Linea negra ja nännien tummuminen

Hei!

Tällaiset oletetut tyttö/poika-oireet on aika mielenkiintoisia musta ainakin. Minun esikoinen on poika, ja tietysti nyt toisen raskauden aikana haen yhtäläisyyksiä ja eroavaisuuksia edelliseen raskauteen. Nyt ainakin mahan kasvu on ollut hitaampaa ja masu on siis pienempi kuin pojasta oli, ja moni on heittänytkin kommentin et jos nyt on tyttö tulossa.

Mulle tuli edellisessä raskaudessa linea negra, sekä navan ylä- että alapuolelle, ja se häipyi vasta aika pitkän ajan kuluttua synnytyksestä. Napa tummui myös, ja nännit olivat tosi tummat. Nyt ei ole viivaa masussa eikä nännitkään ole tummuneet, ainakaan siinä määrin kuin viimeksi.

Mites muilla? Voiskos siis tästä tummumis-asiasta päätellä vauvan sukupuolta?!

 
mulla oli myös ekassa raskaudessa tuo linea negra yli navan ja näkyi pitkään synnytyksen jälkeen samoin nännit tod tummat, tyttö tuli. Tokassa ei muuta kuin tummat nännit, tyttö tuli. saa nähä kuinka käy tän kolmannen kaa... :LOL:
 
Hei! Olen saanut sekä pojan, että tytön eikä mitään viivaa eikä nännien tummumista ole mulla ollut. Ehkä ihon hyvinvointi oli pojan odotuksessa se ero tyttöön, nyt odotan kolmatta ja ollut poikaolo heti alusta asti ja kasvojen iho varsinkin tosi hyvässä kunnossa. Saa nyt sitten nähdä. Maha oli aika iso molemmista.
 
esikoisen syntyessä mulla tuli linea negra navan alapuolelle, eikä tummumista nänneissä. Tyttö tuli silloin. Nyt ei ole linea negraa, tummumista kylläkin ja meillekin ennustettiin rakenne ultrassa että poika tulis tällä kertaa. Mitä noihin ennusteisiin tulee eri "oireiden ja tunnusmerkkien " perusteella on mustakin aika huvittavia, koska niiden perusteella jos itseäni ajattelen niin kriteerit eivät päde oikeastaan missään suhteessa,että poika tulis. eli nähtäväksi jää...
 
Esikoinen oli tyttö ja nyt jännätää kumpi tästä tulee ;)
KUmmassakin raskaudessa on lineanegra tullut reilusti yli navan, nännit tummuneet ihan älyttömästi ja masukin ollut ihan saman muotoinen :kieh:
Erona ainoastaan se, että nyt sf-mitta ollut paljon korkeampi, mut ultrien perusteella ei kyllä vauva ole yhtään sisarustaan suurempi:) Ja nyt kasvojen iho on ollut loistavassa kunnossa. Esikoista odottaessani jouduin käyttämään meikkivoidetta jatkuvasti...
(mutta epälin oisko tämän syy ennenmminkin se, että nyt olen saunonut PALJON ennemmän kuin esikoista odottaessani..? Saunahan puhdistaa ihohuokosia..)
 
Mulla yksi lapsi, tyttö, linea negra oli mahan ali ja vähän yli,
lisäksi teki mutkan(mikä yleensä viittaa poikaan!)...nännit tummuivat selvästi mutta mikä kummallisinta säärikarvat kavoivat tosi hitaasti, riitti kun kerran viikossa ajeli, normaalisti jo parissa päivässä kasvaa :LOL:
 
Mulla 3 poikaa ja nyt kuopus tyttö 2kk. AINOA ero minkä näin jälkikäteen voin sanoa olevan raskaana ollessa ollut, on se, että tytöstä säärikarvojen kasvu (ja kainalot vähän) lähes loppui, pojista rehotti!!!
2 raskaudessa oli linea negra (poika ja tyttö) ja 2 raskaudessa ei mitään (poika ja poika)
 

Yhteistyössä