LINDEX CLUBILAISET TÄNÄÄN NORM.HINTAISET TUOTTEET -30%

Tänään keskiviikkona 25.2.2009 Lindexillä vietetään Lindex Club-iltaa.
Klo16 alkaen saa club-kortilla normaalihintaiset ostokset 30% alennuksella.
Tämä tarjous koskee kaikkia Suomen Lindex liikkeitä!
=)

:attn: :attn: :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
miulla on 3 tarjouslipuketta, jokainen voimassa vielä tämän viikon, alea -30% yhdestä valitsemasta vaatteesta.
Mlle tuli eilen tuo tekstari että tänään klo16 jälkeen kaikki normaalihintaiset tuotteen 30 alennuksella eikä ole mitään rajaa kuinka paljon ostaa. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Niin onkos toi tarjous aina silloin tällöin käytössä?
Mulla kun se kortti on ollut vasta vähän aikaa.
Ei mulle oo ainakaan koskaan aikaisemmin tuollasta samanlaista tekstiviestiä ole tullut ja mulla ollut tuo kortti lähes kolme vuotta.
Ai,silloin kun mä ton kortin hankin,niin saatiin 15 vai 30% alennusta,oliko se sitten sen takia et liityin siihen ja miks mä en ole saanut mitään viestiä??
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Niin onkos toi tarjous aina silloin tällöin käytössä?
Mulla kun se kortti on ollut vasta vähän aikaa.
Ei mulle oo ainakaan koskaan aikaisemmin tuollasta samanlaista tekstiviestiä ole tullut ja mulla ollut tuo kortti lähes kolme vuotta.
Ai,silloin kun mä ton kortin hankin,niin saatiin 15 vai 30% alennusta,oliko se sitten sen takia et liityin siihen ja miks mä en ole saanut mitään viestiä??
Juu silloin kun liittyi niin sai alennuksen.
Kyllä erilaisia alennus tekstiviestejä ja alennuskuponkeja tulee mulle aika usein.
Ei mun kaverikaan ollu mitään tekstaria eilen saanut vaikka mä sain.
En tiä sit mistä johtuu että toisille lähettävät tekstareita ja toisille ei. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Ei mun kaverikaan ollu mitään tekstaria eilen saanut vaikka mä sain.
En tiä sit mistä johtuu että toisille lähettävät tekstareita ja toisille ei. :/


Mä en kyl muista, et olenko aikanaan antanut edes puhelinnumeroani ja onko se enään samakaan, joten siitäkin voi johtua tai sitten tarjous on vain jollain tietyllä alueella.
 
tartantas harmaana
Mulla on kortti ollut jo 5v,eikä ikinä oo tollasia tekstareita tullu.Joskus tulee noita alennuslappuja,mutta ei mulla tollasia oo mitkä olis tällä viikolla vielä voimassa.Korttia kyllä käytän usei kun 3 lapselle vähän väliä tarvii vaatetta ostaa.
 
vieras
Olettekos muuten kaikki antaneet puhelinnumeronne varmasti? Minä en voi sanoa että varmasti olen antanut, ja ei ole tullut viestiäkään. Silti suhteellisen aktiivisesti ostan lindexiltä.
 
tsubaki
Oletteko siinä liittymisvaiheessa laittaneet puhnron hakemukseen, mä ainakin jätin sen tyhjäksi kun en ajatellut että ne sitä tarvitsevat. Ja saattoi siinä olla joku ruksi siihenkin että salliiko mainonnan, eli voipi johtua myös siitä ettei viestiä ole tullut
 

Yhteistyössä