Listataan puolison ärsyttäviä tapoja!

  • Viestiketjun aloittaja joskus pitää avautua
  • Ensimmäinen viesti
hmmmmhh
- jätti ennen laatikot ja kaapit auki, tämän sain lopetettua nalkuttamalla tarpeeksi
- kun olen pessyt pyykkiä, jäkätti ennen että ne on ripustettava heti koneen käytyä, vaikka olisi ollut mikä tilanne hyvänsä; tämänkin sain loppumaan nalkuttamalla, nykyisin vain kulkee koneen ohi ja hakkaa tai potkii sitä
- hakkaa suuttuessaan seiniä ja ovia, 2 ovea jo mennyt vaihtoon
- käsittelee joskus riehuvaa koiraa mielestäni liian kovakouraisesti
- saattaa murjottaa koko päivän tai aiemmin jopa useamman ilman mitään näkyvää syytä, silloin ei vastaa kun kysyn jotain, aiemmin väitti ettei kuullut, mutta sitten kävi työpaikan testissä jonka jälkeen retosteli että erinomainen kuulo on hänellä...
- sammuttelee valoja ja tv:n kysymättä vaikka saatan tarvita niitä vielä
- makaa sohvalla katsoen Russian tv:n eukkoja käsi housujen sisällä
- on nykyisin kaikki illat töissä ja vapaapäivät lähinnä nukkuu, joten kun itse olen kiireinen meillä ei siivoa kukaan

hyvää: on lyönyt mua vain kerran vuosia sitten, ei ryyppää, elättää perheen, hoitaa koiria
 
Lähettäjäinliitto Oy
Vaikka minullakin traumaattisen ikävä lapsuus onkin, niin en koskaan ole lyömällä lyönyt naistani tai lapsiani. Enkä lyö.

On aivan eriasia tuhota materiaa kun paine kertyy kestämättömäksi, kuin käydä perheeseen käsiksi. En voi käsittää sellaista käytöstä.

Jos on kestämätöntä elää jonkun kanssa, häivy ennen kuin aiheutat peruuttamatonta. Trauma seuraa koko loppuelämän. Eläkää sen kanssa tai poistukaa, olkaa hyvät.
 
munmiäs
Ärsyttää:
- on tosi nirso; ruuassa ei saa olla "kökköjä" kastikkeessa, perunat ei saa olla ylikypsiä tms. Ei syö sipuleita, valkosipulia, sieniä, kalaa tai äyriäisiä. Närppii ruokaansa ravintoloissa tutkien, mitä niistä löytyy ja siirtää "hyiyäkensyö" -osat sivuun lautaselle

- vapaapäivinä makaa sängyssään tai sohvalla puolille päivin

- on jatkuvasti vaan ahdistunut ja itseensä käpertynyt

- analysoi loputtomiin asioita

- ei koskaan näytä rakkauttaan tai minun tärkeyttä, vaan puhuu mielummin ystävyydestä jne

- ei tee aloitteita seksiin

- maiskuttaa suu auki kun syö leipää :D
 
Kyllä kaikkeen on vähän niin kuin jo tottunut tähän mennessä, ei niistä riitaa aikaseks saa. Mutta jos nyt jotakin....

Tavaroiden keräily, mistään ei oikein osaa luopua. Miljoonalaatikoita löytyy!
Tosin jos sen laatikon sisällön kaataa roskiin niin viimeistään ensviikolla jotakin nippeliä, mitä ei enää ole, on jo vailla. Mutta kyllä se tavaran paljous välillä ahistaa ja vie paljon tilaa.

Pissiessään hänellä on tapana nojailla kädellään seinään. Siitä samassa kohtaa, pöntön yläpuolella, löytyy aina käden jälki.

Kauppareissut ei aina mee ihan putkeen. Siis jos hän yksin lähtee ostostelemaan.:D

Kova erämies olevinaan, mutta minä saan keräillä kaikki hämähäkit sun muut öttiäiset teltasta, ennen kuin mies voi mennä sinne nukkumaan.:D

Mies on perinteisen suomalaisen ruoan ystävä. Feta, oliivit ja riisikin ovat hänelle liikaa. Liha ja peruna kombinaatio menisi vaikka joka päivä. Keitotkin ovat liian kevyitä, niistä ei kuulema nälkä lähde. Keiton vihannekset ja juurekset löytyvät siistissä rivissä lautasen reunalta.:D
On ollut vähän haastetta pitää kaikki tyytyväisenä ja että lapset saisi syömään vähän kaikkea.

Pieniä on ärsy aiheet. Rakastan miestäni juuri sellaisena kuin hän on.
 
guitar slinger
On paikalla, muttei läsnä. Ei anna itsestään mitään, ei puhu haaveistaan tai toiveistaan. Ei kerro edes mitä ajattelee. Ei kosketa mua, ei helli. Ei osaa näyttää kiintymystään teoillakaan. Käyttäytymisellään ylläpitää kuilua itsensä ja mun sekä lasten välillä. Tekee mut ihan äärimmäisen surulliseksi tällä.
 
hipsterström
On paikalla, muttei läsnä. Ei anna itsestään mitään, ei puhu haaveistaan tai toiveistaan. Ei kerro edes mitä ajattelee. Ei kosketa mua, ei helli. Ei osaa näyttää kiintymystään teoillakaan. Käyttäytymisellään ylläpitää kuilua itsensä ja mun sekä lasten välillä. Tekee mut ihan äärimmäisen surulliseksi tällä.
Mun mielestä nää ei oo tapoja.
 
Levitä siihen kohtaan pikaliimaa =)

Kyllä kaikkeen on vähän niin kuin jo tottunut tähän mennessä, ei niistä riitaa aikaseks saa. Mutta jos nyt jotakin....

Tavaroiden keräily, mistään ei oikein osaa luopua. Miljoonalaatikoita löytyy!
Tosin jos sen laatikon sisällön kaataa roskiin niin viimeistään ensviikolla jotakin nippeliä, mitä ei enää ole, on jo vailla. Mutta kyllä se tavaran paljous välillä ahistaa ja vie paljon tilaa.

Pissiessään hänellä on tapana nojailla kädellään seinään. Siitä samassa kohtaa, pöntön yläpuolella, löytyy aina käden jälki.

Kauppareissut ei aina mee ihan putkeen. Siis jos hän yksin lähtee ostostelemaan.:D

Kova erämies olevinaan, mutta minä saan keräillä kaikki hämähäkit sun muut öttiäiset teltasta, ennen kuin mies voi mennä sinne nukkumaan.:D

Mies on perinteisen suomalaisen ruoan ystävä. Feta, oliivit ja riisikin ovat hänelle liikaa. Liha ja peruna kombinaatio menisi vaikka joka päivä. Keitotkin ovat liian kevyitä, niistä ei kuulema nälkä lähde. Keiton vihannekset ja juurekset löytyvät siistissä rivissä lautasen reunalta.:D
On ollut vähän haastetta pitää kaikki tyytyväisenä ja että lapset saisi syömään vähän kaikkea.

Pieniä on ärsy aiheet. Rakastan miestäni juuri sellaisena kuin hän on.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
sähköpaimenkoira harmaana
-vanhojen kamojen roskiin heittäminen on vaikeaa
-ei kuivaa tiskipöytää "kyllä se omia aikojaan kuivaa"... :vampire:
-laittaa astianpesukoneeseen astiat joka toiseen väliin pesutuloksen parantamiseksi...
-ei tajua ottaa pesukoneesta sukkia pois jos ne on rummussa muualla kuin alhaalla.
Luulin jo, että onko mun äijä palstalla ja kuvaa meikäläistä, mutta viimeinen kohta ei natsannut, kaikki muut senkin edestä...
 
"123"
Jäätelö ei kelpaa kun sitä tarjoaa, syö ehkä yhden kerran, sitten kun ei enää parin viikon tai kuukauden päästä löydä tätä jäätelöä pakasteesta, valittaa että kaikki on syöty eikä itse saanut kuin yhden palan.
Montako helvetin kuukautta sitä jäätelöä pitää säilyttää, jos herran haluaakin kyseistä jäätelöä ?
 
"Maj"
Olipas kimurantti kysymys. En keksinyt yhtikäs yhtään, kunnes huomasin lavuaarissa partakarvoja. Mieheni, tosiaan, unohtaa joskus huuhtaista lavuaarin aamutoimiensa jälkeen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29709835:
Levitä siihen kohtaan pikaliimaa =)

Täytyypä lattaa korvan taa.

Kunnon kerros rasvaa olis varmaan liian raaka juttu, kolina kävis ja pissi lentelis pitkin seiniä.:D
 
Mieh
- Juo pullosta tai tölkistä silleen vinosti eli ei laita koko ylähuulta pullon suulle vaan toisen puolen vaan. Vähän kuin vanhan ajan filmeissä katujuopot tekee.
- Rassailee koko ajan kaikenlaisia härveleitä. Täämä tosin ärsytti ennen. Nykyään ei hetkauta- Harrastus kai tuo on vaikkakin vie suuren osan hereillä olo ajasta ja joka ikisen viikonlopun.
- Katselee youtubesta erilaisia moottorin tms. härvelien rassailu juttuja käsi housuissa.
- Nalkuttaa pyykinpesusta.
- Ei ole oikein turvallisuuden tajua. Joko olen itse liian hysteerinen tai sitten tuo on vain luupää. Ajaa mm. autolla aina kiinni toisen puskurissa huonoilla jarruilla. Eikä jarrujakaan ole suostunut korjaamaan kun "hyvinhän ne toimii"
 

Yhteistyössä