Liukasteet..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Liu...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Liu...

Vieras
Mikä on erityisen hyvä liukaste tiukkaan pilluun, entä mikä hyvä 'kotikonsti' liukkari, siis joku liukastava aine joka sopii sinne mutta ei varsinaisesti ole liukaste, mutta löytyy helposti jokaiselta, jos ei oikeaa liukkaria ole saatavilla ?

Glid kuivuu ehkä nopeammin kuin kilpailijansa, liukkareista ehkä viskositeetiltään ""vahvinta"" tavaraa. Kotimainen apteekkituote (en muista tähän hätään tuotenimeä) on todella öljymäistä, ja lopputuloskin on vähän kuin olisi oliiviöljyllä sivelty. Lisäksi olen kokeillut jotakin kama-sutra tjsp voidetta, joka oli muuten ok mutta taisi olla hajustettu joka ei välttämättä ole hyvä asia.

K-Y (johnson&johnson) on imo parhaita, mutta ehkä hieman arvokkaamman puoleista. Saatavissa kuitenkin kaikista apteekeista seksitarvikemyymälöiden lisäksi.

Miksi ihmeessä haluat kokeilla noita ""kotikonsteja"", kun nimenomaan tuohon käyttöön on saatavissa hyviä voiteita. Ei kun apteekkiin ostamaan vaikkapa Kamasutra-voidetta ja sillä pimppa luitelukuntoon. Eikä tuon voiteen ostoa tarvitse ujostella, voihan samaa voidetta käyttää vaikka tamponin asentamisen helpottamiseksi.
Ruokaöljy kuuluu pannulle ja pilluun kunnon luikkaria!

Joo ei todellakaan kannata ruveta ruoka öljyillä ja marmelaadeilla pelaamaan... johonkin asiaaliseen seksikauppaan vaan ja jos ei ujostuta liikaa niin voit jopa uskaltautua kysymään mikä sopisi...

Eiköhän se ole parasta, että kun kiima nousee ja paikat eivät ole liukkaina vielä ja joissakin paikoissa sitä luonnollista liukastetta ei ole laisinkaan. Niin, takaisin asiaan... On kummiskin parasta, jos löytää minkäänlaista liukastetta tai kallista (liukastetta), johon kaikilla ei ole edes varaa. Ettei paikkoja ehdoin tahdoin RIKOTA, vaan kävellään nöyränä sinne jääkaapille, mistä löytyy ne tutkitut Liukasteet, joihin ihminen ei kuole tai sairastu. Syövät ihmiset näitä tuotteita kummiskin päivittäin...

luonnont... Jotka eivät ole vesiliukoisia, eivät myöskään helposti imeydy verenkiertoon ja vaikka imeytyisikin, niin en usko, että mitään vauriota tai muuta keholle aiheuttaa... On jo varsin pitkään ollut ihmisillä tutkittavana nämä tuotteet. Eli koekaniineita koko sakki... Hyviä päivänjatkoja kaikille vaan tasapuolisesti...

pilluon venyvää kudosta ja skidiki sielt tulee ulos jote eks
yks kyrpäkin sinne mee. liukkari on kuivie kimmoje kans hyvä jotta pääsee painaa kunnol. mut märät naiset jotai
seksist tietää ku on mukan touhus. ihanimmat kimmat o niit jokka arvostaa itees eikä lutkaa jokaise kaa ja on omaa tahtoo mut teitää mitä seksi eli älliä

noloint mitä tosiasias on ni o kimma mikä tykkää ittest mut ei haluu seksii eli lahna joka antaa hoitaaksee velvollisuutes > säälipilluu ja ootaa vaa koska ohi ku ei tykkää ja lahnaa vaa.
ei paljo liukkarit aut.

Kaikki maustetut liukasteet on hyviä.Voi ottaa aina välillä suihin/nuolla.Vaimo tykkää useasti aloittaa voitelemalla koko komeuden pusseja myöden ja sen jälkeen aloitta hillittömän runkkauksen/hieromisen ja suihinoton.Kesti aikansa kunnes oppi siihen ettei heti laukee;-)

Tämä keskustelu meni nyt vähän yli. Ei ole olemassakaan mitään maustettuja voiteita, huijaatte tietämättömiä tälläisellä. Ruokaöljyn sopivuutta ei ole testattu lääketieteellisesti, miksi en itse sellaisia käyttäisiä. Minua ihmetyttää miksi kaikki keskustelut menevät aina tämmöisiksi. Puhutaan asiallisesti ja kehittävästi! Kiitos!

Alkuperäinen kirjoittaja Viisas tietäjä;11296284:
Tämä keskustelu meni nyt vähän yli. Ei ole olemassakaan mitään maustettuja voiteita, huijaatte tietämättömiä tälläisellä. Ruokaöljyn sopivuutta ei ole testattu lääketieteellisesti, miksi en itse sellaisia käyttäisiä. Minua ihmetyttää miksi kaikki keskustelut menevät aina tämmöisiksi. Puhutaan asiallisesti ja kehittävästi! Kiitos!

Väärin on olemassa munakoison ja kanelin makuisia liukasteita. Oliviöljy sopi mainiosti ja lisäksi se on halpaa.

Ps. Lämmitä oliiviöljyä ennen käyttöä :)

Väärin on olemassa munakoison ja kanelin makuisia liukasteita. Oliviöljy sopi mainiosti ja lisäksi se on halpaa.

Ps. Lämmitä oliiviöljyä ennen käyttöä :)

Kun nousee vieraan miehen jättämille liukkaille, ei tarvitse itse keksiä mitään. Vaimo on lämmin ja sen pillu on valmiiksi pehmeä ja niiiiin liukas. Sen verran kiimainen lutka se on, että itsekin saan vetää niin monta varvia kuin jaksan.
Kun ihmettelen, miten sen toosa kestää moista ajamista, niin hän vastaa hymyillen, että hänellä on luonnostaan teflonpillu, joka ei käytössä kulu.

Viimeksi muokattu:
Kun nousee vieraan miehen jättämille liukkaille, ei tarvitse itse keksiä mitään. Vaimo on lämmin ja sen pillu on valmiiksi pehmeä ja niiiiin liukas. Sen verran kiimainen lutka se on, että itsekin saan vetää niin monta varvia kuin jaksan.
Kun ihmettelen, miten sen toosa kestää moista ajamista, niin hän vastaa hymyillen, että hänellä on luonnostaan teflonpillu, joka ei käytössä kulu.

Yhdyn edelliseen siis kirjoitukseen, toisen jäljiltä parasta liukkautta, takaa kun työntelee niin kurahtelu kuuluu pimpistä, tosin sillin haju voi leijailla huoneessa jos ei heti pääse liukkaille ja on kerennyt eltraantua. Joskus laitoin perusvoidetta, se vasta kivat äänet kehitti kun vielä menkat oli naisella, matsin jälkeen mulkku oli töhnänen ku hillokapustan varsi.

Viimeksi muokattu:
Mainio ilmaus tuo teflonpillu. Tuttavarouvalla tuntuu sellainen olevan myös. Aina kun vaolle pääsen, on liukas spermasta. Itse en tohdi ilman kondomia lasketella menemään. On senverran tautiriskiä olemassa.