Listataanko tähän asioita, joista teininä oli ihan ehdoton mielipiteissään, ja aikuistuttua on mieli muuttunut?

• Viestiketjun aloittaja Nuoruusvuosia muistellen..
  • Ensimmäinen viesti
löytyyhän noita
Mua ei ole kastettu enkä ole koskaan kuulunut mihinkään uskontokuntaan ja yläasteikäisenä pidin kaikkia "kirkkolaisia" jonkinlaisina hulluina hihhuleina, jotka iskevät Raamatulla päähän kun yrittää jutella yhtään enemmän mielipidettä vaativista asioista. Tätä asennetta olin kyllä saanut kotoakin... Nyt yli kolmekymppisenä ja siis jo aikaa sitten vanhempieni ikeen alta pääseenä olen ihan itse tullut siihen tulokseen, että jossain täytyy olla joku Jumala, käyn kirkossa hiljentymässä (vaikken edelleenkään kuulu mihinkään uskonnollsieen yhteisöön) ja muutenkin olen kauhean kiinnostunut eri uskonnoista. 15-vuotiaana en mennyt koulussa vapaaehtoisesti samaan kerrokseenkaan missä oli ussanluokka...

Hauskoja!! :) Kuinka ehdoton sitä olikaan teininä!

-En mene koskaan naimisiin/olen kolmannessa avioliitossa :whistle:
-En koskaan tee lapsia/5kpl :whistle:
-En koskaan käytä huumeita/10vuotta hurahti :ashamed:
-aseet on perseestä/ nykyään reserviläinen =)
-Ei koskaan ulkomaalaista miestä/ex-mies ulkolainen
-En muuta ulkomaille/asunut tietyissä euroopan maissa

jne.jne. =) Nykyään nelikymppinen...on ihanaa kun elämä kasvattaa meistä juuri sellasia kuin pitääkin!On kivaa olla aikuinen! =)

bdt
Mun miehellä piti olla isoja koiria - nykyinen mies ei liiemmin tykkää koirista ja pelkää isoja koiria.
Pienet lapset pitää hoitaa kotona - yeah right, vein lapset kunnalliseen päiväkotiin 1o kk vanhoina...
Jos mies pettää niin vika on naisessa - OMG, miten tyhmä sitä on ollutkaan.
Kun on vaan rehellinen niin pärjää työelämässä - Hah, pärjää kyllä mutta voi unohtaa ylennykset...

Tässä nyt pari raapaisua

vieras
Olin nuorempana ehdoton tasa-arvon kannattaja, mutta nyt vanhempana ja todellakin viisaampana olen joutunut myöntämään sen tosiasian ettei tasa-arvo kaikilta osin toteudu meidän parisuhteessa.. ei toista voi pakottaa eikä laittaa mieleiseensä muottiin.. kyllä meillä menee huomattavasti paremmin kun nainen on se kodin "hengetär" ja tekee enemmän kotihommia

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mun ei ikinä pitänyt ottaa ulkomaalaista miestä.
:D Näin mäkin olen vannonut, mutta toistaiseksi en ole ottanutkaan. :D
Mä vastasin jopa 24-vuotiaana isäni "Äläkä tuu turkkilaisen vaimona takaisin"- läppään että "no ei oo pelkoo" :D
Iskä vei mut bussiasemalle, kun olin lähdössä taas kerran Turkkiin töihin. Sinä kesänä tapasin mieheni, ja olin Suomeen tullessani turkkilaisen kihlattu ja avovaimo.
Ihana :D

Enna
Mä vannoin että teen 4 lasta jos luoja ne mulle suo ja hankin omakotitalon, jään kotiäidiksi.

Mulla on yksi lapsi, enempää ei tarvii välttämättä sitten tullakaan, omakotitaloon ei ole hinkua, helpommalla selviän rivarissa ja kotiäitinä mun pääni hajois!

Kyy
Mä en muista kauheesti uhonneeni mitään. Enkä oo puheitanikaan pyörtänyt. Tai ei ainakaan tuu mitään mieleen. Mutta kyllä mä vielä ehdin, ei siitä teini-iästä niin kauaa aikaa oo.. :whistle: :D

Nuorempana en liiemmin pitänyt maahanmuuttajista, voisi sanoa että olin melkoinen rasisti. Nyt 15 vuotta myöhemmin on minulle aika sama asuuko naapurissani somali, kurdi tms. Eiväthän ne omasta kotimaastaan lähde varmastikaan mielellään. Totta kai poikkeuksiakin löytyy ja heille myötätuntoa ei oikein vieläkään tahdo herua. :|

Ja toinen oli etten koskaa mene tehtaaseen töihin, vaan hankin jonkun "paremman" työn. Nyt 9 vuotta ollut tehtaassa töissä ja viihdyn edelleen vaikka tuo vuorotyö välillä rassaa. =)

ap.
No niin, tässä muutamia;

Jos saan omia lapsia, aion olla alkon suhteen suvaitsevainen ja annan nuorten juoda kotona. Kotiintuloaikoja en aio kytätä, saa juhlia niin kauan kuin haluaa.

Ulkonäkö on äärettömän tärkeä asia. Aion aina olla tiptop meikattuna, hyvin pukeutuneena ja karvat trimmattuna hanuria myöten.

Otan käsivarret täyteen tatuointeja. Mitä erikoisempia, sen parempi.

Laitatan takuuvarmasti joskus silikonit.

Yhteistyössä