löyty ihana sormus.piru kun budjetti tiukka

• Viestiketjun aloittaja en tiedä
  • Ensimmäinen viesti
Aikaa surkeeta
Alkuperäinen kirjoittaja cingcing:
Osta ap ihmeessä se sormus jos siitä kerran pidät..

Aika surkeelle harmaalle: kuka/missä on määrätty että sitä samaista sormusta on pakko kantaa koko loppuikänsä? voihan sen uusia myöhemmin..
Perinteisesti on yleensä ostettu kerralla kunnollinen, eikä mitään päivitettävää mallia. Eihän se sitten enää mikään vihkisormus ole, kun sitä ei ole vihkimisseremoniassakaan käytetty.

Alkuperäinen kirjoittaja Aika surkeeta:
Alkuperäinen kirjoittaja en tiedä:
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
aika halpa on vihkisormuksesksi......
niin halpa on,mutta onko muka halvemmassa jotain vikaa??
14k kultaa ja 2 pieentä kiveä joten so what haöpuudesta
14 karaatin kullassa on kultaa hieman yli puolet massasta... Tarkasti ottaen 583,3 massan tuhannesosaa. Ja "kivet" ovat kyllä todella pienet ja laatu mitä lienee. Ymmärrän, jos budjetti on tiukka, mutta 66 euroa vihkisormukseen? Loppuikä pitäisi kantaa. Tuolla hinnalla ei saa minkääntason laatua.
Minä olisin ottanut vaikka tuohisormuksen, jos se muuta mieluista ei olisi löytynyt. Hittoon hinnat, minä valitsin sen, joka oli minulle mieluisin :D

Turkilmas
Osta ihmeessä jos ja kun kerran sormuksesta tykkäät. Mun oma sormus maksoi aikoinaan 550 mk tarjouksessa ja se on vallan mainiosti kestänyt nyt vajaa 7 vuotta. Eli ihan laadukas sormus on ollut halvasta hinnastaan huolimatta.

Alkuperäinen kirjoittaja Aikaa surkeeta:

Aika surkeelle harmaalle: kuka/missä on määrätty että sitä samaista sormusta on pakko kantaa koko loppuikänsä? voihan sen uusia myöhemmin..
Perinteisesti on yleensä ostettu kerralla kunnollinen, eikä mitään päivitettävää mallia. Eihän se sitten enää mikään vihkisormus ole, kun sitä ei ole vihkimisseremoniassakaan käytetty.
Mutta uusitaanhan noita valojakin.. :whistle: että jos haluaa papin aamenen uudelle sormukselle niin sekin onnistuu..

Aika surkeeta
Alkuperäinen kirjoittaja Aikaa surkeeta:

Mutta uusitaanhan noita valojakin.. :whistle: että jos haluaa papin aamenen uudelle sormukselle niin sekin onnistuu..
Jenkkilästä apinoitua hölynpölyä.

Jenkkilästä apinoitua hölynpölyä.
Kenties.. mutta mahdollista toi uusiminen silti on.. :D
Suomesta on jo pitkään sanottu, että on kansa ilman kulttuuria. Kaikki apinoidaan muualta, ja ne turhimmat erityisesti. Valitettavasti.
Eikö mene nyt vähän ohi otsikon?

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
mun vihkisormus tulee maksamaan 76?, ite valitsin.
Eikä oo kultaa. Timanttiki siin on.
Mielenkiinnosta... Mikä luokitus ja koko on kivellä, jonka saa tuollaisessa sormuksessa mukaan?
No prkle jos sulle se kiven luokitus on niin tärkee ni taidan ottaa samanlaisen sormuksen ku ukolla ja ilman kiveä :kieh:
Tokko se sun persettäs kaivelee oli muilla golfpallon kokonen tai vaikka pesäpallon kokonen timantti siinä sormuksessa, korkeintaan vingut sit et epäkäytännöllinen kun oot kateellinen.

No osta ihmeessä jos noin halvalla löysit!

Mun oma sormus maksoi jotain 400 ?, ja tuolla se pölyttyy hyllyssä. Naimisissa ollaan edelleen, mut ei miehen kans tykätä pitää sormuksia sormessa, niin on laitettu ne hyllylle.

Aika surkeeta
Mielenkiinnosta... Mikä luokitus ja koko on kivellä, jonka saa tuollaisessa sormuksessa mukaan?
No prkle jos sulle se kiven luokitus on niin tärkee ni taidan ottaa samanlaisen sormuksen ku ukolla ja ilman kiveä :kieh:
Tokko se sun persettäs kaivelee oli muilla golfpallon kokonen tai vaikka pesäpallon kokonen timantti siinä sormuksessa, korkeintaan vingut sit et epäkäytännöllinen kun oot kateellinen.
Tottakai luokitus on tärkeä. Ei rahaa kannata roskaan laittaa.

Älkää vaan näyttäkö tätä ketjua mun miehelle... Mun kihlasormus maksoi yli 300e, vihkisormus n.550e ja kummastakin lapsesta olen saanut n. 400e timangisormuksen.
Hinnoissa on suurin osa designia, koska kivet on pieniä, vihkisormuksessakin 3 kiveä yhteensä 0,1kar. (Töissä on muijilla järjestään isommat kivet, ja ihan tehtaassa vaan ollaan.)

Pointti siis on, että osta aapee just tasan se sormus jonka tahdot, koska muutoin sinua harmittaa se lopun ikääsi.
Onnea sitäpaitsi! :D

aisiis
Minen ymmärrä näitä helekatin vinkujia, jotka vinkuu, että liian halpa, ei tuommosta voi vihkisormukseksi ottaa. Siis tässähän on näillä muilla sen oman egon ja itsetunnon pönkittämisestä kyse. Hyvä, että olette muut löytäneet megalomaanisen kalliin jalkapallon kokosella kivellä varustetun sormuksen, kiva, että olette löytäneet itsellenne sopivan. Tekeekö se sormuksen halpuus liitostakin halvan.? Käsi sydämelle, mitä te oikeasti ajattelette?
Osta ihmeessä ap se sormus ja kyllä, myöhemmin voit päivittää sormustasi.

jaa
Alkuperäinen kirjoittaja jaas:
tuo sormushan on ihmeen halpa, suorastaan ilmanen. Vihkisormukseksi siis? Meidän kihlasormukset makso 190? kappale (valkokultaa), eikä nekää tuntuneet kalliilta, kerranhan sitä vain yhteen mennään;)!
Mun kihla maksoi yli 2000, siis euroa että halvalla saat...

poikia3
Tottakai luokitus on tärkeä. Ei rahaa kannata roskaan laittaa.
Mutta eihän kukaan ole vihkisormustaan myymässä.

Omani taisi maksaa 6 vuotta sitten 139 tai 169, en muista enää. Ihan kaunis minun tyyliseni sormus on, ja on siinä jokunen kivikin. Aika tusina tavaraa kuitenkin, kelpaa minulle kuitenkin loppuiäkseni. Jos joskus vaurastumme kovasti ostetaan sitten sormuksia vaikka toiseen käteen lisää.

vaimo jo
Alkuperäinen kirjoittaja jaas:
tuo sormushan on ihmeen halpa, suorastaan ilmanen. Vihkisormukseksi siis? Meidän kihlasormukset makso 190? kappale (valkokultaa), eikä nekää tuntuneet kalliilta, kerranhan sitä vain yhteen mennään;)!
Mitä sitten jos joku ostaa halvan sormuksen, mulla on vihkisormukseen ja kihlasormukseen mennyt yhteensä n.2200euroa rahaa ja näin jälkeenpäin ajateltua aika v*tun turhaa pistää sormuksiin yli 10 000markkaa!

Onnea ap:lle häiden johdosta :hug:

joku
tirskis. tiiätkö ap, meijän kihlat makso aikanaan 130 MARKKAA kappale. sit kun mentiin naimisiin niin niistä tehtiin mulle vihkisormus kun ne sulatettiin yhteen ja me ostettiin uudet leveemmät kihlat tilalle. tais olla et uudet kihlat makso jotain 200-300 MARKKAA.Mä en oo timanttien enkä muiden hienouksien perään. Meillä on tavalliset sileät kultasormukset. jos sellaset on kelvannut mun isovanhemmille ja vielä heidän isovanhemmille niin miksi ne ei kelpais meillekkin.

en tiedä
selailin huutonetti ja tällänen tuli vastaan.
http://riemun.huuto.net/auctionimages/b/1a/7fd85f8f1302089b2d6b057306946-orig.jpg
nyt harkitten ton ja sen kaupan 66e välillä

Yhteistyössä