lintuinfluenssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
KKK,olen samaa mieltä.Lintuinfluenssarokote kyhätään nopeasti eikä kukaan tiedä vakavia sivuvaikutuksia itse rokotteesta.Se jää nähtäväksi kuinka moni saa komplikaatioita itse rokotteesta.Suomessa kuten muissa Pohjoismaissa on hygienia hupussaan.Täällä ei lintuinfluenssalla ole edellytyksiä levitä.WHO levittää tarkoituksella hysteriaa lintuifluessasta että roktusten ja lääkkeieden valmistajat hyötyisivät.Suomi etunenässä heittää rahaa kankkulankaivoon ostamalla lääkkeitä varastoon,tietämättä tehoaako vai ei.

Kumma juttu, miten nämä rokotusten vastustajat näkevät salaliittoja joka puolella. Rokotteilla yritetään vain rahastaa, sairastuttaa tai tappaa ihmisiä ja joku aina vehkeilee toisten selän takana ja pihtaa jotakin tietoa. Ulottuukohan tämä vainoharhaisuus koko elämän alueelle?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.01.2006 klo 11:48 Mammutti kirjoitti:
Varmasti monella muuttuu ääni kellossa kun ekat kuolemantapaukset Suomessa ajankohtaisia!

Siis tarkoititko kuolemantapaukset itse lintuepidemiasta vai niistä rokotteista?
Toivottavasti siihen ei jouduta siihen epidemiaan...vaikea tietää mitä pitäisi tehdä pienen allergisen lapsen kanssa.

Suomessahan on tehty lakimuutos jonka mukaan epidemian aikana voidaan pakkorokottaa. Itse pakenen mieluummin naapurimaahan lapsen kanssa kuin otan rokotteen tai annan rokotuttaa lapseni.

Sairauksiin ja rokotuksiin perehtyneenä en uskalla rokotuttaa. Jos lintuinf.tulee siihen sairastuu ihmisiä niin rokotettuja kuin rokottamattomia.Rokotus ei sairaudelta suojaa,vaan pahimmassa tapauksessa aiheuttaa itse taudin ja näin toimii taudin levittäjänä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.01.2006 klo 10:45 Äikkä kirjoitti:
Kumma juttu, miten nämä rokotusten vastustajat näkevät salaliittoja joka puolella. Rokotteilla yritetään vain rahastaa, sairastuttaa tai tappaa ihmisiä ja joku aina vehkeilee toisten selän takana ja pihtaa jotakin tietoa. Ulottuukohan tämä vainoharhaisuus koko elämän alueelle?

Niinpä niin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2006 klo 10:41 nelli kirjoitti:
Suomessahan on tehty lakimuutos jonka mukaan epidemian aikana voidaan pakkorokottaa. Itse pakenen mieluummin naapurimaahan lapsen kanssa kuin otan rokotteen tai annan rokotuttaa lapseni.

Sairauksiin ja rokotuksiin perehtyneenä en uskalla rokotuttaa. Jos lintuinf.tulee siihen sairastuu ihmisiä niin rokotettuja kuin rokottamattomia.Rokotus ei sairaudelta suojaa,vaan pahimmassa tapauksessa aiheuttaa itse taudin ja näin toimii taudin levittäjänä.

[Viranomaiset ilmoittivat ettei mallirokote välttämättä suojaa.Sitten on vielä vastuu symys,jos tulee rokotuskomplikaatio.Valmistajat ovat ilmoittaneet etteivät ota vastuuta.Jos rokote tulee olemaan vapaaehtoinen ,jokainen joka sen ottaa tulee olemaan itse vastuussa.Viranomaisilta kysyttäessä saa vastauksen:mitäs otit./quote]

Ihmetyttää miten paljon ihmiset jaksaa pelotella tuolla kuolemalla. Neuvolassakin poikkeuksetta joka kerta kysytään miksi ei rokota ja sitten pelotellaan miten sairauksiin voi kuolla. Aivan kuin en tuota tietäis. Mutta itse neuvolantädit eivät ilmeisesti tiedä että rokotteeseenkin voi kuolla ja esim. kätkytkuolema mysteeri ei ole oikeasti mikään mysteeri, vaan rokotteiden aiheutta kuolema. Tuota tosiasiaa ei vain tulla pitkiin aikoihin myöntämään ettei lääketeollisuus kärsisi tappioita rokottamisen lakattua.

Lintuinfluenssa saa tulla jos on tullakseen ja sitten kuollaan jos kuollaan. Turha siitä on vauhkoilla. Noita epidemia pelotteluja on ollut ennenkin.

Näin on!Valitettavasti valtaosa väestöstä on niin totaalisen peloiteltuja sairauksien suhteen,että eivät uskalla olla antamatta rokotuksia.Mutta jos tietäisivät kaiken rokotuksista,ehkä muuttuis ääni kellossa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2006 klo 12:39 äiti kirjoitti:
Näin on!Valitettavasti valtaosa väestöstä on niin totaalisen peloiteltuja sairauksien suhteen,että eivät uskalla olla antamatta rokotuksia.Mutta jos tietäisivät kaiken rokotuksista,ehkä muuttuis ääni kellossa.

Miksi sitten et kertoisi niitä täälle meille jos kerta ääni kellossa muuttuisi? Minä ainakin haluaisin tietää.

Ei niin sinisilmäinen kannata olla, että jos rokotteen ottaa niin lintuinfluenssa ei sitten tartu ja jos rokotteen jättää ottamatta niin kuolee lintuinfluenssaan. Ei taida asia niin mustavalkoinen olla :\|

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2006 klo 11:15 nelli kirjoitti:
Ihmetyttää miten paljon ihmiset jaksaa pelotella tuolla kuolemalla. Neuvolassakin poikkeuksetta joka kerta kysytään miksi ei rokota ja sitten pelotellaan miten sairauksiin voi kuolla. Aivan kuin en tuota tietäis. Mutta itse neuvolantädit eivät ilmeisesti tiedä että rokotteeseenkin voi kuolla ja esim. kätkytkuolema mysteeri ei ole oikeasti mikään mysteeri, vaan rokotteiden aiheutta kuolema. Tuota tosiasiaa ei vain tulla pitkiin aikoihin myöntämään ettei lääketeollisuus kärsisi tappioita rokottamisen lakattua.

Lintuinfluenssa saa tulla jos on tullakseen ja sitten kuollaan jos kuollaan. Turha siitä on vauhkoilla. Noita epidemia pelotteluja on ollut ennenkin.

Duodecim, lääkäri Terho Heikkinen
Lasten rokotukset eivät aiheuta kätkytkuolemaa
Valtaosa kätkytkuolemista sattuu iässä, jolloin lasten rokotusohjelma on kiivaimmillaan. Muutamien pienten tutkimusten perusteella onkin esitetty epäilyjä, että nämä asiat voisivat liittyä toisiinsa. Englantilaisessa laajassa tapaus-verrokkitutkimuksessa selvitettiin vuosina 1993-96 tapahtuneet kätkytkuolemat ja niiden liittyminen rokotuksiin. Tutkimusaikana syntyi yli 470 000 lasta, joista 363 kuoli äkillisesti ilman selittävää syytä. Sekoittavien tekijöiden huomioimisen jälkeen todettiin, että rokotetuilla lapsilla oli itse asiassa merkitsevästi pienempi kätkytkuoleman riski kuin rokottamattomilla (kerroinsuhde 0,45). Tulos pysyi samansuuntaisena (kerroinsuhde 0,67) vielä senkin jälkeen, kun kaikki lasten nukkumisolosuhteisiin liittyvät seikat oli vakioitu, mutta tämä riskin pienenemä ei enää ollut merkitsevä. Tutkimuksen selkeä sanoma on, että rokotukset eivät lisää kätkytkuoleman riskiä, vaan suunta on pikemminkin päinvastainen. (BMJ 2001;322: 822).

Pistäpäs itse faktatietoa, mihin ajatuksesi perustuu. " puolueettomat" tutkimukset, joista olet lukenut, että rokotukset aiheuttavat kätkytkuolemaa. Ärsyttää tuollainen vainoharhainen luulottelu, joka ei perustu mihinkään niin kuin yleensä rokotusten vastustajilla.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.02.2006 klo 00:06 äiti kirjoitti:
Olen jo monasti kehottanut lukemaan puolueetonta tietoa,ei rokotustenvalmistajien rahoittamaa.MM.Viera Scheibner,Yves De latte.

Oletpa sinisilmäinen. Joku tahohan se rahoittaa kyseistenkin henkilöiden kirjat ja tutkimukset, jos niitä on. Eikä ne silloin ole puolueettomia, jos joku homeopaattisia valmisteita valmistava taho niitä rahoittaa. Luuletko heidän omilla kustannuksillaan ja palkatta työtään tekevän.

Rokotteiden vastustajat ovat kyllä aivan vainoharhaista porukkaa!! Ja joka käänteessa kuvitellaan, että kaikissa tutkimuksissa ovat rokotevalmistajien rahat "puhuneet". Niin yksioikoisia ja aika monelta osin vailla reaalipohjaa olevia väitteitä, että säälittää. Välillä vaikuttaa, että kaikki lasten terveysongelmat ja kuolemat johtuvat rokotteista...heidän mielestään. Ja jos ei todisteita asialle löydy, niin kiskaistaan niitä omasta hatusta!

Joku väitti, ettei lintuinfluenssa pääse Suomessa leviämään hyvän hygienian yms. vuoksi. Näin toki varmaan tällä hetkellä on, mutta entä jos virus muuntuu ihmisestä toiseen tarttuvaksi? Silloinhan se leviää samaan tapaan kuin tavallinen flunssa tai influenssa. Vieläkö silloinkin joku jättää lapsensa rokottamatta? Edellistenkin pandemioiden aikaan eniten kuoli lapsia. Tosin tärkeintähän näille joillekin taitaa olla itse asia eli rokotusten vastustaminen.

Yhteistyössä