Lisää marinaa facebookin kuvista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mur
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mur

Vieras
Täälä on tämän päivän aikana ollut jo mutinaa omasta esiintymisestä kuvassa ja joku oli laittanut lapsen kuvan ilman lupaa,

minulla kyse on miehestä. Miehen ex on nimittäin merkinnyt miehestäni kaksi kuvaa, vaikka itse mies ei esiinny edes kummassakaan kuvassa. Toisessa kuvassa on vain mieheni takki ja toisessa hänet mainitaan kuvatekstissä. Nainen istuu talossa jossa nykyäänkin asumme, ja kuvateksti meni jotenki "muistaakseni olimme *mieheni nimi* kanssa lähdössä sinne ja tänne" muistaakseni? Jos hän ei edes muista oliko kuva kyseisestä tilanteesta otettu, miksi se piti edes mainita ja miksi mieheni piti väkisin kuvatekstiin tunkea, olisi voinut mainita vain itsensä.

Ja en ole mikään sairaan mustasukkainen, he ovat olleet joskus yhdessä, minkäs sille mahtaa, eikä minua häiritse vaikka he ovat silloin tällöin yhteyksissä, mutta minua ärsyttää kun ei menneiden anneta olla.
Ja kuka edes laittaa facebookiin lähemmäs 10 vuotta vanhoja kuvia?

En ole mustasukkainen edes vaikka kuulin itse puhelimessa aikoinaan kuinka tämä exä itki miestäni takaisin vaikka me olimme jo yhdessä.

Yhteistyössä