin suklaa ja mansikkapirtelö ja patukat jos nyt oikein muistan että siinä oli patukoita... Pastaruoat ja liemet oli todella pahaa mun suussa, oksennus nousi suuhun kun yritti syödä.Ite ostin tänään tuon Nutrilettin All-In-One 3:n päivän aloituspakkauksen, kun Minimanissa näkyi olevan hintaan 21, tosin 3pvää ei vielä riitä mihinkään, eli miten te olette tehneet, oletteko ostanut noita paketteja vai ns. irtotuotteita? Aion kyllä jatkaa pitempäänkin kuin vain sen 3 päivää.
Oletteko jossain vaiheessa sitten millä "oikeilla" ruokatuotteilla korvannut noita nutriletteja, tai miten muuten syötte? Korvaatteko vain jonkun päivän ruuan nutriletilla vai kaikki? Itse kun käyn body pumpissa ja vedän aika maksimipainoilla, niin protskuja pitäis kyllä saada...uskallanko esim. tuon tehostartin jälkeen tehdä niin, että syön proteiinia ja korvaan esim. välipalat tai jotkut muut päivän ruoista noilla nutri-tuotteilla? Olis kiva kun sais läsää pois niin tulis lihakset paremmin näkyviin
Ei se maailma kaadu repsahdukseen, ei peli ole vielä menetetty. :hug:Mä sorruin. Ja pahasti Meni pitsaa ja karkkia. Tänään oli paha päivä ja tolla sitten lohduttauduin. Mutta huomenna jatkuu. Toivottavasti ei menny viime viikko ihan hukkaan.
Painoasia jäi vaivaamaan ja pari päivää sitten lähti kaupasta mukaan vaaka. Alhaimmillaan paino ollut 84.5. Pituutta multa löytyy 167. Kuukaus pari sitten paino ollut 87-88.
Hopeisen kuun matka kuulostaa mukavalta! Pari vuotta sitten oon ollut Ateenassa ja Santorinilla. Santorinilla oli mukavampaa. Ensi kuussa suuntaan kaverin kanssa Pariisiin ja vähän pelottaa. Ensinnäkään kuumuus ei ole mun hyvä ystäväni. Tosin näillä ilmoilla on toivoa etten sinne kuole Ja toisekseen kun selkä on huonossa kunnossa eikä kestä ihan tolkuttomasti kävelyä niin pelkään että kaveri pettyy kun en jaksakkaan. Oon häntä kyllä yrittänyt varoittaa. Kaverilla kun ei oo mitään rajoittavia tekijöitä.
Tavallaan oon pettynyt itseeni tän päivän romahduksesta, vähän masentaa, mutta toisaalta oli niin ihanaa syödä