limusta eroon..miten ja apua:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja läskisoosi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

läskisoosi

Vieras
eli oon mahdoton limunisti.sellanen 1.5 litran pullo menee kepeesti päivässä,välillä jopa 2 :( tiedän että hampaille pahasta ja oon tuvonnu pallo suunnilleen sen takia ja kivat sellut reisissä mutta se on vaan hyvää..
nyt leidit vinkkejä miten eroon?

Jättämällä sen pois, et siis osta sitä.

Itse sain kamalan pääsäryn joka kesti muutaman päivän mutta sitten se helpotti. Mä ostin pienen pullon jääkaappiin varalta ja siellä se edelleen on.

Mitä limua?
Olin kokiksesta riippuvainen, VÄHINTÄÄN litra päivässä, joskus jopa 3.
Monta vuotta.
Sanoin vaan ukollekin että ei enää. Ei yhtä ainutta pulloa tule tähän taloon.

Alku oli helppoa, viikon päästä iski kamalat olot, päänsärkyä, tutinaa ym. kesti viikon.
Sit helpotti!
Nyt en voi kuvitellakaan juovani kokista. Jos limua haluan niin pienen pullon jaffaa kuukaudessa.
Sekamehu ja vesi on nyt parhaimpia!

Jätät vaan pois ja teet siitä sellasen herkkupäivän "ruuan". Jos se vile vaik korvais muut herkut ja limuna olis light-versio, ni takaan, ett hoikistumista tapahtuu.

Ja ku tekee mieli limsaa, ni juo vettä. Jsopa vaan olis jano.

Tsemiä ja pysy kovana;). Hampaatki kiittää. Ja jos ett kokonaan pysty ni rajaa lasilliseen/pv ja siitä sit jätät pois. Varaudu kuitenki pääkipuun:)

Ennen minäkin join paljon limua, ehkä lasi tai pari päivässä, mutta nyt olen ostani Fruity nimistä juomaa, tosi hyvää, ei ole yhtä makea kuin limu, siinä on vissyä ja omenamehua sekasin. Mutta kaikki ei ehkä tykkää kuitenkaan, mut kokeile

Yhteistyössä