Listataanko kesäbiisejä?

n015.gif
 
Tää on kans yks klassikko, josta tulee yks ihana nuoruuden kesä mieleen juhannuksineen... :p Ja toimii edelleen! :D
Corona - Rhythm of the Night
http://www.youtube.com/watch?v=u3ltZmI5LQw
 

Yhteistyössä