Listataan arjen pieniä ärsytyksiä

Se kun selkänsä kääntää niin ei kuule semmoisia sanoja kuin "voit lainata mun leluani", "mennään yhdessä ulkoilemaan/piirtämään" vaan:
-pyllykakkapieruhihihhii
-toi vei mun leeegon!
-nyt murskataan tuon zombin pää ja ammutaan sitä singolla! (no, kuulemma normilapsen puhetta nykyään)
-äiti mä haluuun pelata tietsikalla loppupäivän!
 
Muhkea Munkki
Se kun selkänsä kääntää niin ei kuule semmoisia sanoja kuin "voit lainata mun leluani", "mennään yhdessä ulkoilemaan/piirtämään" vaan:
-pyllykakkapieruhihihhii
-toi vei mun leeegon!
-nyt murskataan tuon zombin pää ja ammutaan sitä singolla! (no, kuulemma normilapsen puhetta nykyään)
-äiti mä haluuun pelata tietsikalla loppupäivän!

Tai ihan vaan
-ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHÄHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!! :|
 
kfkfkf
Se kun selkänsä kääntää niin ei kuule semmoisia sanoja kuin "voit lainata mun leluani", "mennään yhdessä ulkoilemaan/piirtämään" vaan:
-pyllykakkapieruhihihhii
-toi vei mun leeegon!
-nyt murskataan tuon zombin pää ja ammutaan sitä singolla! (no, kuulemma normilapsen puhetta nykyään)
-äiti mä haluuun pelata tietsikalla loppupäivän!
Meil oli pojilla hauskaa, kun olivat keksineet hakea googlen kuvahausta kakkaoksennus tms. Oli tullut kuva jossa mies oksentaa kakkapökälettä. Tästä jaksettiin puhua pitkään ja näytellä kavereillekkin tätä kamalaa kuvaa. Kaiken maailman ihme juttuja sieltä hakevat ja nauravat kuville..
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Muhkea Munkki
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29394028:
Nyt mua risoo vauvan itkeminen, itki koko viime yön ja sama meno jatkuu nyt.
Uuuh. Muistan tuon... Meillä itki keskimmäinen koko ensimmäisen vuoden. Siinä mentiin aika paljon selväjärkisyyden rajamailla. On tuo edelleenkin aika herkkä.
 
Jääkaappiin laitetut maidot ja tuoremehut, joissa on vain tilkka enää jäljellä.
Kaikki purkit, joiden kansien ja korkkien kanssa saa tapella.
Viimeisistä puruista keitetty aamukahvi, jonka vahingossa kaataa viemäriin mukin sijasta.
Bussista myöhästyminen noin kahdella sekunnilla.
Ilman heijastimia liikkuvat jalankulkijat ja koirankusettajat (musta koira ei erotu mustasta asvaltista pimeellä).
Kiitos.
 
  • Tykkää
Reactions: Pinki
---*
Se, kun bussi on täynnä ja puolet tästä porukasta muodostaa haisevat spurgut ja koulusta palaavat teinarit. Se, kun bussi on ajoissa kun et itse ole ja toisinpäin. Ja sitten ärsyttää, kun toisilla on selkeä ja tyyni visio elämänsä kulusta ja tulevaisuudesta, ja itse ei vieläkään tiedä, mitä tekisi isona.
 
Energiansäästölamppu. Siis kun menet hakemaan huoneesta vain yhtä asiaa ja nopeasti, vaikka laatikosta yhtä tiettyä paperia ja räpsäytät valon päälle. Etkä silti näe pariin minuuttiin yhtään mitään kunnolla.
 
  • Tykkää
Reactions: Pinki
-vieras
ihmiset joille bussiin mennessä tulee yllätyksenä että lippu pitää maksaa/korttia näyttää kortinlukijalle. Sitten sitä korttia tai rahaa kaivellaan siinä kuskin vieressä oikein huolella.

liukuportaissa rattaiden kanssa ryysäävät mammat. Etenkin kun niiden rattaiden ja kakroiden kanssa jäädään sitten liukuportaiden päähän miettimään, mihinkäs siitä lähtisi ja pukemaan nicopetterille hattua... Ihan kuin perässä tulevilla olisi jotain mahdollisuutta väistää siitä mihinkään. :headwall:
sama kaupassa, lyllerretään keskellä käytävää niiden hyökkäysvaunujen kanssa niin ettei kukaan pääse ohi mistään suunnasta.
 
Professional Griefer
Se kun joku edellä kävelee hitaammin kuin sinä, mutta vain sen verran että jos ei halua juosta ohi niin pitää typerän näköisesti ja hankalasti pikakävellä. Mulla on just nyt nilkka kipeä tämän päivän pikakävelytaidonnäytteen vuoksi.

Löydät kirpputorilta iiihanan vaatteen/tavaran ja sitten siitä on hintalappu hukassa :mad:
 
iu
Se kun silmälasit / kahvimuki / kello on AINA hukassa. Olen varmaan viettänyt puolet elämästäni jotain noista kolmesta (tai kaikkia) etsiskellen. Aamuisin entenkin ärsyttää, kun muutenkin olisi kiire.

Tämä "talvi": joka kerta kun käy koirien kanssa pihalla, pitää käyttää ne suihkussa ennen kuin voi tuoda sisälle. (Eikö syksy ja kevät voisi riittää?)

Imuri tulikin käsiteltyä jo tuolla aiemmin.
 
ukon ketale
Sekun ostat pari saunakaljaa illaksi ja menet saunaan sitten klo 20:00. Saunan jälkeen huomaat että hitsi kun tekisi mieli muutama lisää, mutta kello on 21:05 ja kaupat ei enää myy, eikä saunasta tulleena baariinkaan viitsi lähteä.
 
  • Tykkää
Reactions: Rva Ilkeä Harmaa
Jos mies tai lapsi joutuu jostain syystä heräämään ennenkuin mä lähden töihin ja on pakko olla sosiaalinen

Talossa on kolme vessaa ja jonkun täytyy aina mennä sinne missä mun pitäisi laittaa hiukset ja meikata jos mielin ehtiä töihin

Kun marssii bussipysäkille ja huomaa puolessa välissä kantavansa roskapussia mukana

Nää mun ärtymyksen aiheet ajoittuu aika pitkälti aamuun, tartten pannullisen kahvia ennenkuin voin olla ihminen
 
  • Tykkää
Reactions: jalmir
onhan noita
voivoivoi.
-pitkät mainokset
-rasvatahrat rilleissä
-puuttuvat kirjaimet lauseissa,kiitos huonon näppiksen.
-aina nälkänen vauva
-leivän murut pöydällä/pöydän alla
-avoinaiset kaapit(mies ei saa ovia kiinni)
-avattu vellipakkaus kuiva-ainekaapissa,kiitti TAAS miehen.
-digiboksin huono ohjelmapäivitys,ARGH.
 
kfkfkf
Mua ärsyttää myös se, kun tulee mainostauko, niin mies ei voi katsoa niitä mainoksia vaan alkaa surffailla muilla kanavilla ja sitten kun palaa siihen kanavaan mitä katsoimme, niin mainostauko onkin jo kerennyt mennä ohi |O
 
  • Tykkää
Reactions: Maewest ja Pinki
murr!
- kun ripustaa pyykkiä narulle ja KAIKKI sukat tippuu väleista alas. monta kertaa.
- kun nostaa sukkaa tms. lattialta kerran, kaksi ja KOLME kun se EI vaan osu näppiin!!!
- imurointi, kun siinä tulee niin pirun hiki ja kaikki huonekalut on tiellä (mies imuroi)
- hitaat ihmiset jotka jolkottelee keskellä tietä
- todellakin se hemmetin tiskivedennoro pitkin käsivartta (korjaantui sillä kun ostimme talon jossa ei ole tiskikaappia! wohoo!!)
- nenä vuotaa koko ajan, varsinkin kun ryhtyy tekemään jotain

Ei mulla muuta. Kiitos.
 
Nää mun ärtymyksen aiheet ajoittuu aika pitkälti aamuun, tartten pannullisen kahvia ennenkuin voin olla ihminen
mul on sama juttu. Aamu ei lähe käyntii ilman kahvia.

- suomen sää on aina huono. Joskus kun satut saamaan hiukset tai/ja meikin hyvin, tuuli ja sade pilaa ne.
- olis hirvee kiire johki, etkä löydä yhtään puhtaita sukkia. Tai jos löydät, ne on rikki tai parittomia.
- yllätysvieraat just sinä päivänä kun et oo ehtiny siivota.
- digiboksi ei oo tallentanukkaan koko ohjelmaa/elokuvaa.
- ihmiset, jotka ei osaa liikennesääntöjä ärsyttää.
- just kun oot vaihtanu vaipan, vauva vääntää uudet sonnat heti perään
 

Yhteistyössä