Listataan arjen pieniä ärsytyksiä

ihmiset joille bussiin mennessä tulee yllätyksenä että lippu pitää maksaa/korttia näyttää kortinlukijalle. Sitten sitä korttia tai rahaa kaivellaan siinä kuskin vieressä oikein huolella.

liukuportaissa rattaiden kanssa ryysäävät mammat. Etenkin kun niiden rattaiden ja kakroiden kanssa jäädään sitten liukuportaiden päähän miettimään, mihinkäs siitä lähtisi ja pukemaan nicopetterille hattua... Ihan kuin perässä tulevilla olisi jotain mahdollisuutta väistää siitä mihinkään. :headwall:
sama kaupassa, lyllerretään keskellä käytävää niiden hyökkäysvaunujen kanssa niin ettei kukaan pääse ohi mistään suunnasta.
Mä oon alkanu menee vaa tylysti vaunuilla päin, jos on niin ääliö et seisoo tulilinjalla niin sietääkin tulla tuupatuksi.
 
Vierass
Kengät jotka on potkittu sikin sokin eteiseen. Kiireellä kun lähtee niin joutuu kompuroimaan niihin.

Se kun vessapaperi loppuu, uutta ei kukaan viitsi hakea eikä viedä tyhjää pahvirullaa pois

Kun vihdoin on saanut kaikki lapset aamulla ruokittua ja voi itse istahtaa kahvin kanssa pöydän ääreen, niin joku lapsista tai minä itse huitaisten kahvimukin nurin.
 
"vierailija"
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29394374:
Mä oon alkanu menee vaa tylysti vaunuilla päin, jos on niin ääliö et seisoo tulilinjalla niin sietääkin tulla tuupatuksi.
Niin että jos ei juokse alta pois ja väistele sua joka käänteessä, sinä törmäilet vaunuilla tahallasi päin?
 
Palavat välillä päivälläkin.
Se, että kun minä olisin illalla valmis menemään nukkumaan, naapurin uimareissullaan päälle jättämät pihavalot paistavat makuuhuoneen verhon raosta vaikka kuinka tilkkisi.
 
kfkfkf
Alkuperäinen kirjoittaja Palavat välillä päivälläkin.;29394404:
Se, että kun minä olisin illalla valmis menemään nukkumaan, naapurin uimareissullaan päälle jättämät pihavalot paistavat makuuhuoneen verhon raosta vaikka kuinka tilkkisi.
Pimennysverho?
 
[QUOTE="vierailija";29394399]Niin että jos ei juokse alta pois ja väistele sua joka käänteessä, sinä törmäilet vaunuilla tahallasi päin?[/QUOTE]

Jos jää seisomaan rullaportaiden päähän juoruumaan niin, kyllä menen päin. Muualle en pääse.
 
Professional Griefer
Se kun tajuaa esim. bussissa istuessaan, että sukkahousujen sisällä on joku omituinen jyvänen, jota ei saa kaivettua pois ilman että ottaisi sukkikset pois. Vaikkei se edes hankaisi mitenkään, niin se tietoisuus että se on siellä |O
 
"vierailija"
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29394428:
Jos jää seisomaan rullaportaiden päähän juoruumaan niin, kyllä menen päin. Muualle en pääse.
Ei kun esim. kaupassa tai ostoskeskuksessa, törmäiletkö vaunuilla ihan surutta päin ihmisiä jos eivät huomaa hyppiä sivuun?
 
-vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29394428:
Jos jää seisomaan rullaportaiden päähän juoruumaan niin, kyllä menen päin. Muualle en pääse.
palstalogiikan mukaan on jäätävä juoksemaan liukuportaita taaksepäin kunnes PYHÄ ÄITI lastenrattaineen siinä liukuportaiden tukkeena saa sen kakaransa puettua ja päätettyä, mihin suuntaan lähtee

liukuportaisiin ei ylipäätään saa mennä vaunujen kanssa. Joku kerta painan hätäpysäytystä ihan kiusallani
 
"nyt harmaana"
Minä menin joskus lasten kanssa metroon ihan ensimmäistä kertaa, rattaat oli 3-vuotiaalla mukana ja lapsi istui niissä. Menin liukuportaisiin silleen, että laitoin rattaiden takapyörät portaalle ja pitelin etupyöriä ilmassa, kunnes tajusin astuttuani itse portaisiin, että ne ei olekkaan ihan tavalliset liukuportaat :D

Voi että kun pelotti koko matkan alas
 
  • Tykkää
Reactions: Rva Ilkeä Harmaa
[QUOTE="nyt harmaana";29394463]Minä menin joskus lasten kanssa metroon ihan ensimmäistä kertaa, rattaat oli 3-vuotiaalla mukana ja lapsi istui niissä. Menin liukuportaisiin silleen, että laitoin rattaiden takapyörät portaalle ja pitelin etupyöriä ilmassa, kunnes tajusin astuttuani itse portaisiin, että ne ei olekkaan ihan tavalliset liukuportaat :D

Voi että kun pelotti koko matkan alas[/QUOTE]

Hui...:D
 
Tää on hauska ketju.
Jos lapset on antanu nukkua aamuyöhön vaik vaan yhdellä herätyksellä niin sit miehen kännykkään tulee viestejä. Tai jos ei sitäkään niin sit kuuluu "töp töp töp, mau, mau, töp, töp, töp, mau mau mau". Kissa pitää joko saattaa syömään kupissa olevaa ruokaa tai toinen tahtoo ulos.
 
Mä oon joskus suuttunut imurille ihan tosissaan, kun se on jäänyt jumiin. Hakkasin sitä putkea kaikin voimin lattiaan ja huusin. Ihme, ettei hajonnut koko kone :)
Joskus jäi kans jumiin ja riuhdoin sit oikein voimalla ja se letku irtos siittä putkesta ja enkös sit pamauttanut sillä silmäkulmaan niin että silmä mustu! Siinä letkun päässä on siis sellainen kova muovinen osuus.
 
  • Tykkää
Reactions: Rva Ilkeä Harmaa
Foortti harmaana
Sakset, jotka mies asettaa vessan ylähyllylle ajatuksenaan sokeuttaa vaimo.
Sakset, joita ei löydä muualta, kun sieltä ylähyllyltä näönmenetyksen uhalla.
(Vaikka niitä on talossa noin 15kpl)
Parhaat Fiskarsin kynsisakset, jotka on aina hukassa (mies vie ja ei leikkaa niillä kynsiä.
vaan luoja tietää mitä) ja kun löydät ne 2kk jälkeen, ovat ne niin tiukassa tahmassa, että
hermo menee.
Tylsät sakset, kiireessä leikkaat jotain, mikä ei leikkaannu, ja kun ei ole kiire, et muista teroittaa niitä KAIKKIA saksia,
koska et muista mitkä on ne tylsät...

(Mulla lienee saksifiksaatio?)

Jätät pöydälle tärkeän hoidettavan tavaran (lasku, uusi osoite työsähköpostiin, kouluun kuitattava lappu,
viimeinen kulho hyvää ruokaa, rahaa mitä lie) ja kun tulet takaisin 2min päästä, on mies
"siivonnut" sen joko roskikseen tai mustaan aukkoon ja sitä ei löydy enää ikinä...
(kunpa tällä tavalla katoaisi talosta myös roskat, mutta ei...)
 

Yhteistyössä