Littlest pet shop joulukalenteri.. mitä sisältää?

meillä on. En tiedä mitä sisältää, mutta lapseni väittivät että siitä saa rakennettua jonkun talon ja yksi isompi Pet shop siinä ainakin on. Meillä on nuo pet shopit ollut todella hyviä leluja kun 6v poika 5v tyttö jaksaa niillä leikkiä paljon. Meillä on sellainen pet shop sairaala ja on ihan ehdoton. Pojalla on kyllä Legokalenteri, mutta tyttö sai tuon pet shopin :)
 
Meillä oli se viime vuonna ja likka (silloin 5v) kyllä piti.
Elukoiden lisäksi siellä oli kaikenmaailman pikkuhärpäkettä niille eläimille; aurinkolasit, harja jne. Yllättävän moni niistä on yhä olemassa likan kammarissa Littlest Pet Shoppien talossa eli ovat taitavasti väistelleet imuria.
:)
 
Cittarissa, Skanssissa ja keskustassa olen hintavertailua tehnyt. En muista missä oli halvin, kun en ennen eilistä ollut aikeissa sellaista ostaa.
No mä näin cittarissa tänään 13,95€:lla ja pähkäilen nyt tässä, että ostaisinko sen jemmaan ens vuotta ajatellen vai en.
Kun aiemmin olen nähnyt hintaan 21,95 ja 19,90, niin toi oli musta jo ihan edukas.
 
''Mie''
Siellä on 2 hahmoa, meillä oli kirahvi ja apina. Sitten siellä tulee vielä 22 tarviketta (esim.. jouluhattu, piparilautanen, laskettelu lauta, pulkka, uuni ja jäätynyt lampi..) Siellä on vaihtelevasti erilaisia tavaroita hahmoja ja hieman muuttelee määrä. Siellä on n. 1-3 lemmikkiä ja sitten tarvikkeet toki siihen riippuen.
 
LPS FANI :33
En oo vielä itse ehtiny ostaa mutta Oon kuullut ( Enpäs kerrokkaan ;)) paikasta että se kuulema sisältää 3 Petsiä 2 Petsi liukuria 3 Petsi Kaakao mukia ( erivärisiä) 2 tai 3 pientä petsi pehmolelua ( petseille ) ja kaikkee muuta PETSEILLE :)) esim Vaatteita ;))
 

Yhteistyössä