"vieras"
No seksiä nyt ainakin. Tässä ketjussa etsitään ystävää.Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28774844:Olinko minä etsimässä parisuhdetta?!?
No seksiä nyt ainakin. Tässä ketjussa etsitään ystävää.Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28774844:Olinko minä etsimässä parisuhdetta?!?
Edelleenkään ei ennen avioliittoa et voisi pahemmin harhaan mennä arviossasi.Yh-isä etsii jotain helman alta, jos 30+ ikäinen mies ystäviä etsis vois etsiä jotain muuta kuin kaksikymppisiä tytönhempukoita. Älä mene lankaan!
:stick: on täällä muitakin kuin parikymppisiä hempukoita niinkuin itse heitä kutsuit. On se ihme ettei ihmiset saa etsiä ystäviä tai sitä elämänkumppania vaikka sitten 2+ palstalta,keneltä se on pois? Enemmänhän täällä naisia on kuin miehiä,oletettavasti. Kyllä mä pitäisin tätä parempana paikkana etsiä seuraa kuin joku suomi24 jossa kaikki on vaan seksin perään,täältä kun voi jopa saada YSTÄVIÄ ja hyvässä lykyssä vaikka sen kumppanin.Yh-isä etsii jotain helman alta, jos 30+ ikäinen mies ystäviä etsis vois etsiä jotain muuta kuin kaksikymppisiä tytönhempukoita. Älä mene lankaan!