lirkuttelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keskustelijahuhuilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

keskustelijahuhuilija

Vieras
Kirjoittelen aktiivisesti keskustelupalstalla poikaystäväni kanssa ja hän on jo jonkin aikaa heitellyt kaksimielisiä ehdotelmia toisille naisille tuolla palstalla. Hän on myös usein chatissa juttelemassa yömyöhään ja olen kuullut hänen lirkuttelevan sielläkin toisille naisille (kehuskelee siellä työkaverinsa persettä, heittelee seksiläppää muille naisille).

Vika tikki tuli taannoin, kun hän oli jo jonkinaikaa tietylle naispuoliselle henkilölle heittänyt keskusteluissa läppää ja jossain hän jälleen heitti vitsiä, että tämä nainen olisi ollut häneen yhteydessä "heidän yhteisen illan tiimoilta" jne minähän suutuin asiasta ja hänelle sanoin jälleen kerran, että minua ärsyttää tuo hänen lirkuttelu. Hän rupesi ivallisesti sanomaan, että olenpas minä herkkä yms.

No minä sitten tein samoin hänelle. Heitin keskusteluihin eräälle tutulle miehelle, joka on kaverini ja jonka poikaystäväni tietää olevan kaverini, kun tämä tapaus kirjoitti erääseen ketjuun että joku nainen oli ollut häneen yhteydessä. Kirjoitin hänelle keskusteluun, että ai joku muukin nainen on ahdistellut sinua ja jotain muuta viatonta läppää. Poikaystäväni veti ihan hirveät herneet nenäänsä ja haukkui minut sairaaksi, kun tuolla tavoin hänelle "kostan" ja hän sai ihan hillittömän mustasukkaisuuskohtauksen, koska tämä mun kaverini oli hänelle joskus paljastanut, että on ollut minusta kiinnostunut ja poikaystäväni mielestä oli todella törkeätä heittää tuollein josta voisi ymmärtää väärin, että olisin siitä henkilöstä kiinnostunut. Että on todella naurettavaa, että ensin itse itken hänen käytöstään ja toisella hetkellä käyttäydyn häntä kohtaan samoin.

Kysynkin siis teiltä, että :
a)Onko reilua tyttöystävää kohtaan heitellä keskusteluissa muille naisille ehdottelevia kommentteja + hehkutella seksitaidoistaan chatissa muille naisille
b)vetää herneet siitä, kun tyttöystävä päättää antaa takaisin "samalla mitalla" ja haukkua tyttöystävä sairaaksi, kun haluaa "kostaa" hänelle hänen tempauksistaan.

Haluan huomauttaa, että en ole aiemmin itse moista tehnyt. Huomautin poikaystävälleni asiasta, että mua häiritsee hänen käytös, eikä hän lopettanut moista lirkuttelua joten halusin näpäyttää hänelle. En voisi koskaan heittää kenellekään tuntemattomalle miehelle mitään kaksimielistä läppää oman poikaystäväni silmien alla, tai ylipäätään varattuna lirkutella muille miehille, joten tein näpäytyksen kaverini avustuksella.

Vielä liittouduit toisen miehen kanssa yhteen omaa miesystävääsi vastaan? Teit siis vielä kurjemman tempun kuin miesystäväsi.

Nyllä nuo asiat olisi pitänyt hoitaa kahden kesken miehesi kanssa puhumalla ja sopia yhteiset pelisäännöt, eikä lähteä mukaan noihin hölmöyksiin. Nyt on turha pyristellä enää, kun et pulmunen ole itsekään, vaan tieten tahtoen halusit pahoittaa miehesi mielen.

Olen sanonut hänelle useasti tuosta käytöksestä, eikä hän ole sitä lopettanut. Se mitä heitin kaverilleni, ei ollut mitään verrattuna siihen, mitä poikaystäväni on heitellyt muille.

Alkuperäinen kirjoittaja keskustelijahuhuilija:
Kirjoittelen aktiivisesti keskustelupalstalla poikaystäväni kanssa ja hän on jo jonkin aikaa heitellyt kaksimielisiä ehdotelmia toisille naisille tuolla palstalla. Hän on myös usein chatissa juttelemassa yömyöhään ja olen kuullut hänen lirkuttelevan sielläkin toisille naisille (kehuskelee siellä työkaverinsa persettä, heittelee seksiläppää muille naisille).

Vika tikki tuli taannoin, kun hän oli jo jonkinaikaa tietylle naispuoliselle henkilölle heittänyt keskusteluissa läppää ja jossain hän jälleen heitti vitsiä, että tämä nainen olisi ollut häneen yhteydessä "heidän yhteisen illan tiimoilta" jne minähän suutuin asiasta ja hänelle sanoin jälleen kerran, että minua ärsyttää tuo hänen lirkuttelu. Hän rupesi ivallisesti sanomaan, että olenpas minä herkkä yms.

No minä sitten tein samoin hänelle. Heitin keskusteluihin eräälle tutulle miehelle, joka on kaverini ja jonka poikaystäväni tietää olevan kaverini, kun tämä tapaus kirjoitti erääseen ketjuun että joku nainen oli ollut häneen yhteydessä. Kirjoitin hänelle keskusteluun, että ai joku muukin nainen on ahdistellut sinua ja jotain muuta viatonta läppää. Poikaystäväni veti ihan hirveät herneet nenäänsä ja haukkui minut sairaaksi, kun tuolla tavoin hänelle "kostan" ja hän sai ihan hillittömän mustasukkaisuuskohtauksen, koska tämä mun kaverini oli hänelle joskus paljastanut, että on ollut minusta kiinnostunut ja poikaystäväni mielestä oli todella törkeätä heittää tuollein josta voisi ymmärtää väärin, että olisin siitä henkilöstä kiinnostunut. Että on todella naurettavaa, että ensin itse itken hänen käytöstään ja toisella hetkellä käyttäydyn häntä kohtaan samoin.

a)Onko reilua tyttöystävää kohtaan heitellä keskusteluissa muille naisille ehdottelevia kommentteja + hehkutella seksitaidoistaan chatissa muille naisille
b)vetää herneet siitä, kun tyttöystävä päättää antaa takaisin "samalla mitalla" ja haukkua tyttöystävä sairaaksi, kun haluaa "kostaa" hänelle hänen tempauksistaan.

Tuollaisia ne miehet nykyään vaan ovat oli tutkimus saksassa että heti kun chat/date/ jne jne jutut ilmesty maailmaan niin joka toinen VARATTU mies alkaa pettää omaa naisystävää/vaimoaan

hauskaa nykyaikaa kaikille ihanaa elää parisyhteessa eix?

HEI OIKEESTI!! Nimimerkki INTERNET! Voitko jättää kopsaamatta koko rimpsua uudestaan, ellet osaa nettiä käyttää / kopsata vain pikkusta pätkää kirjoittajan tekstistä. Toi on niin turhaa!! (Et taida olla ihan nimimerkkis veroinen tapaus.. tai sitten sulla on tosi huono mielikuvitus) :D

Tyypillistä, miesten mielestähän niille itelleen on muiden naisten kanssa kaikenlainen pelehtiminen(verbaalinen ja muukin) ihan sallittua, ja jos vaimo tai tyttöystävä siitä kehtaa valittaa niin naisparka haukutaan vainoharhaiseksi tiukkapipoksi.

Vaan auta armias jos luomakunna kruunu joutuu omaa lääkettään maistamaan , niin sitten onkin kova itku ja poru ja mustasukkaisuus - se kun onkin taas niin epistä, niin epistä että oma nainen lirkuttelee vieraille....

Sano sille ääliölle että oli pakko havainnollistaa kun kaunis puhe ei näköjään mennyt kirveelläkään perille. Että oliko nyt sun mielestä kivaa, ei varmaan ollut, eikä sun lässytykset vieraille naisille netissä olleet mun mielestä yhtään kivempiä. Että tajuatko nyt lopulta, pahvi?? Miksi sun pitäis kärsiä kaikki hiljaa nahoissas ja äijä elelee kuin pellossa?

Kostamallahan kaikki parsuhteet paranevat ja ongelmat hoituvat. Miehesi varmaan seuraavaksi kostaa vielä vähän enemmän, tapaamisin asti ja siten on taas sinun vuorosi...

Nyt kun kumpikin tietää, miten inhottavalta tuntuu tuollainen, niin eikö kannattaisi sopia, mitkä rajat kummallakin on netissä, sillä rajojen täytyy olla yhtäläiset. Sinä selvästi pahoitat mielesi siitä, kun mies jo suunnilleen ryhtyy treffejä suunnittelemaan ja mies suuttuu, jos sinä yrität samantapaista käytöstä. Internet on siitä vaarallinen, että ellei nyt sitten satu autottomana asumaan ihan jossakin tunturin laella kymmenien kilometrien päässä asutuksesta, niin varsinkin isoissa kaupungeissa on iso riski, että haluaakin nähdä sen ihmisen livenä, jonka kanssa kirjoittelu on ollut mukavaa. Silloin kyse on jo ainakin henkisellä tasolla pettämisestä, vaikkei juuri silloin sänkyyn päätyisikään.

Alkuperäinen kirjoittaja Dr Phill:
Kostamallahan kaikki parsuhteet paranevat ja ongelmat hoituvat. Miehesi varmaan seuraavaksi kostaa vielä vähän enemmän, tapaamisin asti ja siten on taas sinun vuorosi...

No eiväthän parisuhteet yleensä parane kostamalla, vaan yleensä siten että nainen nielee pahan mielensä, panee suun suppuun ja antaa ukon rellestää rauhassa. Sillä tavallahan nämä kaikki miehet tajuavat heti lopettaa vaimojensa ja tyttöystäviensä tahallisen loukkaamisen ja vieraiden naisten vikittelemisen, eikö? Sillä eihän nainen nyt miehelle saa tuottaa ikinä pahaa mieltä, se on miehen yksinoikeus tuottaa naiselle pahaa mieltä.

Onneksi minun mieheni onkin tosimies eikä tuollainen jonninjoutava nettihutsu.

No eiväthän parisuhteet yleensä parane kostamalla, vaan yleensä siten että nainen nielee pahan mielensä, panee suun suppuun ja antaa ukon rellestää rauhassa. Sillä tavallahan nämä kaikki miehet tajuavat heti lopettaa vaimojensa ja tyttöystäviensä tahallisen loukkaamisen ja vieraiden naisten vikittelemisen, eikö? Sillä eihän nainen nyt miehelle saa tuottaa ikinä pahaa mieltä, se on miehen yksinoikeus tuottaa naiselle pahaa mieltä.

Onneksi minun mieheni onkin tosimies eikä tuollainen jonninjoutava nettihutsu.[/quote]

Mä enkutsuis tuollaista tosimieheksi. Mutta makunsa kullakin mitä piirteitä pitää miehekkäinä.

Alkuperäinen kirjoittaja keskustelijahuhuilija:

etkö nyt jo usko että kaikki äijät ovat tuollaisia ja jos tilaisuus tulee niin mies pettää?

Oma lääke paras lääke. Toimit ihan oikein. Hieropas asia nyt selkeästi miehesi kalloon eli sano suoraan, että halusit näyttää miten paskalta tuollainen tuntuu. Kysypä samalla, että ymmärtääkö nyt miksi sua vitutti hänen toimintansa. Jos ukko ei ymmärrä, niin He just isn't worth it!

Alkuperäinen kirjoittaja tosinainen:

Onneksi minun mieheni onkin tosimies eikä tuollainen jonninjoutava nettihutsu.

Mä enkutsuis tuollaista tosimieheksi. Mutta makunsa kullakin mitä piirteitä pitää miehekkäinä.[/quote]

Ahh, sarkasmi oikein ei mennyt tosinaiselle jakeluun, miksi kummassa.... :D

Juu, ei ole reilua että äijäsi chattailee hävyttömyyksiä netissä. Vaikuttaa vähän keskenkasvuiselta. Eikä ole reilua että pimahtaa heti kun itse teet vastaavaa, siis koemielessä.

Ota asia siis tämän pohjalta vakavasti puheeksi ja katso mitä miehesi sanoo.
Jotkut tajuavat asioita vasta kun hieman "näpäyttää". Eihän tässä nyt mitään kauhean vakavaa vielä ole sattunut, vaikka oletkin hänen käytöksestään mielesi pahoittanut.

Täällä jotenkin halutaan näköjään vähän hyssytellä ja ajatellaan että voi poikaparka kun tyttöystävä heittäytyi kamalaksi. Vaikka en taustojanne tunne, niin kuulostaa vähän paapomiselta. Tällaisten ihmisten ja kommenttien takia kollit luulee että ne voi tehä ihan mitä ite haluaa.

Joku käyttäytymisen ja huomioon ottamisen raja se parisuhteessakin menee.

Yhteistyössä