Lila vai tummanharmaa neuletakki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Opaskoira uimasilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Opaskoira uimasilla

Vieras
Kumpikin houkuttaa, mutta mutta. Harmaa käy ihan kaikkien vaatteitteni ja kenkieni kanssa. Lila olisi ihana väri ja käy kaikkien paitsi muutaman punaisen paitani ja punaisten saappaitteni kanssa. Kumpi siis järkevämpi ostaa? Harmaa hieman tylsempi väri kun lila olisi värinä ihana, mutta se, että tykkään talvella käyttää ihania punaisia saappaitani, niin lilaa neuletakkia en niiden kanssa voi pitää.

itse rakastan lilaa, mutta jos käyttäisit harmaata enemmän sen takia että sopii muihin vaatteisin niin kannattaa ostaa harmaa. Lila vois roikku sitten vaan kaapissa, joten on ns turha ostos.

itse rakastan lilaa, mutta jos käyttäisit harmaata enemmän sen takia että sopii muihin vaatteisin niin kannattaa ostaa harmaa. Lila vois roikku sitten vaan kaapissa, joten on ns turha ostos.

Mulla on kaikki vaatteet mustia, lukuunottamatta kahta punaista ja muutamaa lilaa paitaa ja yksiä punaisia saappaita. Lilaa tulisi siis käytettyä mustien vaatteiden kanssa paljonkin, mutta nuo yhdet punaiset saappaat nyt mietityttää. Niiden kanssa kun ei se lila tosiaan sovi., Että pitääkö tässä ostaa harmaa neule sen takia, että voi noiden yksien kenkien kanssa pitää myös :D LIla olisi pirteä väri mustien vaatteiden kanssa. Harmaa hieman ankea.

Mulla on kaikki vaatteet mustia, lukuunottamatta kahta punaista ja muutamaa lilaa paitaa ja yksiä punaisia saappaita. Lilaa tulisi siis käytettyä mustien vaatteiden kanssa paljonkin, mutta nuo yhdet punaiset saappaat nyt mietityttää. Niiden kanssa kun ei se lila tosiaan sovi., Että pitääkö tässä ostaa harmaa neule sen takia, että voi noiden yksien kenkien kanssa pitää myös :D LIla olisi pirteä väri mustien vaatteiden kanssa. Harmaa hieman ankea.

Lila on kyllä värinä parempi. Mutta jos joka päivä käytät niitä saappaita, niin ehkä lila neuletakki on turha ostos. Tai sitten ostat lilan ja käytät saappaita vähemmän ;) Ja lilahan käy sillon hyvin kun riiput saappaat, tuskin niitä aina jalassa pidät.

Harmaa olisi parempi siinä mielessä että sopii kaiken kanssa, mutta kyllä mä lilan ostaisin koska kuitenkin värinä paljon kivempi. Sopii se sit punasita saappaaitten kanssa tai ei. :)

Vaikea kysymys, mutta miksi ostaa tylsää väriä vain yksien kenkien takia...

Lila on kyllä värinä parempi. Mutta jos joka päivä käytät niitä saappaita, niin ehkä lila neuletakki on turha ostos. Tai sitten ostat lilan ja käytät saappaita vähemmän ;) Ja lilahan käy sillon hyvin kun riiput saappaat, tuskin niitä aina jalassa pidät.

Harmaa olisi parempi siinä mielessä että sopii kaiken kanssa, mutta kyllä mä lilan ostaisin koska kuitenkin värinä paljon kivempi. Sopii se sit punasita saappaaitten kanssa tai ei. :)

Vaikea kysymys, mutta miksi ostaa tylsää väriä vain yksien kenkien takia...

Tein tilauksen puoli tuntia sitten ja nyt meinasin, että vaihdan tilauksesta lilan harmaaseen. Niin olikin jo pakattavana, joten lila sieltä nyt tulee. On mulla paljon mustia neuletakkeja, joita voin sit punaisten saappaitten kans pitää onneks. Rakastan vaan neuletakkeja ja niitä on miehen mielestä jo liikaakin :D varsinkin kun ne kaikki on mustia :D Mutta lila nyt tulee ja ehkä se tosiaan on parempi.

Yhteistyössä