limatulppa?????

Mulla tuollainen "räkäjojo" tuli monta viikkoa aikaisemmin ennen synnytystä. (noin 5cm pitkä sormenpaksuinen) Sen jälkeen pienempiä rämmäleitä synnytykseen asti. Samana päivänä kun typy syntyi, tuli verensekaista limaa.
Yök, mitä kuvailua :D

mulla tuli noita alavatsa kipuja sillon kun tuo vaavi laskeutui,ja oli yön aikana vissiin laskeutunu enemmän ku tuntuu et maha roikkuu polvis ja jopa kylkiluut näkyy :LOL: joita olis saanu muuten tonkimalla tonkia..
toivottavasti sulla olis tapahtunu yhtä paljo ku mulla..olikos sulla yhtään paikat kypsyneet?

Mulla tuli eka kerran limatulppaa torstaina ja tyttö syntyi maanantaina rv 41+2.
Vettä lorahti lauantaiaamuna millon menin sairaalaan ja tota limatulppaa tuli muistaakseni kokoajan varsinkin lauantaina. Mulla se oli semmosta vihertävänkellertävää.
Itse olin ihan mielissään kun alkoi jotain merkkejä lähestyvästä synnytyksestä ilmaantuun koska muuta ei todellakaan ollut!
Tsemppiä loppurutistukseen!!!!

tellervo ja tytsy 6vkoa&risat

talluska
onpa hieno uutinen..niin siis minkä verran sulla sitä kanavaa jälel ku tossa on "numeron kohdal..
mulla on tänään ollu kipeitä supistuksia aika lailla,jospa se sieltä alkais tulemaan :heart:

Ai mä en ollut ainoa yö kukkuja. Ei tullut mulle ainakaan lähtö. Nyt jatkuu taas supistukset 10 min välein. Tiedä sit onko jatkunut koko yön, kun ei ne olleet niin kivuliaita, etteikö olis pystynyt nukkumaan, n, 3 kertaa kovemmat, kuin menkka kivut, et kait nekin jotain tekee ja sit viel tuli selkä kipu kaupan päälle, mut supistukset voi sinne säteillä kanssa.... Toivottavasti tulis sit tänään. Käynnistys siintää edes ens viikolla ja en edelleenkään sinne halua. Vois tänään syntyä, niin ma olis kotona

eipä tullu meilläkään lähtöä,yöllä tuli pari supistusta mut neki loppu...ärsyttää oottaa koko ajan et millon millon,ei varmaan ikinä :LOL: no kyl se sielt joskus tulee ja en usko kyl et menee enää pitkään

Noh tänään pitkälle lenkille, jos se sit vaikka edesauttais supistusten suhteen... Pakko jotain tehdä, kun en sitä käynnistyst halua edelleenkään, mut jos tää ei täältä ulos nyt tule ennen keskiviikkoa, niin sit se onkin edessä...

Maksa-arvot taas nousussa. Nekävi jo 545:s, mut laski alas ja viime viikolla oli noussuut taas yli 100:n. Huomen labrat ja sit saakin taas tietää, et mille päivälle meen sairaalaan... Perjantaina olis muuten lääkäri, jos ne ei ole nousseet, mutta sen tietää et ne on nousussa, kun kutisee taas jalkapohjat...
Ja sappihapot, kun siihen malliin taas kiehuu tuolla kurkussa....
Hitto kun ei pysty taaskaan nukkumaan. Väsyttääihan kamalasti, mut tuntuu et saa tuolla vessassa ravata koko ajan.

Täytyy taas koht lähtee ulos lenkkeilemään...

No nyt oli maksa-arvot taas laskussa. Ihme nousuja ja laskuja nekin tekee... Täytyy taas tänään mennä lenkkeilemään, kun tahtoo tän vaavin uloskin pikku hiljaa.
Eilen tuli jänniä supistuksia. Eka alkoi särkemään alavatsaa ja sit tuli kivuttomia koko vatsan kiristäviä supistuksia. Niit on tullut tänäänkin pari. Illal niihin kuitenkin liittyi samaa alavatsa kipua, mitä on jo aiemmin ollut. Nyt selvästi huomaa sen supistuksen aikana, et vauva on laskeutunut alas päin kiitettävästi, kun ei ole enään samassa paikassa, kuin aiemmin...
Alkaa pikkuhiljaa ottaa pattiin tää odottelu, mut niinhän se sanontakin menee, et odottavan aika on pitkä :LOL:

Kamala tuska hikikin puskee otsasta ja on tod rauhaton olo. Tiedä sit mistä sekin johtuu... Koko ajan sitä limatulppaakin tulee pihalle. Viikko sit sitä irtos se tosi iso klöntti. Sit ei parina päivänä tullut mitään ja nyt kun yskäiseekin, niin tuntuu et saa mennä vaihtamaan alkkarit ja pesulle....

Yhteistyössä