LIMATULPPA

Voiko se limatulppa tulla pieninä kökköinä ym. mulla se vähän vihertävän/keltaista mut en ole nähnyt mitään verijuovia ym.


iltasin on supistellut välillä tekee oikein kipeetä?
uskon et ei kauaa mene enään :D

lolu37+3
 
Minulla tuli sellaisina, voisi melkein sanoa geelimäisinä pipsuina. Alkuun oli ihan kirkkaita, mutta viikon aikana alkoi tulla veriviiruja mukana ja pari päivää ennen kuin synnytys käynnistyi, tuli muutamia veri tippojakin ja liman määrä lisääntyi.

Harvoin sitä on kovin fiiliksissä, että hei tuolta tulee limaa ja epämääräisiä pipsuja, mutta loppuraskaudessa sitä osaa olla pienistä asioista onnellinen :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja paapelo:
Harvoin sitä on kovin fiiliksissä, että hei tuolta tulee limaa ja epämääräisiä pipsuja, mutta loppuraskaudessa sitä osaa olla pienistä asioista onnellinen :D
Tää on niin totta :LOL: Sitä innostuu kaikista pikkulimoista olantakaa :LOL:

Mulla lähti limatulppaa tulemaan rv 36+3 muistaakseni(6 päivää sitten noin)ja tulee sellaista vihertävän kellertävää paksua limaa,hyytelöä :x Verta ei oo joukossa ja sitä odotan kun kuuta nousevaa,kun vasta sitten uskon voivan alkaa tapahtua...

Me9 rv 37+1

 
pat
Kuulostaa samalta kuin täällä :wave: Paitsi, että on pelkästään kellertävää mönjää :D
Kai se sitten on aika koittanut, kun kerran oli jo eilisen lääkärin tarkastuksen perusteella parisen senttiä auki. Niin ja menossa rv 35+ jotain... (ehkä, lääkäri epäili, että voisi olla raskaus pidemmälläkin)
 
Sartsa83
pat pakko kysyä, miten lääkäri voi epäillä että olet pidemmälläkin? Etkö olet kuitenkin koko raskausajan käynyt neuvolassa ja sinua muutenkin tarkasteltu? :eek: Kuulostaapi oudolta...

Täällä ei olla nyt ihan varmoja menikö limatulppa eilen, kun se hukkui äidin luona käydessä vessanpöntön vaahdon sekaan... joku sinne kuuluvasti upposi ja kun pyyhin paperilla, oli paperissa ainoastaan valkovuotoa ja hitusen verta, muttei paljoa. Olin hetki sitä aiemmin ollut sairaalassa äippäpolilla synnytystapa-arviossa ja lääkäri onnistui alatietutkimuksessa saamaan aikaseks kunnon verenvuodon, joka on kuulemma normaalia loppuraskauden aikana tehdyissä alatietutkimuksissa. Vuotoa saattaa olla 1-3vrk. Onneksi se nyt loppui, mutta tuo limatulppa asia jäi vaivaamaan.. ehkä sen näkeepi tuonnempana oliko se niin vai näin. Joka tapauksessa suppareita ei ainakaan tunnu.. harkkareita tulee ja menee.

Sartsa 38+2
 

Yhteistyössä