Löytyykö äitejä jotka ovat jääneet kotiin vielä nuorimmankin täytettyä 3?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
niinkö
joku kehoitti menemään viikonlopputöihin.
kiitti vinkistä.
olen joulukuun soitellut. Mulla on sekä siivousalan että hoitoalan koulutus, vaikka varsinainen ammatti tai työ, josta nyt hoitovapaalla ja virkavapaalla olen, ei ole kumpaakaan.

Ei ole tarvetta.
viikonloppu- lauantai-siivoukseen ei ole tarvetta, viikonloppuisin hoitajaa vanhainkoteihin tai hoitoapulaista - siivojaa ei tarvita. On jo.

Etsin myös työtä, joka olisi aivan aikaisin aamulla, kun tiedän että mies on vielä kotona, mutta kahden työtunnin takia en lähde sitten ajelemaan 30-60 km matkaa. pitäisi olla tässä tuppukylässä.
nuita viikonlopputöitä olen kysellyt laajemmaltakin alueelta. ei ole mitään.
 
niinkö
muuten, iltatöitä onkin tarjolla. mutta mulle ei käy, kun mies on illat töissä. minä voisin olla aamut, mutta ei löydy edes hesarin jakoa.

kauppaa en osaa, baareja tai keittiötä, ravintoloita en osaa, olen siivooja laitosapulainen tai hoitaja, ei sinnekäänketään tarvita, heillä on jo.
 
Tumpula
Mä tulen todennäköisesti jäämään. :wave:
Ympäristön reaktioita odotan innolla. Sen verran kovaa on ollut kysely mun töihin menosta siitä asti kun nuorempi täytti 1v. :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Alkuperäinen kirjoittaja TriStessse:
Aion jäädä kotiin jos mieheni palkka sen sallii. Isosiskotkin ovat vasta 5 ja 4 sitten kun kuopus on 3v. Ei minusta siinä ole mitään pahaa jos lapset saavat olla kotona. Ja olisiko minun järkeä lähteä tienaamaan hoitomaksurahoja, kun kotihoito ei maksa mitään?
No tuossa tilanteessa pakkokin. Huippupalkka pitäis olla että kolmen hoidon maksaa ja lapset peräkanaa.
täh. miten niin? Kolmen hoito maksaa pari kymppiä enemmän kuin kahden ja säästää ruokamenoissa enemmän kuin 2 lasta, koska kolmesta saa isommat lapsilisät ja silti on lähes samaan hintaan syömässä päiväkodissa monta ateriaa. ei ole kolmen hoito sen kalliimpaa kuin kahden. halvempaa verrattuna lapsilisiin.
 
irvis
Nuorin on 6 ja kotona ollaan.Voisin töihin mennäkin, mutta miehen työajat niin epäsäännölliset, että lasten hoitoa ei voida järjestää ellen sitten löydä työtä, joka on 9-13. aika epätodennäköistä siis.
Ympäristö ( varsinkin anoppi) pitää minua laiskana miehen siivellä eläjänä, mutta so what..Ehdin kyllä töihinkin kun lapset on isompia.
Kiva pitää taukoa työelämästä, siitäkin ehdin nauttia kymmenen vuotta ennen esikon syntymää ja pari vuotta ennen kuopuksen syntymää.
Lapset on pieniä niin pienen hetken, että koen olevani etuoikeutettu kun saan olla kotona heidän kanssaan tämän lapsuusajan.
 

Yhteistyössä