Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 11.01.2006 klo 11:48 Mammutti kirjoitti:Varmasti monella muuttuu ääni kellossa kun ekat kuolemantapaukset Suomessa ajankohtaisia!
Alkuperäinen kirjoittaja 11.01.2006 klo 10:45 Äikkä kirjoitti:Kumma juttu, miten nämä rokotusten vastustajat näkevät salaliittoja joka puolella. Rokotteilla yritetään vain rahastaa, sairastuttaa tai tappaa ihmisiä ja joku aina vehkeilee toisten selän takana ja pihtaa jotakin tietoa. Ulottuukohan tämä vainoharhaisuus koko elämän alueelle?
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2006 klo 10:41 nelli kirjoitti:Suomessahan on tehty lakimuutos jonka mukaan epidemian aikana voidaan pakkorokottaa. Itse pakenen mieluummin naapurimaahan lapsen kanssa kuin otan rokotteen tai annan rokotuttaa lapseni.
Sairauksiin ja rokotuksiin perehtyneenä en uskalla rokotuttaa. Jos lintuinf.tulee siihen sairastuu ihmisiä niin rokotettuja kuin rokottamattomia.Rokotus ei sairaudelta suojaa,vaan pahimmassa tapauksessa aiheuttaa itse taudin ja näin toimii taudin levittäjänä.
[Viranomaiset ilmoittivat ettei mallirokote välttämättä suojaa.Sitten on vielä vastuu symys,jos tulee rokotuskomplikaatio.Valmistajat ovat ilmoittaneet etteivät ota vastuuta.Jos rokote tulee olemaan vapaaehtoinen ,jokainen joka sen ottaa tulee olemaan itse vastuussa.Viranomaisilta kysyttäessä saa vastauksen:mitäs otit./quote]
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2006 klo 12:39 äiti kirjoitti:Näin on!Valitettavasti valtaosa väestöstä on niin totaalisen peloiteltuja sairauksien suhteen,että eivät uskalla olla antamatta rokotuksia.Mutta jos tietäisivät kaiken rokotuksista,ehkä muuttuis ääni kellossa.
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2006 klo 11:15 nelli kirjoitti:Ihmetyttää miten paljon ihmiset jaksaa pelotella tuolla kuolemalla. Neuvolassakin poikkeuksetta joka kerta kysytään miksi ei rokota ja sitten pelotellaan miten sairauksiin voi kuolla. Aivan kuin en tuota tietäis. Mutta itse neuvolantädit eivät ilmeisesti tiedä että rokotteeseenkin voi kuolla ja esim. kätkytkuolema mysteeri ei ole oikeasti mikään mysteeri, vaan rokotteiden aiheutta kuolema. Tuota tosiasiaa ei vain tulla pitkiin aikoihin myöntämään ettei lääketeollisuus kärsisi tappioita rokottamisen lakattua.
Lintuinfluenssa saa tulla jos on tullakseen ja sitten kuollaan jos kuollaan. Turha siitä on vauhkoilla. Noita epidemia pelotteluja on ollut ennenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja 19.02.2006 klo 00:06 äiti kirjoitti:Olen jo monasti kehottanut lukemaan puolueetonta tietoa,ei rokotustenvalmistajien rahoittamaa.MM.Viera Scheibner,Yves De latte.