Löysät paikat vai kutistunut penis

Kyselisin kokemuksia synnytyksen jälkeisetä seksistä. Itsellä takana vasta yksi synnytys ja tuntuu, että emätin on jäänyt löysemmäksi kokemuksen jälkeen, verrattuna tilanteeseen ennen synnytystä. Miehen penis ei tunnu enää samalta sisällä kuin ennen. Palautuuko tunne normaaliksi koskaan, vai pitääkö tyytyä asennon vaihtamiseen suuren nautinnon saamiseksi? Olen laiska jumppaamaan lantionpohjalihaksia, mutta pitäisikö hommata ne smartballssit... Korjautuuko tilanne itsekseen?
 
Minulla oli samanlaisia ongelmia alapäänlihaksien kanssa jo ennen synnytyksiä. Silloin tuli hankittua ekat kuulat, ja sen jälkeen ovat jääneet vakituiseen käyttöön. Auttavat juuri tähän saamaan otetta hieman pienemmästäkin heppisestä :p
 
suosittelen
Kannattaa hommata ne kuulat! Auttaa jop ihan niinkin että laitat kuulat sisälle ennen ulos lähtöä,tai vaikka kun alat siivoomaan...
Ja silloin tällöin voit vielä tehdä supisteluja ilman kuuliakin..esim. bussimatkalla,tiskatessa...melkeinpä milloin vain! ;) :whistle:

Itse olen alapään lihaksiani treenaillut kohta vuoden verran ja olen todella tyytyväinen tuloksiin (kuten mieskin) :D

Yhden kerran olen synnyttänyt,ja mulla se synnytys todella löystytti paikkoja :/ enkä ollut edes tietoinen että tämmösiä kuulia edes on.. :ashamed: mulle ei missään näistä puhuttu koskaan,kunnes sitten täältä seksipalstalta niistä ensi kertaa luin...ja heti kiinnostuin,silloin synnytyksestäni oli kulunut jo yli vuosi aikaa ja paikat löysät,ja silloin vielä tosiaan luulin että asialle ei vaan ole mitään tehtävissä että sen kanssa vaan on nyt elettävä...
No onneks näin ei kuitenkaan ollut!! =)

Mutta tämän epämääräisen sepostuksen jälkeen itse asiaan: suosittelen kuulien hankkimista! Netin kauttakin voi tilata,esim Toyheavenista..sieltä kuulemma tuotteet saa tosi nopeesti omaan postiin. (itse otin sincitystä)
=)
 
Kaikkien naisten kannattaa viimeistään synnytettyään jumppailla tuota ihanaa luolaansa, niin säilyy ihanana.

Ja miehet pitäkööt huolta itsestään, että voivat antaa kunnon kyydit vielä 40- 50 vuotiaina, jolloin jotkut väittävät naisen olevan himokkkaimmillaan.

Jään odottelemaan...
 
juu-juu
Meillä sairaanhoit.oppilaille neuvottiin jo ekalla kurssilla tämän tärkeän jumpan merkitys.
Sitten me oppilaat käytiin joukolla tyhjentämässä paikallinen seksikauppa geishakuulista.. :whistle: :eek: Ja kaikille ei edes riittänyt, vaan tilasivat lisää. :kieh:
 
höh
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2006 klo 14:45 City Girl kirjoitti:
Vajaa 6v. synnytyksestä eikä ole korjautunut.Yksi synnytys takana. :\|
Miksi et käytä kuulia tai jumppaile ilman kuulia?! :eek:
Usko pois tilanne korjaantuu varmasti jos viitsii nähdä hieman vaivaa ja jumppailla kuulilla tai ilman..miten vain,kunhan jumppailee... ;)

:flower:
 

Yhteistyössä