Listataan puolison ärsyttäviä tapoja!

  • Viestiketjun aloittaja joskus pitää avautua
  • Ensimmäinen viesti
"northern soul"
Aina kun mika tahansa joukkue tekee ManU:a vastaan maalin, niin mies reagoi siihen iloiten. Tamahan vituttaa mua niin, etta veri ei kierra. Nytkin lahdin olkkarista pois.

Kaikki laatikot ja ovet jaa auki.

Treenikamat kasassa eteisen lattialla.
 
ei se paine mittaamalla kummene

on pitkän päälle viisainta opetella istumaan, takaan ja alleviivaan että ei kaduta kun siihen on opetellu
En usko että lämpenee ajatukselle. Oliskohan kuitenkin kyseessä vaan tapa, näin olen vähän räknäilly.

Jos iskis peilin tai taulun siihen kohtaa! JOO! Sillähän se on selevä.
 
Pitäis ottaa selville miesten normi pissinvirtaus niin helppo tuo olis itekki laskeskella.:D
Mitään mittareita tarvita, nih, prkl.

Mies olis varmaan ihmeissään kun käskisin pissiä ämpäriin ja ottaisin kellosta aikaa että lorottaa vain sen tietyn ajan.:D
Lupaan ja vannon, että ette ja etenkin miehet eivät halua tietää miten tuo ihan oikeasti tohtorin puheilla tehdään. Minulla on ollut ilo ja kunnia päästä joskus osalliseksi tähän tutkimukseen :xmas:.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29710933:
Lupaan ja vannon, että ette ja etenkin miehet eivät halua tietää miten tuo ihan oikeasti tohtorin puheilla tehdään. Minulla on ollut ilo ja kunnia päästä joskus osalliseksi tähän tutkimukseen :xmas:.

No ei vissiin haluta!
Sinne putkeen tiätty sörkitään jotaki instrumenttiä, eikönii?
 
"asdf"
Kyllä kaikkeen on vähän niin kuin jo tottunut tähän mennessä, ei niistä riitaa aikaseks saa. Mutta jos nyt jotakin....

Tavaroiden keräily, mistään ei oikein osaa luopua. Miljoonalaatikoita löytyy!
Tosin jos sen laatikon sisällön kaataa roskiin niin viimeistään ensviikolla jotakin nippeliä, mitä ei enää ole, on jo vailla. Mutta kyllä se tavaran paljous välillä ahistaa ja vie paljon tilaa.

Pissiessään hänellä on tapana nojailla kädellään seinään. Siitä samassa kohtaa, pöntön yläpuolella, löytyy aina käden jälki.

Kauppareissut ei aina mee ihan putkeen. Siis jos hän yksin lähtee ostostelemaan.:D

Kova erämies olevinaan, mutta minä saan keräillä kaikki hämähäkit sun muut öttiäiset teltasta, ennen kuin mies voi mennä sinne nukkumaan.:D

Mies on perinteisen suomalaisen ruoan ystävä. Feta, oliivit ja riisikin ovat hänelle liikaa. Liha ja peruna kombinaatio menisi vaikka joka päivä. Keitotkin ovat liian kevyitä, niistä ei kuulema nälkä lähde. Keiton vihannekset ja juurekset löytyvät siistissä rivissä lautasen reunalta.:D
On ollut vähän haastetta pitää kaikki tyytyväisenä ja että lapset saisi syömään vähän kaikkea.

Pieniä on ärsy aiheet. Rakastan miestäni juuri sellaisena kuin hän on.
Yäk, mies joka ei osaa käydä kaupassa ja pelkää öttiäisiä :O
 
[QUOTE="asdf";29710991]Yäk, mies joka ei osaa käydä kaupassa ja pelkää öttiäisiä :O[/QUOTE]


Ei ole yäk. Mies kohtelee minua kuin rinsessaa.:heart:
Jokaisella meillä on ne omat toista ärsyttävät tapamme. Toleranssi vuosien vieriessä kasvaa niin, että ei niihin aina kiinnitä edes huomiota.:)
 
sssssss
- valittaa aina jos jotakin turhaketta on sohvalla/lattialla (esim viikko sitten kävin läpi muuan romulaatikkoa, ja se oli päivän olohuoneen nurkassa), mutta itsellään lojuu lattialla jopa viikkokausia jotain romukasoja, herran "projekteja" missä rassataan milloin autoa milloin kompuutteria, ja jos siitä meet huomauttamaan niin tulee kiukuttelua takasin..
 
En kyllä oikein keksi. On just niin passeli että eipä juuri ärsytä mikään.
Jos oikein miettimällä miettii niin partakarvat jättää joskus lavuaariin, ne minä sitten käsiä pestessä huuhtelen pois. Tosi pieni vaiva mulle enkä kyllä oo koskaan asiasta viittiny mainita.
Joskus mainitsen hänen kaukosäädin-herruudestaan. Onneks meillä on lähes samanlainen tv/leffa-maku, mutta minä en ainakaan uusintoja jaksas jatsoa Huutokaupan/Varaston metsästäjistä. Otan sitten kirjan kauniiseen käteen.
Työvälineitä saattaa jäädä lojumaan kuistin pöydälle/auton lattialle/kodinhoitohuoneen pöydälle. Oon sitä varten ostanut rottinkikorin johon nakkelen ne keräillessäni, sieltä löytyy sitten kun seuraavan kerran tarvii.
Muuten on kyllä ihan täydellinen tapaus. Ainut mistä jaksan joskus harvoin sanoa on se kaukosäätimen liimaantuminen hänen käteensä. :)
 
"yökkö"
Laiskuus kotitöissä
- ei juuri koskaan tee mitään oma-aloitteisesti
- ja jos tekee (=siivoaa) niin valittaa koko ajan : meillä on niin paljon tavaraa, meillä on aiva v**tun saastaista ( ihan oikeasti EI OLE, pidän kodin todellakin siistinä ja tavaraa ei ole liikaa, emme asu näyttelykodissa). Vali vali vali joko ajan jos lattialla on jotain muuta kuin sohva, tuoli tai pöytä. Tai sitten jos kerran vuodessa siivoaa ja minä katson sillä aikaa esim. TV:tä niin "sinä vaan katsot TV:tä kun toinen hikihatussa siivoaa" LOLOLO
- autoja sen sijaan puunaa ja pesee joka helevetin päivä
- jos käskee siivota joskus käyttää kulunutta fraasia "meillä on miesten työt ja yhteiset työt" eli että itse joutuu tekemään ns, miesten työt ja puolet yhteisistä. Joka ei pidä paikkansa, ei tee edes niitä miesten töitä auton hinkkaamisen lisäksi
- on ihan liian tarkka autoista, pienikin naarmu saa epätoivon partaalle ja alkaa syyttelemään minua " miksi olet ajanut auton kahden auton väliin ja joku hipaissut ovea" = joo ehkä suurennuslasilla näkee ja ikävä kyllä työpaikan parkkipaikalla on pakko laittaa ruutuun jossa vieressä muita autoja
- formulan katsominen (harjoitukset, aika-ajot ja KAIKKI mahdolliset harjoitusten harjoitukset
.-
 
flxmxmdö
Jatkuvasti tieto koneella, jos ei koneella niin sitten on pädi kädessä. Telkkariakin katsoessa pädi kädessä ja puolet ohjelmasta menee ohi. Sitten mun pitää sille selostaa mitä Se missasi.. Ei pese käsiään ku käy vessassa, kusee reunoille, ei pese sontia pöntöstä, ei tee kotitöitä oma-aloitteisesti. Kaivaa nenää ja pyörittelee räkäpalloa sormissaan ja sneppaa sen sitten jonnekin... Ei meinaa suostua lähtemään koneelta pois ennen kun suutun. Aina saa odottaa että päästään lähtemään kun koneella on joku tärkeä juttu muka menossa...
 
53421
- Laiska kotitöiden tekijä. Minä olen äitiyslomalla ja päivisin kotona ollessa tietty pyykkään ja laitan tiskiä koneeseen jos niitä on. Mies ei tuota hommaa tee. Ei kehtaisi edes puhtaita vaatteitaan viikata kaappiin ellei sano ensin viittä kertaa.

- Sitten mulle napisee esim. tiskeistä altaassa (jos en ole konetta tyhjännyt puhtaista ja latonut likasia tilalle). Mutta itsehän hän EI voi niihin koskea.

- Silloin kun käy paskalla, niin ei kurkista lopuksi huuhtelun jälkeen, jäikö jotkut paskatahrat pönttöön. Kerran menin hänen jäljiltään vessaan, kun meillä oli vielä vieraitakin kylässä, ja kauheet jarruraidat ja kokonainen pieni pökäle lillui pöntössä. Olis hävettäny jos ne vieraat olis nähneet ne ennen minua!

- Leikkii ipadilla paskalla käydessään. Ja myöhemmin samaa ipadia naputellaan vaikka ruokapöydässä. YÖK!

- Likaiset kalsarit, yms, mytätään sohvannurkkaan. Kun sanon, että vie paskaset vaattees pyykkiin, niin "ei ne niin likasia oo, ne menee vielä huomenna töissä" (likaista työtä tekee). No paskat se niitä ikinä päälleen laita, kalsarit losottaa vaikka kaks viikkoa siellä sohvanmutkassa haisemassa jos minä en niihin koske..
 
"Samu"
Äänekäs nieleskely. Mitään ei voi juoda ilman jumalatonta meteliä. Ja joka suullinen niellään tasan neljällä kulauksella.
Yöllä hampaiden narskuttelu. Tulee kylmät väreet kun ajatteleekin.

Mutta mun banaaninsyöminen on kuulemma ihan kamalaa katseltavaa ja kuunneltavaa. Mussutan ja mässytän suu auki. Aina tulee: "etkö vois ottaa pienempiä paloja?" :D
 
huuoooh!
- Kun lojuu sohvalla niin kopeloi muniaan. Käsi kalsareissa :D Ei siis runkkaa mutta muuten pitää pitää värkeistä kiinni..
- Vessanpöntön vetäminen kansi auki.
- Kokkaa aina samoja ruokia. MInunkin pitäisi kokata tuttua ja turvallista, kun mies käy epäluuloiseksi että mitä ruokaa toi on tai voiks toi olla hyvää..
- Kun mies piereskelee unissaan niin automaattisesti nostaa peittoa ja liehuttaa pierut mun haisteltavaksi! Hyi..
- Sokerimurojen mussutus. Ostaa kaupasta aina itselleen jotain lasten suklaamuroja, ja niitä vetelee aamupalaksi. Ja niitä muroja löytyy sit lattialtakin tietty. Aikuinen ihminen ja popsii muutenkin mitä sattuu :)
- Jos joku ruoka kaipaa "mausteita" niin se tarkoittaa miehen kielessä, suolaa.. Ja sitä kaadetaan suoraan purkista (semmosesta missä ei ole sirotinta) ja sitten vaan maistellaan, että tuliko suolaa liikaa vai liian vähän... Ei puhettakaan että opettelisi esim yrttejä käyttämään..
 
"kikka"
- ei tee kotitöitä juuri koskaan paitsi ns. "miesten töitä"
- on usein kärttyinen, huutaa lapsille
- ei pese wc-pönttöä paskalla käynnin jälkeen vaan jättää vauhtiraidat sinne
- arvostelee korkeassa asemassa olevia naisia
- jos joskus (harvoin) tekee ruokaa, sotkee siihen kaikki mitä jääkaapista löytyy ja maustaa niin ettei sitä syö erkkikään
- valittaa mulle sotkuista vaikka ei itse siivoa ja olisin juuri edellisenä päivänä imuroinut.
- hukkaa jatkuvasti tavaroita ja syyttää mua siitä
- ei maksa laskuja ajoissa
- vie lapsen aina myöhässä päiväkotiin

listaa vois jatkaa loputtomiin...
 

Yhteistyössä