Me mamunaiset vasta ollaan kovia huijareita....voi tuota mun miestäkin kun siivellä elelenAlkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Suakin on siis huijattu |O mutta mua vielä enemmän, sillä kaikki ulkomaalaiset miehethän vaan hakkaa, rellestää, lusmuaa yhteiskunnan tuella ja unohtaa vaimonsa & lastensa olemassaolon kun oleskelulupa on taskussa. Kaikki muut paitsi mun!Alkuperäinen kirjoittaja lenttis:Mä en saa tuollaista kohtelua edes suomalaiselta mieheltäni |O
Tuosta tulikin mieleeni se, kun minä ja kaverit joskus 15-vuotiaina mietittiin että mitä tehdään uutenavuotena 2000. Todettiin, että olis tosi siistii bilettää, mutta ei me enää sen ikäisinä mitään biletetä vaan istutaan kotona siivoamassa ja kutomassa sukkaa koska ollaan jo niin vanhoja. Eli 23-24 vAlkuperäinen kirjoittaja minäkin:Kolmekymppiset on ikäloppuja. Nyt kolmekymppisenä elämä vasta alkaa. Nuorempana oli tosi naivi.
Joo, no näin mäki aattelin Et kolmikymppisenä sitä jo joutuu hautaan.Alkuperäinen kirjoittaja minäkin:Kolmekymppiset on ikäloppuja. Nyt kolmekymppisenä elämä vasta alkaa. Nuorempana oli tosi naivi.
Mitä sä sit teit uutenavuotena 2000? Tarina ei kertonut sitä..Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Tuosta tulikin mieleeni se, kun minä ja kaverit joskus 15-vuotiaina mietittiin että mitä tehdään uutenavuotena 2000. Todettiin, että olis tosi siistii bilettää, mutta ei me enää sen ikäisinä mitään biletetä vaan istutaan kotona siivoamassa ja kutomassa sukkaa koska ollaan jo niin vanhoja. Eli 23-24 vAlkuperäinen kirjoittaja minäkin:Kolmekymppiset on ikäloppuja. Nyt kolmekymppisenä elämä vasta alkaa. Nuorempana oli tosi naivi.
Olin pippaloissa kuntosalilla , ystäväni omistivat tuolloin kuntokoulun ja siellä pidettiin kunnon kemut.Alkuperäinen kirjoittaja lenttis:Mitä sä sit teit uutenavuotena 2000? Tarina ei kertonut sitä..
Varsin onnistunut reissu! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Olin pippaloissa kuntosalilla , ystäväni omistivat tuolloin kuntokoulun ja siellä pidettiin kunnon kemut.Alkuperäinen kirjoittaja lenttis:Mitä sä sit teit uutenavuotena 2000? Tarina ei kertonut sitä..
Puoliltaöin raahauduttiin Aurajoen rantaan katsomaan ilotulitusta, ja sieltä vissiin takaisin kuntokoululle koska heräsin solariumpedistä aamulla :xmas: . Sitten lähdettiin hakemaan lisää juomaa viereiseltä huoltoasemalta, koska silloisen avomieheni sisko oli synnyttänyt uuden vuosituhannen ensimmäisen vauvan ja pitihän sitä juhlistaa
Alkuperäinen kirjoittaja lenttis:Ja itse olen etälukio homo :ashamed:
Mulla taas on päinvastoin. Teininä sanoin abortintekijöitä murhaajiksi ja vannoin, etten koskaan voisi tehdä sitä. Nyt aikuisena, myöskin äitinä, voisin hyvin tehdä abortin, jos se mielestämme olisi paras ratkaisu.Alkuperäinen kirjoittaja ...:Niin mullakin. Teininä kun sekoilin, ei olis tehny yhtään tiukkaa tehdä aborttia, nyt kahden lapsen äitinä en vois kuvitella evääväni oikeutta elämään omalta lapselta.Alkuperäinen kirjoittaja Lipton^:Abortti
Tuo ihan ekaks, nyt ei muita tuu mieleen
Mä kans vannoin, etten kotipaikkakunnalleni koskaan palais... Nyt ootan ku kuuta nousevaa, että pääsisin muuttamaan. Kummasti sitä ajatukset muuttuu perheytymisen myötä ja alkaa kaivata lähelle sukulaisia ja ystäviä.Alkuperäinen kirjoittaja samat sanat:Luulin kans että en ikinä muuttaisi vanhempini kotipaikkakunnalle sieltä kerran lähdettyäni mutta täälläpä ollaan perheineni!!
Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:Mä kans vannoin, etten kotipaikkakunnalleni koskaan palais... Nyt ootan ku kuuta nousevaa, että pääsisin muuttamaan. Kummasti sitä ajatukset muuttuu perheytymisen myötä ja alkaa kaivata lähelle sukulaisia ja ystäviä.Alkuperäinen kirjoittaja samat sanat:Luulin kans että en ikinä muuttaisi vanhempini kotipaikkakunnalle sieltä kerran lähdettyäni mutta täälläpä ollaan perheineni!!
Missä päin maata tuo kyseinen paikka on? Ollaankohan samasta pikkukaupungista kotosin? (Tosi moni sieltä pois muuttanu on nimittäin vannonu samaa ja yllättävän moni sit kuitenki palannu. )
Ensin yhteen muutto ja kihlaus, sitten häät ja lapsia... Noh, siinäkin mieli muuttu eikä o kaduttanu hetkeekään.
mullakaan ei ole tuollaista ihanaa aarretta.Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Eikö olekin kamalaa? 8 vuotta oon jo turhaan saanut toivoa, että mies hakkaisi, ryyppäisi itsensä tajuttomaksi, jättäytyisi työttömäksi, alkaisi välinpitämättömäksi vaimoaan tai lapsiaan kohtaan, yms :'(Alkuperäinen kirjoittaja -:YÄK!
Olisi kannattanut ottaa sellainen suomimies kuin useammallakin palstalaisella tuntuu olevan, niin olisin minäkin saanut kokea tuota ihanaa tapahtumarikasta arkea :heart:. Tuntisin kuuluvani joukkoon aina juhannuksen, uudenvuoden, vapun ja äitienpäivän jälkeen, kun voisin valittaa mitä mies on taas tehnyt tai jättänyt tekemättä. No, ehkei peli ole vielä menetetty: ainahan voin erota, ja ehkä minäkin saan jo ensi jussiin mennessä itselleni vessaan sammuvan ja oksentelevan aarteen.