No ei sit tullut lähtö ainakaan mulle eteenyöllä. Kun sain hanurin sängyst ylös, niin alkoi taas kaiken maailman kolotukset ja kivistykset ja en edes kertaakaan herännyt vessaan, mikä oli ihme, kun yleensä se 1-2 kertaa saa käydä sielläkin. Ja nukuin niin pitkään, että poika myöhästyi koulusta ja jne, et elämäni yö unet tuli nukuttua...
Nuorimmainen tosin on nyt tullut kuumeeseen ja on kivan kiukkuisella tuulella koko ajan...
En ole kyl vieläkään sitä reissu kassia saanut valmiiksi, vaikka sekin pitäis, mut kai täs on aikaa. Sairaalaan 2 minuutin matka laskettuna siitä, et kävelee ovest ulos ja autoon ja eteenpäin, et kai sen kerkee... Jospa sit tänään sen sais laitettua...
Kyl mul on maailman viisain neuvolä tätsy. Ei usko mitään, mitä sil sanon ja eilenkin ilmoitin sille, et olen soittanut maanantaina polille ja kysellyt siit limatulpast ja sen sit piti eilen sinne soittaa ja kysyä samasta asiasta ja ne ilmoitti myös sille, et se saa syntyä jos on syntyäkseen, niin kuin mullekin... Ja sit se kuitenkin sanoin, että kyl sinne viikolle 37 pitäis yrittää... Voin mä yrittää, mut jos meinaa ulos tulla, niin varmaan pitää joku hiton tulppa laittaa tonne, et tulee vasta maanantaina