LINDEX CLUBILAISET TÄNÄÄN NORM.HINTAISET TUOTTEET -30%

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olettekos muuten kaikki antaneet puhelinnumeronne varmasti? Minä en voi sanoa että varmasti olen antanut, ja ei ole tullut viestiäkään. Silti suhteellisen aktiivisesti ostan lindexiltä.
Mulla tuli muuten sama juuri mieleen :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja tsubaki:
Oletteko siinä liittymisvaiheessa laittaneet puhnron hakemukseen, mä ainakin jätin sen tyhjäksi kun en ajatellut että ne sitä tarvitsevat. Ja saattoi siinä olla joku ruksi siihenkin että salliiko mainonnan, eli voipi johtua myös siitä ettei viestiä ole tullut
Laitoin numeroni.
Myös on kaverinikin laittanut ja saa joskus noita tekstiviestejä mutta ei saanut eilen.
 
vieras
Kiitos sinulle, Kevätaurinko, kun jaot tän tiedon palstalla. En ole antanut puhelinnumeroani mihinkään kauppaan, ja jää joskus tällaiset tempaukset väliin. Nyt kipinkapin illalla välikausiostoksille. Jos siellä jotain olis...
 
Alkuperäinen kirjoittaja saako:
Onko tuo ale vielä huomenna???
Ei tuossa lukenut mitään.
Mutta tusknpa koska siinä oli tämä päivä eli 25.2.

Tällaisen tekstiviestin sain eilen:
Hei! Huomenna 25.2. vietämme myymälöissämme Lindex Club- iltaa.
Klo 16 alkaen saat club-kortilla normaalihintaiset ostoksesi 30% alennuksella.
Tervetuloa!

 
vieras
Kävin aamulla Ison Omenan Lindexillä ja ostin tytölle takin. Siellä kuulutettiin, että illalla klubilaisille erikoistarjouksia, mutta ei puhuttu mistään alennuksesta. Ajattelin, että alet koskee kuitenkin vain joitakin tuotteita ja ostin sitten takin normaaliin hintaan.. Harmittaa.
 

Yhteistyössä