Limiksen paksuus PAS:issa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pika apuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pika apuja

Vieras
Hei!

Osaisiko joku pikaisesti kertoa, mikä on "minimipaksuus" kohdun limakalvolle, että PAS-siirto tehdään ja edes jonkinlaiset onnistumisenmahdollisuudet olisivat olemassa?

KIITOS! :flower:

.. moooi, jatkan vielä että jos joku viitsisi kirjoittaa omat mittansa siirtopäivänä niin sekin auttaisi, vaikka ei siis tietoja tuosta em. minimipaksuudesta oisikaan

Mulla on limis ollut kahdessa PAS:issa 7mm ja tuoresiirrossa vain 6.9mm. Mulle sanottiin etta joillekin ei kasva kuin 5mm ja silla voi myos onnistua. Itsella ei viela ole tullut kertaakaan sita positiivista tulosta.

Hei!

Tämä ei valitettavasti enää tule pika-apuna, mutta nostan, koska aihe kiinnostaa minuakin. Tänään oli PAS, mutta lääkäri ei sanonut mitään limakalvon paksuudesta, totesi vain että ihan oklta näyttää. Ei mun mielestä edes mitannut sitä.

Mitetityttää vaan, kun kp 11 oli vain 6mm, katselin vanhoista papereista ja ennen on ollut 8-9 mm tuo paksuus. Eli kovin ohuelta kuullostaa. Mutta ehkä se lääkäri olisi sitten mittaamattakin nähnyt, jos limis olisi näyttänyt liian ohuelta siirtoon :/

Yhteistyössä