Limsakoneet, SodaStreamit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "joopa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
itseä kiinnostais se et miltä maistuu vaikka mehutiivisteet ku laittaa niitä sinne hapotettuun veteen.. Ainut ehkä mitä valmiista pystyn juoda on omppulimsa. Tutuilla siis on. Ja Cola oli musta hirveetä litkua. Tosin mä en kyllä pystykkää juoda ku ihan coca colaa.

Mutta lisää, monellako on :)

Saatiin SodaStream joululahjaksi.
Eniten hapotetaan vettä, se on hyvää ja helppoa tehdä.
Limua tehdään harvakseltaan, mutta muutama suosikkimaku on tullut.
Mutta esim. Cola on aika karmeeta..

Tykätään kyllä laitteesta :)

Ne sodastreamin omat limut maistuu kauhealta, mutta ite tykkään laittaa esim. omatekemää mustaherukkamehua. Tulee hyvää ja sokeriakin saa laittaa ihan niin paljon kuin ite tykkää (itse en laita ollenkaan).

[QUOTE="joopa";23304312]Lentokala mitkä on sun suosikkimaut?[/QUOTE]

Meillä kaikki tykkää Pink Grapesta ja Lemon Limesta; itseasiassa ei meillä muuta oo enää ollutkaan.
Koneen mukana tuli Cola ja joku Passion ja pahoja molemmat.
Joku vadelma homma ostettiin mutta ei ollu kummonen sekään.

Joskus pari vuotta sitte oli jossain tekniikan maailmassa tehty testi ko koneista ja kannattavuudesta. Siihen oli laskettu kaikki veden hinnat ja mitä limsapulloista taas saa panttina takasi. Mutta loppuen lopuks päästiin mun mielestä hieman plussalle. Harmi kun en muista tarkasti koko tekstiä ja tulosta.

[QUOTE="joopa";23304422]Joskus pari vuotta sitte oli jossain tekniikan maailmassa tehty testi ko koneista ja kannattavuudesta. Siihen oli laskettu kaikki veden hinnat ja mitä limsapulloista taas saa panttina takasi. Mutta loppuen lopuks päästiin mun mielestä hieman plussalle. Harmi kun en muista tarkasti koko tekstiä ja tulosta.[/QUOTE]

Joo, no tää hesarin juttu on ihan tältä vuodelta.

Me saatiin joululahjaks SodaStream ja ollaan käytetty päivittäin. Alkuun tehtiin limsaa, mut niihin kyllästyttiin aika äkkiä. Vettä kuitenkin hapotetaan päivittäin. Ja koska me tykätään sellasesta vähähiilihapposesta, niin meillä se hiilihappopatruuna riittää useempaan litraan kuin mitä sen on sanottu kestävän ja miehen laskelmien mukaan jäädään kyllä plussalle. Eikä tarttee raahata niitä pulloja kaupasta.

Me kans saatiin joululahjaksi SodaStream.
Mies sitä enimmäkseen käyttää. Ei olla ostettu esansseja (kaverilla oon kyllä maistanu).
Ollaan käytetty ihan tavallisia mehutiivisteitä. Fun Light tiivisteet ollu parhaimpia, vaikka muuten ilman hapotteita en tykkää Fun Lightista yhtään.
Mun makuun SodaStreamilla tulee enemmän maustettua Vichyä kuin limsaa. Pelkkää hapotettua vettä en pysty juomaan. Pahaa.
Hapot noissa pysyy kyllä kauemmin, kun kaupan limsoissa.
Jos joskus harvoin haluan limsaa niin ostan sitten kaupasta :)

Yhteistyössä